Ja is ook wel zo, je bent meer gewend om met meer zelfstandigheid om te gaan en met grote projecten enzo. Maar qua theorie lopen ze vaak wel achter op mensen die van de havo afkomen. Jij kunt sneller de stof opnemen. Je hebt een tijd vwo gedaan, dat heeft Mark ook gedaan, maar Mark neemt heel snel informatie op. Hij is verdomde slim, alleen verrekte lui.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die zijn al wel de mentaliteit meer gewend als ik mijn SLO-docent mag geloven. Ik daarentegen heb de afgelopen 2 jaar niets uitgevoerd op HAVO, net als de rest van mijn groepje.
Oeps hij staat op repeat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Killer Queen is wel een goed nummer ja.
Zolang je je aan de (onderlinge) deadlines houdt lijkt mij dat geen probleem. Op het voortgezet onderwijs deed ik ook alles op het laatste moment. Nu niet meer. Hoera voor mijn werkhouding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, ja, dat mogen ze inderdaad. Maarja, of ze daar uiteindelijk veel mee zullen bereiken is hoogst twijfelachtig. Ik doe wel altijd m'n werk, maar dan wel op m'n eigen tempo en wanneer ik daar zelf zin in heb, niet omdat een paar mensen vinden dat ik moet werken.
Mijn klas bestaat uit ongeveer 24 mensen. Wij hebben trouwens altijd rollen binnen de projectgroepjes. Het lijkt mij wel leuk om met een grotere groep een project te doen, maar ik ben bang dat ik dan te maken krijg met veel ongemotiveerde mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met de halve klas? Hoeveel mensen zijn dat?
Lijkt mij juist beter, heb je meer mensen die de samenwerking kunnen controleren, en kan je het wat beter structureren i.p.v. "groepsleider en ondergeschikten"
Haha, het is wel beter ja als je niet alles op het laatste moment doet. Maarja, het is lastig om die werkhouding te veranderen, knap dat het jou is gelukt in ieder geval.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zolang je je aan de (onderlinge) deadlines houdt lijkt mij dat geen probleem. Op het voortgezet onderwijs deed ik ook alles op het laatste moment. Nu niet meer. Hoera voor mijn werkhouding.
[..]
Mijn klas bestaat uit ongeveer 24 mensen. Wij hebben trouwens altijd rollen binnen de projectgroepjes. Het lijkt mij wel leuk om met een grotere groep een project te doen, maar ik ben bang dat ik dan te maken krijg met veel ongemotiveerde mensen.Heb nog met maar ongeveer de kwart van de klas in een groepje gezeten, dus ik weet niet hoe de motivatie van de rest is.
Het is bij mij nog niet helemaal gelukt hoor, maar ik ben op de goede weg. Het helpt enorm dat ik school nu leuk vind. Ik snap meteen waarom ik de afgelopen zes jaar nauwelijks iets deed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, het is wel beter ja als je niet alles op het laatste moment doet. Maarja, het is lastig om die werkhouding te veranderen, knap dat het jou is gelukt in ieder geval.
Ik kijk blok 2 nog aan, hopelijk wordt het dan beter. Maar je kunt denk ik wel begrijpen dat ik het nu even niet zie zittenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, je bent meer gewend om met meer zelfstandigheid om te gaan en met grote projecten enzo. Maar qua theorie lopen ze vaak wel achter op mensen die van de havo afkomen. Jij kunt sneller de stof opnemen. Je hebt een tijd vwo gedaan, dat heeft Mark ook gedaan, maar Mark neemt heel snel informatie op. Hij is verdomde slim, alleen verrekte lui.Dus ik druk je op je hart om echt je best te doen. Mark heeft dat niet gedaan en hoort nu eigenlijk stage te lopen wat ie nog steeds niet doet, terwijl ie eigenlijk al zou kunnen afstuderen. Dus asjeblieft, probeer het vol te houden.
hoinquote:
ckrquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze blijft zo episch he.
Ik vind het ook wel leuk op zich, maar het is gewoon allemaal zo veel en ik heb het gewoon veel te druk eigenlijk ook om m'n werkhouding überhaupt te kunnen veranderen. Ik heb gewoon m'n vrije tijd nodig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is bij mij nog niet helemaal gelukt hoor, maar ik ben op de goede weg. Het helpt enorm dat ik school nu leuk vind. Ik snap meteen waarom ik de afgelopen zes jaar nauwelijks iets deed.
Wees blij dat je van groepje heb gewisseld. Bij ons zijn de groepjes vast voor het hele eerste blokquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zolang je je aan de (onderlinge) deadlines houdt lijkt mij dat geen probleem. Op het voortgezet onderwijs deed ik ook alles op het laatste moment. Nu niet meer. Hoera voor mijn werkhouding.
[..]
Mijn klas bestaat uit ongeveer 24 mensen. Wij hebben trouwens altijd rollen binnen de projectgroepjes. Het lijkt mij wel leuk om met een grotere groep een project te doen, maar ik ben bang dat ik dan te maken krijg met veel ongemotiveerde mensen.Heb nog met maar ongeveer de kwart van de klas in een groepje gezeten, dus ik weet niet hoe de motivatie van de rest is.
Ik snap het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kijk blok 2 nog aan, hopelijk wordt het dan beter. Maar je kunt denk ik wel begrijpen dat ik het nu even niet zie zitten
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef leeell het volgende:
HBO is het nieuwe MBO,
je cijfer hangt af van anderen
Helegaar niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef leeell het volgende:
HBO is het nieuwe MBO,
Dat is op de uni ook zo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef leeell het volgende:
HBO is het nieuwe MBO,
Dat gesprek hebben we vandaag al gehad. De enige conclusie was dat we "beter moeten samenwerken en plannen"quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik snap het wel.Maar als je de studie écht leuk vindt, moet je jezelf niet laten tegenhouden door een paar lamzakken. Anders knoop een gesprek met je SLO-er aan. Die kunnen je echt helpen, als je een goede hebt tenminste.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat gesprek hebben we vandaag al gehad. De enige conclusie was dat we "beter moeten samenwerken en plannen"
Dus nee, ik heb niet zo'n goede lijkt me.
Ligt aan je studie.quote:
Dat is wel wat moeilijker. Vooral met die rare lestijden van jou.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk op zich, maar het is gewoon allemaal zo veel en ik heb het gewoon veel te druk eigenlijk ook om m'n werkhouding überhaupt te kunnen veranderen. Ik heb gewoon m'n vrije tijd nodig.
Valt reuze mee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef leeell het volgende:
HBO is het nieuwe MBO,
Mwah, zie wel. Ik heb toch al min of meer afgesproken met één iemand uit mijn groepje die ook gewoon doorwerkt, dat we gaan afsplitsen van de rest. Zij zien maar wat ze doen dan hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet echt.Maar individueel misschien? Anders kun je eventueel altijd nog naar een leraar die je vertrouwt stappen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan zegt:
*zo zielig voor die kleuter
*Jij bent net leeell, met je machtsmisbruik!
project met 8 mensen, 7 doen er niets, derhalve heb je een onvoldoende, puntquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |