Ik werk lekker niet in projecten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
project met 8 mensen, 7 doen er niets, derhalve heb je een onvoldoende, punt
LEKKER HIPSTER, HIJ GAF HET TOE OOK NOG.quote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mwah, zie wel. Ik heb toch al min of meer afgesproken met één iemand uit mijn groepje die ook gewoon doorwerkt, dat we gaan afsplitsen van de rest. Zij zien maar wat ze doen dan hoor.
Ongeleuflijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk lekker niet in projecten!
[..]
LEKKER HIPSTER, HIJ GAF HET TOE OOK NOG.
haat dezequote:
praat dan voor jezelf mutsquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk lekker niet in projecten!
[..]
LEKKER HIPSTER, HIJ GAF HET TOE OOK NOG.
Ja inderdaad, dat werkt ook niet echt mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel wat moeilijker. Vooral met die rare lestijden van jou.
[..]
Valt reuze mee.
Ik, Hipsterbotsing, vond dat plaatje en dacht: hey leeell! En toen postte ik hem in je fotoboek en nu is het je UI!quote:
Goed verhaal, Hipsterbotsing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik, Hipsterbotsing, vond dat plaatje en dacht: hey leeell! En toen postte ik hem in je fotoboek en nu is het je UI!
Oh, dat is trouwens wel een goede naam voor je nieuwe acc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed verhaal, Hipsterbotsing.
Tijden veranderen, ook al zei die gozer van nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zimmerman-UI was perfect.
Waarom überhaupt veranderen?
UI's veranderen is niet tof.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Tijden veranderen, ook al zei die gozer van niet
Kan vrij verwarrend zijn ja. Iedereen zal bijvoorbeeld in paniek raken als Hansi niet meer mijn UI is.quote:
Jouw UI is vastgeroest.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan vrij verwarrend zijn ja. Iedereen zal bijvoorbeeld in paniek raken als Hansi niet meer mijn UI is.
normaliter zou ik eens zeggenquote:
terechte quotesquote:
dat heb je met kliekjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je krijgt te weinig waardering hier
Als ik al mijn UI's hier laat zien wordt één iemand heel boos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Al mijn UI's.
Vind je die andere Hello Kitty UI niet leuker?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind die je nu hebt het leukste, lekker rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |