Kan dat niet draadloos?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
bedtijd, morgen wakker worden met Dexter die al klaar staat in mijn superdeluxe USBSTICKNASMEDIASPELERTDEVICETOESTEL die aan mijn TV gekoppeld is via d.r.a.a.d.
Ja heerlijk, maar moet ook niet te vaak zijn, verveel me dan weer snel.quote:
welk subforum zat/zit je eigenlijk altijd?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar moet ook niet te vaak zijn, verveel me dan weer snel.
Maar gelukkig heb ik jullie hier
Dit is echt tha statement of tha yearquote:Op woensdag 2 november 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je leuke laarsjes hebt gezien die je verdient hebt, moet je ze kopen
draadquote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
bedtijd, morgen wakker worden met Dexter die al klaar staat in mijn superdeluxe USBSTICKNASMEDIASPELERTDEVICETOESTEL die aan mijn TV gekoppeld is via d.r.a.a.d.
verhalen schrijven? ik leer steeds meer over fokquote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik kom er ook helemaal niet meer. Nu schrijf ik lompe verhaaltjes voor klb
matchmaker Bluezzquote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Drib en FFT, ik zie wel een match. Moeten jullie niet es mieten?
Vistaprint en hun gierige kut actiesquote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verhalen schrijven? ik leer steeds meer over fok
Is ze rijk ?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Drib en FFT, ik zie wel een match. Moeten jullie niet es mieten?
Laat dat maar over aan B. Die koppelt je ook nog zomaar eens aan Pee.quote:
Ik weet niet hoe groot haar inkomen is.quote:
Eh thuis ging het goed, morgen weer repquote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
matchmaker Bluezz
hoe was zingen vnv?
Stinkendquote:
hou op ajbquote:Op woensdag 2 november 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat maar over aan B. Die koppelt je ook nog zomaar eens aan Pee.
stinken doe ik welquote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh thuis ging het goed, morgen weer rep
[..]
Stinkend
minimaal cup F, vandaar mn username he... dubbel F....quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze grote tieten
nou lekker stom van mequote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Mijn repavond is altijd op woensdag geweest dubbel F
aiksquote:
Mja ik moet m'n draai echt nog vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Dit is echt tha statement of tha year
Je eerste nachtdienst? Hoe bevalt het tot nu toe beebje?
Dan niet hequote:Op woensdag 2 november 2011 01:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
word ik nou alweer geadopteerd?
Rukze.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja in bed liggen en in bed slapen zijn 2 vreschillende dingen he
Logisch ook, zo andersquote:Op woensdag 2 november 2011 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja ik moet m'n draai echt nog vinden
Sterkte!quote:Op woensdag 2 november 2011 07:25 schreef Sarabi het volgende:
Morgen
Heb nu al het gevoel dat ik ga instorten, en dan moet de hele dag nog komen
Gisteren was de begrafenis wel mooi, nu weer een dagje naar het ziekenhuis met schoonma
Helaas is alles in Rotterdam dus gisteren (en waarschijnlijk vandaag) ook uren in de file gestaan
quote:Op woensdag 2 november 2011 07:25 schreef Sarabi het volgende:
Morgen
Heb nu al het gevoel dat ik ga instorten, en dan moet de hele dag nog komen
Gisteren was de begrafenis wel mooi, nu weer een dagje naar het ziekenhuis met schoonma
Helaas is alles in Rotterdam dus gisteren (en waarschijnlijk vandaag) ook uren in de file gestaan
Verzin dat gewoon. Zolang niemand er achter komt zoals bij die Tilburgse Professor haal jij je deadline welquote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
* TAV74 wacht op input zodat hij verder kan
Toevallig gisteren in een vergadering voorgesteld die prof te benaderen voor de effectmeting in een pilot die toch op voorhand al geslaagd is (of liever: moet zijn)quote:Op woensdag 2 november 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verzin dat gewoon. Zolang niemand er achter komt zoals bij die Tilburgse Professor haal jij je deadline wel
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 1e toets is af, klaar om te verzenden! Ding is maar 5 studiepunten waard, maar kostte me haast meer werk dan mijn eindscriptie van de Pabo
![]()
Nog 5 toetsen te gaan...![]()
Volgens mij heb je gewoon het werken aan je scriptie verdrongenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 1e toets is af, klaar om te verzenden! Ding is maar 5 studiepunten waard, maar kostte me haast meer werk dan mijn eindscriptie van de Pabo
![]()
Nog 5 toetsen te gaan...![]()
Nja, ben voor het gemak al het onderzoekswerk wat ik toen heb gedaan aan het vergetenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon het werken aan je scriptie verdrongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |