abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 2 november 2011 @ 20:41:23 #151
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_103890962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

[..]

Vroeger trainde ik aardig wat, daarbij dronk ik ook redelijk veel van die eiwitshakes. Nadat ik daarmee gestopt was ben ik in korte tijd 10 kg afgevallen :{

Ik wil die rotzooi gewoon niet meer nemen, voelde me er altijd kotsmisselijk door.
Kan je toen wel de chickies hosselen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:46:08 #152
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103891236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Kan je toen wel de chickies hosselen?
Nope, want TS ging toen naar de hoeren. ^O^

Hij faalt dus niet enkel in zijn fysiek maar kennelijk ook in het leven.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_103891357
gewoon heftig trainen en 'cocoon mode'
na een tijdje spreid jij je vleugels als een prachtige vlinder
pi_103891728
Alpha male eigenschappen krijg je niet door een sportschool.

Je succes bij vrouwen door sportschool/kapper/klerenwinkel is slechts een "quickfix".
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103891731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben tegen de 1.70.

Maar mensen die zeggen dat het om innerlijk draait lullen uit hun nek. Natuurlijk speelt innerlijk een belangrijke rol, maar een vrouw/man kijkt toch eerst echt naar het uiterlijk en dan pas naar het innerlijk.

Als ik gewoon een lekkere gespierde lichaam had, met een knap gezicht, was het zoveel makkelijker voor mij geweest om een leuk meisje te scoren ;( nu begin ik al met een grote achterstand die ik dan moet inhalen met mijn innerlijk, maar zo geweldig is mijn innerlijk niet ;(
Zo klein is 1,70 ook weer niet. Het is pas erg als je als man rond de 1.60 bent. Dan zijn bijna alle vrouwen langer dan jij :')
En zo belangrijk is lichaam ook niet. Meeste vrouwen letten (uit mijn ervaring) meer op gezicht dan lichaam.

En je bent 32...vrouwen van jouw leeftijd beginnen ook al rimpelig en dik te worden, die stellen toch niet zulke hoge eisen qua uiterlijk...die gaan juist meer voor innerlijk en een serieuzer type.

Of zoek je gewoon chicks alleen voor sex? :')
pi_103892134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik en mijn vrienden hebben meestal wel succes als we gaan jagen, het zijn niet allemaal mooiboys maar zelfvertrouwen kan al veel goed doen. Tevens als je vrienden je ook steunen tijdens je jacht en je de lucht in prijzen. Je hebt een goede wingman nodig dus.
Zelfvertouwen + humor + origineel zijn + niet bang voor fysiek contact zijn

quote:
Ik sta zelf 5 dagen per week in de sportschool, niet cardio of shit maar gewoon krachttrainen met een schema, gezond eten, wheyshake erbij. Bench press, incline dumbell press, deadliften, squatten allemaal shit die je moet leren. Ga naar een sportschool, schrijf je in en stel een schema samen.
Niet gezond om uit dat soort zaken je zelfvertrouwen te halen.

quote:
Maar niet alleen uiterlijk is belangrijk, je moet een uitgebreid persoon zijn wil je over allerlei onderwerpen kunnen praten. Zo lees ik 's ochtends altijd het nieuws, maar lees ook boeken zoals Sun Tzu's Art of War. Denk na over wat je zegt en denk erover na hoe je over komt, zelfbewust zijn.
Vrouwen versier je niet door informatie/kennis. Juist emoties/gevoelens opwekken. Dat gaat prima met pure bullshit smalltalk.

quote:
Je moet uitdagend zijn voor een meid, niet het type die ze maar aan de haak slaat omdat ze bang is om alleen te zijn. Dus als ze vraagt voor een date ga je niet een standaard antwoord geven zoals uuh film kijken ofzo. Dan neem je haar mee uit snowboarden of iets actiefs.
Wat je gaat doen voor een date maakt niet uit zolang het voor haar duidelijk is dat zij op jou jaagt en niet andersom.

quote:
Ik geloof niet in alphamales
Dus er zit geen verschil in de (karakter)eigenschappen van leiders & volgers? Bullshit,

quote:
maar wel dat je divers moet zijn en gewoon zelfvertrouwen moet hebben. Elke brede maddafacka is er niet zomaar gekomen. Bloed, zweet en tranen.
Maarja iedereen heeft een eigen stijl om chicks te versieren, uiteindelijk moet je doen wat je zelf ook leuk vindt en dan kom je daarbij wel de persoon tegen die het meest bij je past.
Nogmaals je zelfvertrouwen uit anabolen halen veranderd geen ruk in je leven.
  woensdag 2 november 2011 @ 21:04:13 #157
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103892246
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Flepke het volgende:
Nogmaals je zelfvertrouwen uit anabolen halen veranderd geen ruk in je leven.
Wat ben jij dom zeg. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_103894266
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat ben jij dom zeg. :')
Hihi. Ik wilde eigenlijk iets posten met "anabolenhenkie", maargoed. Hard werken in de sportschool met / zonder doping lost niks op. Jij bent haar al waardig zonder dat je jezelf 2382393426969x kan opdrukken. Zij moet instant met je het bed in willen duiken om de persoon die je bent. Je moet lekker in je vel zitten & je eigenwaarde/zelfbeeld baseren op/om de persoon die bent, niet op wat vrouwen/mensen in het algemeen van je (uiterlijk) vinden.

Als je dit voor elkaar krijgt zal je zien dat je op ieder gebied van je leven (enorme) vooruitgang boekt. Niet alleen bij de vrouwtjes.
pi_103895024
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hihi. Ik wilde eigenlijk iets posten met "anabolenhenkie", maargoed. Hard werken in de sportschool met / zonder doping lost niks op. Jij bent haar al waardig zonder dat je jezelf 2382393426969x kan opdrukken. Zij moet instant met je het bed in willen duiken om de persoon die je bent. Je moet lekker in je vel zitten & je eigenwaarde/zelfbeeld baseren op/om de persoon die bent, niet op wat vrouwen/mensen in het algemeen van je (uiterlijk) vinden.

Als je dit voor elkaar krijgt zal je zien dat je op ieder gebied van je leven (enorme) vooruitgang boekt. Niet alleen bij de vrouwtjes.
Ja tuurlijk maar TS wilde net zoals die foto's in zijn OP zijn, ik gebruik geen anabolen btw.
Verder geloof ik dat iedereen een leider kan worden alleen ze moeten de kansen benutten of misschien soms een duwtje in de juiste richting krijgen, sommige mensen zijn gewoon geboren in de juiste habitat waardoor ze een voorsprong hebben.

Het is natuurlijk lastig wanneer je al jaren als een introvert persoon leeft om je gewoontes te veranderen maar het kan zeker, stap voor stap.

Door een veelzijdig persoon te zijn zul je op allerlei vlakken kunnen raken met meerdere mensen waardoor je meer potentiële vrouwen zult ontmoeten :)
pi_103895079
Mensen die nog niet doorhebben dat TS een meester troll is :')
pi_103895151
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Confetti het volgende:
Mensen die nog niet doorhebben dat TS een meester troll is :')
Mensen die nog niet door hebben dat het eigenlijk een best interessant onderwerp betreft wat iets kan veranderen in het leven van mensen.
pi_103895237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:51 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar TS wilde net zoals die foto's in zijn OP zijn, ik gebruik geen anabolen btw.
TS wilde volgens de tekst in zijn OP een alpha male zijn, dat heeft weinig met spieropbouw te maken.

quote:
Verder geloof ik dat iedereen een leider kan worden alleen ze moeten de kansen benutten of misschien soms een duwtje in de juiste richting krijgen, sommige mensen zijn gewoon geboren in de juiste habitat waardoor ze een voorsprong hebben.
Eens.

quote:
Het is natuurlijk lastig wanneer je al jaren als een introvert persoon leeft om je gewoontes te veranderen maar het kan zeker, stap voor stap.
Juiste mensen om je heen verzamelen helpt ook een hoop inderdaad.

quote:
Door een veelzijdig persoon te zijn zul je op allerlei vlakken kunnen raken met meerdere mensen waardoor je meer potentiële vrouwen zult ontmoeten :)
Dat ook inderdaad.
pi_103895656
Gymtime kan heel goed zijn voor mensen als TS om uit hun pessimistische instelling te komen en wat sex appeal + zelfvertrouwen op te bouwen. Maar wanneer je lichaam je enige waardevolle 'kant' wordt ben je wel verkeerd bezig.
pi_103895826
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gymtime kan heel goed zijn voor mensen als TS om uit hun pessimistische instelling te komen en wat sex appeal + zelfvertrouwen op te bouwen. Maar wanneer je lichaam je enige waardevolle 'kant' wordt ben je wel verkeerd bezig.
Je moet het doen omdat je het zelf leuk vind, niet voor zelfvertrouwen / vrouwen.

Netzo als kleren/sierraden/auto's/huizen. "Fuck alles en iedereen" mentaliteit trekt vrouwen aan. Jou gezeik dat je deze week 4 dagen in de sportschool hebt gehangen en dat je daarom spierpijn hebt/moe ben werkt alleen maar averechts.
pi_103896708
De dosis endorfine die je krijgt van het sporten kan je ook een boost geven waardoor je vrolijker word :)
pi_126679629
TS :')
pi_126679767
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Meloewa het volgende:
R&P / Afgewezen, wat nu? dit is het, wat ts ego flink gekrenkt heeft.
Detective jij.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:04:27 #168
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126679780
mimimimmimi mietje ga naar de sportschool
Keep it easy
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:26:47 #169
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_126680479
kutkick
Say what?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:28:26 #170
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126680535
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:29:15 #171
338880 haan33
Studerende Boy
pi_126680568
Geen harem hebben van 800 chicks doordat je elke dag 9u lang zit te liften :')
TS is een beta-ecto :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_126680732
Gewoon maagd blijven toch, kan je ook geen soa's krijgen
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_126680949
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef haan33 het volgende:
Geen harem hebben van 800 chicks doordat je elke dag 9u lang zit te liften :')
TS is een beta-ecto :')
_O-
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:43:33 #174
338880 haan33
Studerende Boy
pi_126681084
gewoon die kkoeter kapot hard knallen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_126682505
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef Meloewa het volgende:
R&P / Afgewezen, wat nu? dit is het, wat ts ego flink gekrenkt heeft.
:') deze topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')