SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
STERF.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef Haarklip het volgende:
'Een John Mayertje graag.'
Die punt hoort binnen de aanhalingstekens.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
STERF.
Oh en dat plaatje in de OP? Ik ben dagelijks bang dat dat gaat gebeuren, maar dan dat ik zo op tafel lig.
Ja. The fuck zeg. Haar moet ik ook niet hoor, maar dat andere kind al helemaal nietquote:
Ik herhaal, je mag dr niet doen. En ook geen trio. Gaat ze lopen zeiken dat mijn tieten groter zijn en dat ze daar onzeker van wordt ofzo.quote:
Oh tofquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.Dan zal ik chocomel met slagroom aanbieden en muffins en alles.
Hihhihi, maar beter doet hij het niet .quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh tofDat maakt het bijna aantrekkelijk.
Meld het ook aan je vader, anders is het voor niks.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet mijn wekker toch maar op half 9 morgen.Puik plan he?! U JELLY? YES U JELLY??
Nee want ik vind m liefquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihhihi, maar beter doet hij het niet .
Ik zet geen wekker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet mijn wekker toch maar op half 9 morgen.Puik plan he?! U JELLY? YES U JELLY??
WAT IS DIT VOOR UI MAN?!quote:
De tattoo die ik wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR UI MAN?!IK KOTS OP JE.
Jaja, dat zal allemaal wel, maar Breezer heeft zo z'n best gedaan op je nieuwequote:
Ik vind deze mooier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, dat zal allemaal wel, maar Breezer heeft zo z'n best gedaan op je nieuwe
2 seconden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, dat zal allemaal wel, maar Breezer heeft zo z'n best gedaan op je nieuwe
SSSSHT!quote:
Nou vooruit maarquote:
Niet lelijk. En ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar dat lelijk hartje als tattoo?.
Daar ben ik nog niet over uit.quote:
Is eigenlijk het logo wat John heeft gebruikt tijdens z'n Heartbreak Warfare Tour, en hij heeft hem als decal op z'n Fender Stratocaster.quote:
Doerakcam stond aan, dat wilden we niet zien, dus naar boven gestuurd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
En nu is ie naar boven hoor omdat ik tijdens het plassen de deur op een kier liethebben jullie verdomme nou jullie zin ?
![]()
het was allemaal een groot complot he !!!?
het is goed geweest ik ben weg
![]()
Heb je de nieuwe softwareupdate al? Dan kun je de camera 360 graden laten draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doerakcam stond aan, dat wilden we niet zien, dus naar boven gestuurd.
Oh, nee, shit. Zet jij m er even op?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe softwareupdate al? Dan kun je de camera 360 graden laten draaien.
Op jouw computer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nee, shit. Zet jij m er even op?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe softwareupdate al? Dan kun je de camera 360 graden laten draaien.
Vergeet mij niet. Ik analyseer elke snurk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
ooowww noess en Cosmo weet mn slaapgedrag ook
HOE WEET JIJ DAT, STOUT MEISJE? Heb jij met Jan in 1 bed geslapen?quote:
Jaquote:
hmm ik zou het niet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Is eigenlijk het logo wat John heeft gebruikt tijdens z'n Heartbreak Warfare Tour, en hij heeft hem als decal op z'n Fender Stratocaster.
Mesgien!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT, STOUT MEISJE? Heb jij met Jan in 1 bed geslapen?
Ja maar jij bent ook niet geobsedeerd door JM.quote:
Ik dacht eerst: geobserdeerd is misschien wat overdreven. En toen dacht ik: neuh eigenlijk nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet geobsedeerd door JM.
nee dat klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet geobsedeerd door JM.
Ik ook!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga biiiiiiiiiiiiijna afsluiten en over naar mn bedje alles
Ssssht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk al een uur slapen zijn dit dat.
Ah Ok!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, het rook gewoon raar.
Je bedoelt mij en niet jezelf in de buurt van mij? Ik keek al heel zwoel omquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bedoelt mij en niet jezelf in de buurt van mij? Ik keek al heel zwoel om
Maakt 57minquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Whihihi.
Hmm over een uur moet ik al drie minuten in mn bus zitten.
hmm... Verhuur ik m'n lichaam ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grote jongen! Broek optrekken en blij zijn!
Niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm... Verhuur ik m'n lichaam ofzo?
Heb je ook een oven voor mij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga mezelf op een wasmachine trakteren binnenkort. :3.
Kom maar halen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar heb je er ook een voor mij?
You don't wanna knowquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe jij met een potlood?
Het betreft hier in ieder geval niet een 'goedkope' beurt. Dat zie ik al.quote:
Nee, want dan moet ik hem hier boven zien te krijgen dus dat is me te veel werk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het betreft hier in ieder geval niet een 'goedkope' beurt. Dat zie ik al.
Maar ik heb nog een wasmachine over, mijn ouders hebben onlangs een nieuwe gekocht toen ze dachten dat de oude stuk was!!! Blijkt gewoon nog te werken. Wil je mij daarvoor pijpen?
Ow. Ok. Mijn vader en ik hebben hem hier ook twee trappen naar boven gekregen. Dus no problemo. Dan verkopen op marktplaats.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik hem hier boven zien te krijgen dus dat is me te veel werk..
Mag ik bij je op de grond wonen ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik hem hier boven zien te krijgen dus dat is me te veel werk..
Kost je een pijpbeurt per dag begrijp ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik bij je op de grond wonen ?
Ik geef zn huis wel een grote beurt per dagquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kost je een pijpbeurt per dag begrijp ik.
Met je schilderskwast?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik geef zn huis wel een grote beurt per dag
oowwwwja hihihiquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom negeer je mijn post?!
Gatver een meeloper ik wil niks meer met je te maken hebben !!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowwwwja hihihinjah jullie hadden het over punten toch dus ik dacht ik deed ook even mee met een potloodpunt maar in werkelijkheid was het helemaal niks en loog ik
![]()
Even quoten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatver een meeloper ik wil niks meer met je te maken hebben !!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatver een meeloper ik wil niks meer met je te maken hebben !!!
Ja, maar hoe komt een wasmachine vanuit ergens in Groningen in Amsterdam, en daarbij naar de 3e verdieping over een paar smalle trappetjes?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ok. Mijn vader en ik hebben hem hier ook twee trappen naar boven gekregen. Dus no problemo. Dan verkopen op marktplaats.
Hoe komt die oven in Groningen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe komt een wasmachine vanuit ergens in Groningen in Amsterdam, en daarbij naar de 3e verdieping over een paar smalle trappetjes?.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe komt een wasmachine vanuit ergens in Groningen in Amsterdam, en daarbij naar de 3e verdieping over een paar smalle trappetjes?.
Ik wil mijn eigen ding behouden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een beurt! VIESPEUK!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen ding behouden..
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan die alleen via plaatjes kan communiceren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan die alleen via plaatjes kan communiceren.
Je wou hem eerst nog voor 500 euro verkopen óf een pijpbeurtquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen ding behouden..
I changed my mind. Sorry.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wou hem eerst nog voor 500 euro verkopen óf een pijpbeurt
SPOILER: lolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neem mn broertje mee en dan gaan wij er samen heen toch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
Oewww in Dordrecht hoorde ik aldichtbij hier wel
Gaan we dan mensen aanspreken op straat en zeggen dat het onze zoon is ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik neem mn broertje mee en dan gaan wij er samen heen toch.
Door 2 giechelende meisjes die me met een sip hoofd aankeken toen ik er bij Leiden uit ging.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaan we dan mensen aanspreken op straat en zeggen dat het onze zoon is ?![]()
Ik vind hem leuk hoor Furd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent heel goed in UI's maken toch?
dat zeg je maar gewoonquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk hoor Furd!
nee sorry hehehequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent heel goed in UI's maken toch?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Furdinand het volgende:
ehm niet echt die ene met het lijf en boze blik heeft iemand anders een keer gemaakt en die verander ik steeds gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Furdinand het volgende:
noh super vetDeze doet het wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Furdinand het volgende:
noh super vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
Oowww dan ben ik het ook uiteraardEcht Teder
![]()
danku vriendelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je kan die site niet hotlinken, maar ik heb het voor je opgelost..
Thanks hete knul.quote:
Pssst meisje, pssst, suckie suckie is 40euro pssst meisje.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga denk ik weer bij Seizoen 1 beginnen van Will en Grace
Ik wil meekijken! Marathon!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga denk ik weer bij Seizoen 1 beginnen van Will en Grace
Ja... alleen dat wil er bij René nog niet echt in..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
W&G is zo heerlijk om gewoon te kijken en de wereld even te vergeten..
Scrubsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... alleen dat wil er bij René nog niet echt in..
Gaan wij kijken, en dan gaat Bloempje ook mee want die wil dat ook wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... alleen dat wil er bij René nog niet echt in..
Werk & Geldzaken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
W&G is zo heerlijk om gewoon te kijken en de wereld even te vergeten..
in Delfzijl.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gaan wij kijken, en dan gaat Bloempje ook mee want die wil dat ook wel..
Dan moet Bloems even wat lekkers maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
in Delfzijl.
Top.
Ga ik ook komen voor wat hapjes ditdat.
Kan ik dat niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan moet Bloems even wat lekkers maken..
IK BEN NIET DIK!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht jij voor het opeten..
Meisje...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.Niet schattig tho. Gewoon hangbuikzwijn versie heb ik.
Die van mij wordt wel een beetje nat. indien regen... Dus nou jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Furdinand het volgende:
het beste gereedschap hangt onder een afdakje.
DON'T GET HIM STARTED!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK DOE MEE!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gaan wij kijken, en dan gaat Bloempje ook mee want die wil dat ook wel..
Gezellig. Dus binnenkort ARG W&G meet. Lachen. Wordt mijn ontmaagdingquote:
Wars & Guns. Een rollplaying-game.quote:
Lees je wel andere posts?quote:
Tofquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezellig. Dus binnenkort ARG W&G meet. Lachen. Wordt mijn ontmaagding
Oh, dat mag ook, al ben ik niet zo goed daar in nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wars & Guns. Een rollplaying-game.
Is iets voor nerds.
OHJA! JA FUCK DIT! Ik moet morgen van half 8 tot half 4 werkenquote:
Idem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OHJA! JA FUCK DIT! Ik moet morgen van half 8 tot half 4 werkenGelijk kijken daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |