abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:38:49 #51
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103830515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Infinitum het volgende:

[..]

Vrouwen die zulke mannen werkelijk 'lekker' vinden hebben echt geen eigen smaak, laat staan een eigen identiteit.
Mollige vrouwen uitspraak.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:46:22 #52
351780 Piye
King of Kush
pi_103830754
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld nu eenmaal. Net alsof jij een magere nerd wil die wel heel 'leuk' is :')
Het schijnt dat dankzij de pil vrouwen nu massaal op de metromannen vallen en juist niet op het soort uit de OP.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_103830857
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Piye het volgende:

[..]

Het schijnt dat dankzij de pil vrouwen nu massaal op de metromannen vallen en juist niet op het soort uit de OP.
Net alsof een metroman niet afgetrained kan zijn en een pens moet hebben ofzo
Ga weg
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:54:58 #54
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_103830989
TS _O_

1. ga op fitness.
2. leer wat van een serieus iemand.
3. post die gast uit die onderste foto nooit meer.
4. verander je avater.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:56:45 #55
351780 Piye
King of Kush
pi_103831049
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Net alsof een metroman niet afgetrained kan zijn en een pens moet hebben ofzo
Ik zei niks over een pens moeten hebben, dat past juist niet bij een metroman, maar helemaal afgetraind zijn ook niet.
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:29:44 #56
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_103832062

Dit topic doet me hier aan denken, oftewel, werk aan je leven als je er ontevreden mee bent! Je hebt het (voor een groot deel) zelf in de hand. ^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_103833345
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld nu eenmaal. Net alsof jij een magere nerd wil die wel heel 'leuk' is :')
Het zou kunnen, al vind ik een buikje bij een man wel erg sexy :@

En net of vrouwen spierballen en een sixpack sexy vinden omdat ze spierballen en een sixpack sexy vinden. Ik geloof graag dat sommige vrouwen dit werkelijk sexy vinden, maar voor veel vrouwen is dit de voorkeur omdat dat beeld is ingeprent door de media.

Kijk bijvoorbeeld naar oude schilderijen. Je zit dat de vrouwen gewoon mollig zijn. Dat was mooi in die tijd. En nu is maatje 36 mooi. Wat denk je, dat ons smaak van de ene op de andere dag ineens is veranderd?
pi_103833416
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mollige vrouwen uitspraak.
Ik krijg tenminste eten thuis :6 :6 :6

ow sorry, ik waande me ineens op het schoolplein.
pi_103833485
Maar ff een serieuze vraag aan TS...waarom klaag je alleen maar doe je er niks aan als je dat zo graag wilt?

Mannen met een buikje worden de nieuwe hype in 2012 overigens! Let maar op!
pi_103833557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar ff een serieuze vraag aan TS...waarom klaag je alleen maar doe je er niks aan als je dat zo graag wilt?

*O*
pi_103833737
Fok jullie, ik kan niet eens een buikje kweken -.-
Rustig aan.
pi_103834201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Fok jullie, ik kan niet eens een buikje kweken -.-
Je eet te weinig brah.
pi_103834223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Definieer buikje. Met beeldmateriaal.
pi_103834245
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je eet te weinig brah.
Klopt klopt... valt me zwaar om meer te eten (gestructureerd)
Rustig aan.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:22:25 #65
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_103834365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Die onderste is gewoon vies, die bovenste moet zijn borsthaar laten staan en die middelste zit aan de anabolen. Genoeg ruimte om beter te worden dan die mannetjes TS, schop jezelf gewoon de sportschool in.
Die gasten op die foto's zijn opgefokte apen om te zien, gladde metroseksueeltjes met waarschijnlijk ook niet al te bijster veel intelligentie.

Bono wordt bijvoorbeeld ook als alpha male gezien; toch is hij vrij gezet, niet al te groot en
knap? Mwah, vroeger meer misschien, lelijk is ook anders.

Het heeft meer met de instelling te maken inderdaad! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:22:44 #66
351780 Piye
King of Kush
pi_103834376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Definieer buikje. Met beeldmateriaal.

Zoiets is nog wel sexy toch?
pi_103848180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Infinitum het volgende:

[..]

Vrouwen die zulke mannen werkelijk 'lekker' vinden hebben echt geen eigen smaak, laat staan een eigen identiteit.
typisch dat iemand als jij weer geen foto heeft
pi_103851058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef Dartanion het volgende:
TS ik kan je aanraden om de topics van spacevietnamees door te lezen ter inspiratie. Wellicht kun je hem vragen om tips?
:D
pi_103851736
Ik en mijn vrienden hebben meestal wel succes als we gaan jagen, het zijn niet allemaal mooiboys maar zelfvertrouwen kan al veel goed doen. Tevens als je vrienden je ook steunen tijdens je jacht en je de lucht in prijzen. Je hebt een goede wingman nodig dus.

Ik sta zelf 5 dagen per week in de sportschool, niet cardio of shit maar gewoon krachttrainen met een schema, gezond eten, wheyshake erbij. Bench press, incline dumbell press, deadliften, squatten allemaal shit die je moet leren. Ga naar een sportschool, schrijf je in en stel een schema samen.

Maar niet alleen uiterlijk is belangrijk, je moet een uitgebreid persoon zijn wil je over allerlei onderwerpen kunnen praten. Zo lees ik 's ochtends altijd het nieuws, maar lees ook boeken zoals Sun Tzu's Art of War. Denk na over wat je zegt en denk erover na hoe je over komt, zelfbewust zijn.

Je moet uitdagend zijn voor een meid, niet het type die ze maar aan de haak slaat omdat ze bang is om alleen te zijn. Dus als ze vraagt voor een date ga je niet een standaard antwoord geven zoals uuh film kijken ofzo. Dan neem je haar mee uit snowboarden of iets actiefs.

Ik geloof niet in alphamales maar wel dat je divers moet zijn en gewoon zelfvertrouwen moet hebben. Elke brede maddafacka is er niet zomaar gekomen. Bloed, zweet en tranen.
Maarja iedereen heeft een eigen stijl om chicks te versieren, uiteindelijk moet je doen wat je zelf ook leuk vindt en dan kom je daarbij wel de persoon tegen die het meest bij je past.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:00:04 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103852179
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:03 schreef Meloewa het volgende:

[..]

uh nee :r Arie
Meloewa (..) sopt op Justin Pieper :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:04:34 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103852507
Veel "alfa mannetjes" zijn gewoon ronduit irritant (houding, stem, alles) :r

Dat vrouwen vallen op irritante mannen :r

Is weer tekenend voor mijn beeld van vrouwen :r
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103852572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik en mijn vrienden hebben meestal wel succes als we gaan jagen, het zijn niet allemaal mooiboys maar zelfvertrouwen kan al veel goed doen. Tevens als je vrienden je ook steunen tijdens je jacht en je de lucht in prijzen. Je hebt een goede wingman nodig dus.

Ik sta zelf 5 dagen per week in de sportschool, niet cardio of shit maar gewoon krachttrainen met een schema, gezond eten, wheyshake erbij. Bench press, incline dumbell press, deadliften, squatten allemaal shit die je moet leren. Ga naar een sportschool, schrijf je in en stel een schema samen.

Maar niet alleen uiterlijk is belangrijk, je moet een uitgebreid persoon zijn wil je over allerlei onderwerpen kunnen praten. Zo lees ik 's ochtends altijd het nieuws, maar lees ook boeken zoals Sun Tzu's Art of War. Denk na over wat je zegt en denk erover na hoe je over komt, zelfbewust zijn.

Je moet uitdagend zijn voor een meid, niet het type die ze maar aan de haak slaat omdat ze bang is om alleen te zijn. Dus als ze vraagt voor een date ga je niet een standaard antwoord geven zoals uuh film kijken ofzo. Dan neem je haar mee uit snowboarden of iets actiefs.

Ik geloof niet in alphamales maar wel dat je divers moet zijn en gewoon zelfvertrouwen moet hebben. Elke brede maddafacka is er niet zomaar gekomen. Bloed, zweet en tranen.
Maarja iedereen heeft een eigen stijl om chicks te versieren, uiteindelijk moet je doen wat je zelf ook leuk vindt en dan kom je daarbij wel de persoon tegen die het meest bij je past.
Deze man, harde levensadviezen. Een van de beste posts op FOK! en dat meen ik serieus
Ga weg
  Forum Admin dinsdag 1 november 2011 @ 22:05:35 #73
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_103852581
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Veel "alfa mannetjes" zijn gewoon ronduit irritant :r

Dat vrouwen vallen op irritante mannen :r

Is tekenend voor mijn beeld van vrouwen :r
En wiens probleem is dat uiteindelijk?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_103852688
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Spacevietnamees het volgende:

Kortom een persoonlijkheid creëren... Is nog lastiger dan het lijkt :P
Rustig aan.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:09:27 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103852823
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Pharkus het volgende:

[..]

En wiens probleem is dat uiteindelijk?
Jouw probleem als gij zo'n irritante alfa zijt. Want ik kan je dan niet uitstaan. Doet ge irritant dan draai ik door. En als ik doordraai ben ik gewoon ontoerekeningsvatbaar. Ik heb twee armen twee benen, redelijk kwat massa en ik ben niet dom. Ik pak je wel en geef een ander de schuld

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin dinsdag 1 november 2011 @ 22:11:25 #76
54263 crew  Pharkus
pi_103852966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jouw probleem als gij zo'n irritante alfa zijt. Want ik kan je dan niet uitstaan. Doet ge irritant dan draai ik door. En als ik doordraai ben ik gewoon ontoerekeningsvatbaar. Ik heb twee armen twee benen, redelijk kwat massa en ik ben niet dom. Ik pak je wel en geef een ander de schuld

SPOILER
Kijk, woede, en nu die gebruiken om jezelf aan te pakken.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:11:26 #77
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103852968
Oja en..

Het is alsof je geen alfa kunt zijn zonder irritante trekjes :r

Waar vrouwen dus op vallen :r

Waardoor alleen die irritante trekjes worden doorgegeven aan bastaard zonen en dochters :r

Dus f#uck @vrouwen /Twit :r
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:12:45 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103853062
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Kijk, woede, en nu die gebruiken om jezelf aan te pakken.
1x raden wat ik voor je omhoogdraai :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:16:45 #79
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_103853366
Sorry TS, ben 17 jaar en hard op weg een mooi lichaam te krijgen. Het kost wel verdomd veel tijd, 3x per week ruim 3 uur keihard trainen maar meisjes maken alles goed :9~
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
  Forum Admin dinsdag 1 november 2011 @ 22:16:55 #80
54263 crew  Pharkus
pi_103853380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

1x raden wat ik voor je omhoogdraai :D
Weet niet wat het is, maar ga door.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:18:12 #81
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103853468
Alles goed Schenkie? Nog steeds gefrustreerd?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:18:46 #82
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103853516
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Alles goed Schenkie? Nog steeds gefrustreerd?
sa you denkie.. tuurlijk.

ja erg :@

[ Bericht 6% gewijzigd door Schenkstroop op 01-11-2011 22:28:48 ]
pi_103854408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kortom een persoonlijkheid creëren... Is nog lastiger dan het lijkt :P
Lastig? Ja. Onmogelijk? Nee.
Iedereen begint ergens, maar stel reële doelen voor jezelf. Werk er naartoe en wanneer tevreden met jezelf kan je pas jezelf aan iemand anders bieden. Misschien is het te moeilijk om nu meteen te begrijpen maar stap uit je comfort zone TS.

En anders kun je nog altijd een importbruid nemen :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:33:34 #84
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103854601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Jaeger85 het volgende:
Alpha male zit hem in je gedrag, niet in je uiterlijk. Ik snap dus het nut van die foto's in dit topic niet.
Dit en wat een stel homo's in je OP zeg :')
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103854907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Blitzkrieger het volgende:
Sorry TS, ben 17 jaar en hard op weg een mooi lichaam te krijgen. Het kost wel verdomd veel tijd, 3x per week ruim 3 uur keihard trainen maar meisjes maken alles goed :9~
3 uur trainen per sessie, wtf ben je dan voor catabole shit aan het doen man. :')
pi_103855256
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

3 uur trainen per sessie, wtf ben je dan voor catabole shit aan het doen man. :')
Dit dus
Langer dan een uur trainen per dag :')
Ga weg
pi_103856232
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:00 schreef moonmovies het volgende:
Zat lelijke kerels met een mooie vriendin. Dus daar zal ik het niet zoeken :')
pi_103856870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Kroc het volgende:

[..]

typisch dat iemand als jij weer geen foto heeft
Want jij wil even zien of ik een of ander lelijk wijf ben die zoiets roept omdat ze zelf genoegen moet nemen met minder?
pi_103856996
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:07 schreef Infinitum het volgende:

[..]

Want jij wil even zien of ik een of ander lelijk wijf ben die zoiets roept omdat ze zelf genoegen moet nemen met minder?
meer dat er nooit een foto in de fobo staat wanneer er weer zo'n 'gewaagde' uitspraak hier geplaatst wordt, gaat niet om jou persoonlijk maar in het algemeen dus
pi_103861455
Ik heb een tijdje op de sportschool gezeten, maar zoveel verschil maakte het uiteindelijk niet uit. Ben sinds een jaartje toch 3 keer per week aan het zwemmen, maar mijn schouders zijn nog niet breder geworden ;(

Had ik maar zo'n lichaam..

En zo'n gezicht..

;( weltrusten :'(
Why stay small, if you can grow big..
pi_103861577
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb een tijdje op de sportschool gezeten, maar zoveel verschil maakte het uiteindelijk niet uit.
Dat komt doordat je de oefeningen half uitvoert ipv helemaal en te weinig (gezond) eet.

quote:
Ben sinds een jaartje toch 3 keer per week aan het zwemmen, maar mijn schouders zijn nog niet breder geworden ;(
Dat komt doordat je alleen de schoolslag doet en te weinig (gezond) eet.
pi_103861579
Wat een onzekere type ben je TS, mannen met een leuke charme krijgen de meeste vrouwen, niet de mannen die het knapst zijn. Misschien moet je eens werken aan onzekerheid over jezelf.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_103861641
TS is echt een harde gay volgens mij
Ga weg
  woensdag 2 november 2011 @ 01:11:47 #94
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103861642
quote:
Ik heb een tijdje op de sportschool gezeten, maar zoveel verschil maakte het uiteindelijk niet uit. Ben sinds een jaartje toch 3 keer per week aan het zwemmen, maar mijn schouders zijn nog niet breder geworden ;(

[ afbeelding ]

En zo'n gezicht..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo veel verschil maakt het niet uit? Neger alsjeblieft. :')

Stop met bitchen en ga er eens wat aan doen.
pi_103864074
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

NEE NEE NEE EN NOG EENS NEE WIL JE DAT ER SOMS EMO KINDEREN GEBOREN WORDEN!!
Beter dan hooggevoelige kristalkinderen.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_103864087
Ik vind de mannen op de foto's gepost in dit topic maar griezelig. :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_103864095
quote:

[ afbeelding ]

En zo'n gezicht..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij die laatste komt me de term ''mannelijke opblaaspop'' willekeurig omhoog. :')
pi_103864124
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:11 schreef Nikmans het volgende:
TS is echt een harde gay volgens mij
Dit dus :').
pi_103864138
Gratis tip voor mannelijk Nederland: verhuis naar de Randstad. In veel grote steden ontstaat namelijk een steeds groter overschot aan jonge vrouwen. De verklaring zou zijn dat meisjes in de stad gaan studeren en dat jongens achterblijven in de regio.

Dat meldt NRC Handelsblad. In Amsterdam zijn er in de leeftijdscategorie 18 tot 29 jaar nu 12.000 meer vrouwen dan mannen. Ook in bijvoorbeeld Rotterdam en Utrecht is deze trend zichtbaar.
  woensdag 2 november 2011 @ 08:35:35 #100
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103864159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:09 schreef Bredemug het volgende:
Wat een onzekere type ben je TS, mannen met een leuke charme krijgen de meeste vrouwen, niet de mannen die het knapst zijn. Misschien moet je eens werken aan onzekerheid over jezelf.
Charme is makkelijk. Als je je uiterlijk mee hebt is dat al 90% van the job done. Nooit meisjes zien kwijlen en koekeloeren op een schare paar jongens die nog nieteens wat hebben laten zien van hun zg "charmes"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')