Maar het kutte aan meiden is dat de knappe jongens alleen meer te neuken krijgen. Meiden gaan echt niet meer met lelijkerds denk ik zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:34 schreef Kroc het volgende:
Gratis tip voor mannelijk Nederland: verhuis naar de Randstad. In veel grote steden ontstaat namelijk een steeds groter overschot aan jonge vrouwen. De verklaring zou zijn dat meisjes in de stad gaan studeren en dat jongens achterblijven in de regio.
Dat meldt NRC Handelsblad. In Amsterdam zijn er in de leeftijdscategorie 18 tot 29 jaar nu 12.000 meer vrouwen dan mannen. Ook in bijvoorbeeld Rotterdam en Utrecht is deze trend zichtbaar.
Oh god, shit just got serious in dit topic!quote:Op woensdag 2 november 2011 08:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het kutte aan meiden is dat de knappe jongens alleen meer te neuken krijgen. Meiden gaan echt niet meer met lelijkerds denk ik zo.
Ach ook op jouw potje past een deksel. Doe eerst maar eens wat met het scala aan selfimprovement tips die je hier al jaren krijgt. Zielig lopen doen levert je hooguit een paar pity fucks op van onzekere foksters, tenzij dat je game is.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar het kutte aan meiden is dat de knappe jongens alleen meer te neuken krijgen. Meiden gaan echt niet meer met lelijkerds denk ik zo.
Zo had ik het nog nooit bekeken. Schenkstroop, op hoeveel staat de teller inmiddels?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zielig lopen doen levert je hooguit een paar pity fucks op van onzekere foksters, tenzij dat je game is.
Ik hoop dat jij vandaag wordt aangreden door een bus.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken. Schenkstroop, op hoeveel staat de teller inmiddels?
Dat is niet erg aardig van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij vandaag wordt aangreden door een bus.
tyfus-trollquote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig van je.Ik hoop niettemin in return dat Doutzen Kroes later vandaag gewillig bij jou voor de deur staat en dat als dat ook echt gebeurt je in het vervolg wat aardiger zult doen tegen mij.
In ieder geval tot het moment dat ook Seal, minder gewillig, aan je deur verschijnt.
![]()
Hoe alpha wil je het hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:43 schreef Kroc het volgende:
wat zou het geheim van seal zijn? Knap is hij niet, het lijkt eerder alsof hij een napalmaanval heeft overleefd
[ afbeelding ]
M.a.w. er is een onderliggende factor(en) wat beyond geld, poen en brede spieren gaat (but it sure helps).quote:
Ik denk een soort van kruising Schenkstroop / Brad Pitt.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:50 schreef internal het volgende:
Als ik trouwens dit topic vergelijk met zijn vorige dan zie ik wat onregelmatighedenDaar geeft hij aan er niet slecht uit te zien en in dit topic noemt hij zichzelf lelijk
Kies er eens een TS.
D.D.W. wat hadden we nu afgesproken over foto's posten van mij. Ik stuur je in goed vertrouwen foto's van mezelf en jij post ze op FOK!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb een tijdje op de sportschool gezeten, maar zoveel verschil maakte het uiteindelijk niet uit. Ben sinds een jaartje toch 3 keer per week aan het zwemmen, maar mijn schouders zijn nog niet breder geworden![]()
Had ik maar zo'n lichaam..
[ afbeelding ]
En zo'n gezicht..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weltrusten
Een soort two face?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk een soort van kruising Schenkstroop / Brad Pitt.
Werkelijke foto van Linkse_Boomknuffelaarquote:Op woensdag 2 november 2011 09:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
D.D.W. wat hadden we nu afgesproken over foto's posten van mij. Ik stuur je in goed vertrouwen foto's van mezelf en jij post ze op FOK!![]()
Daar gaat mijn privacy.
Die man had wel 4 vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef internal het volgende:
[..]
Werkelijke foto van Linkse_Boomknuffelaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij vandaag wordt aangreden door een bus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |