Je bent nog geen juf en je gedraagt je er al als eentje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jullie zijn echt kleuters. Of nee erger dan kleuters, pubers! Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak alles. DIT DAT. Lekker boeiend joh.
MOET........ELITAIRE.......MUZIEKSMAAK.........OPDRINGENquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jullie zijn echt kleuters. Of nee erger dan kleuters, pubers! Iedereen heeft zijn eigen muzieksmaak alles. DIT DAT. Lekker boeiend joh.
Stelletje hollywood artiesten zijn hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Wat? Zelfs met die naam hou je nog geen eens van U2?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent nog geen juf en je gedraagt je er al als eentje.
NEE. Sommige mensen willen dat niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
MOET........ELITAIRE.......MUZIEKSMAAK.........OPDRINGEN
Veghel.quote:
Jammer dat ze niet echt in Hollywood wonen en dat er eentje een huis in Nederland heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Stelletje hollywood artiesten zijn het
Dit is SC.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Troll.quote:
Dat doe ik Sander niet aan.quote:
Bluuuhhhh!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Als je concreter was geweest ja.
Staphorst schijnt wel gezellig te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik Sander niet aan.
[..]
Bluuuhhhh!!
Ik ken die mensen op dat plaatje ergens van. Ik geloof van SB/SDquote:
Anders Urk een idee?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staphorst schijnt wel gezellig te zijn.
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ken die mensen op dat plaatje ergens van. Ik geloof van SB/SD
Ja, toen ik nog een klein Suusje was zat ik op SB.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders Urk een idee?!
[..]
Wat?
Ik vind het wel baas eerlijk gezegdquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een episch nummer, maar het staat niet in m'n top 5 ofzo.
Waarschijnlijk vind je er een klap aan trouwens.
wrmquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
11/11/11 op 11:11 ga ik een nieuw account aanmaken, naam is nog geheim
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een van de zangers van de Arctics geloof ik?
Nee hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een van de zangers van de Arctics geloof ik?
Pics van jou uit die tijd.quote:
Die bestaan niet meer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pics van jou uit die tijd.
Ik viel van het lachen zo hard op de grond dat ik nu nog pijn heb.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drm
[..]
[..]
IK BEN GRAPPIG HE!:!??!?!?!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik viel van het lachen zo hard op de grond dat ik nu nog pijn heb.
WELGODVERNONDEJUNOGAANTOEquote:
Ja lap zegquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WELGODVERNONDEJUNOGAANTOE
omdat toffe tijd en omdat nieuwe start met 0 posts waarschijnlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
er er weet jy wrm klinkerbotsing andere acc gaat nemen op 11 11 11 om 11 11????/
Kijk eens naar de datum van dit account.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
er er weet jy wrm klinkerbotsing andere acc gaat nemen op 11 11 11 om 11 11????/
gwn KlinkerPiraatquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Keverbotsing
Medeklinkerbotsing
Beatlesbotsing
Hmm.
10 10 10 13 13, ik snap t verband niet helemaal ivm de tijd ensowquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van dit account.
Normaal overigens niet echt mijn muziek, maar opzich wel vet. Die techniek!quote:
die 13:13 doet er ook niet toe, gaat meer om 101010 en 111111quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 10 10 13 13, ik snap t verband niet helemaal ivm de tijd ensow
wrm acc aanmaken om 1111 uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die 13:13 doet er ook niet toe, gaat meer om 101010 en 111111
Ik kreeg een reclame van inholland. Wat de neuk man, mag die shit überhaupt nog bestaan?quote:
Hahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg een reclame van inholland. Wat de neuk man, mag die shit überhaupt nog bestaan?
ontzettend iddquote:
Nee, ken 'm niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha. Kennelijk wel dus
.
Maareh, ken je Paul Gilbert?
Hehe, wattan ''niet meer'' ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ken 'm niet.
Wel tof nummer op zich, hoewel ik eigenlijk niet meer naar dat soort muziek luister.
wrm nee bedankt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KOM NAAR DE OPEN DAG VAN INHOLLAND!!!!!1!!!11111!!!!!!!
Nee, bedankt.
Veranderde smaak.quote:
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ThaTim![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
ThaTim
![]()
![]()
![]()
Raar doen op du messenger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan?
Moet kunnen.quote:
BANS WORDEN NIET BESPROKENquote:
WEL GODVERNONDEJUquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
oewnee dat mag niet besproken worden
hoelang?
DREI MONATEN BIS ZUM DAS LETZTE ABENTMALquote:
wow, zolang alweerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DREI MONATEN BIS ZUM DAS LETZTE ABENTMAL
Nee, grapje.quote:
Zonde, mrja, niets aan te doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA jammer dat je geenen punt had man man man!!! Zou legendarisch geweest zijn.
Het varken was zeg maar al wel dood, jfyiquote:
Bakkes, greppelkut.quote:
Varken huh wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het varken was zeg maar al wel dood.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag varkenshart opengesnedenyueeuuyy
.
Ik dacht dat je hierop reageerdequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag varkenshart opengesnedenyueeuuyy
.
Kan gebeuren.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hierop reageerde. Met je ''jeuj'' post zo vlak na mijne.
Oh nee, ik ben happy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hierop reageerde. Met je ''jeuj'' post zo vlak na mijne.
Wat nou HE KB!quote:
Oh, ok. Dat is fijnquote:
Joah.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat nou HE KB!
[..]
Oh, ok. Dat is fijn.
Mieters!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef Etsu het volgende:
nu
[..]
krijg je ook een ban van 3 maanden tot laatste avondmaal en alles
tbs schijnt wel lachen te zijn.quote:
jij komt er nooit vanafquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tbs schijnt wel lachen te zijn.
Algemene Sociale Wetenschappen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maareh, wat studeer je dan dat je een hoogleraar popmuziek hebt?
Klopt, ik ben dan ook niet te helpen.quote:
ewa etsoequote:
dat is best ernstig vind je niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook niet te helpen.
Voelt best lekker eigenlijk.quote:
o dan is het goed ik ben jaloers op je, mag ik je aanrakenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voelt best lekker eigenlijk.
Oh ok. En daar heb dan ook een vak popmuziek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Algemene Sociale Wetenschappen.
Nee, gadverdamme, dat doe je toch niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
o dan is het goed ik ben jaloers op je, mag ik je aanraken
nee dat is waar heb ik nu ook tbs nodig????/quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme, dat doe je toch niet.
ja lkkr na de wallen met suusquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoorde dat je vrijdag amsterdam onveilig gaat maken
Nee, maar we krijgen wel colleges over hoe muzieksmaak je ontwikkeling en hoe mensen reageren kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. En daar heb dan ook een vak popmuziek?
neej ik liuister alleen hardcorequote:
gefeliquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef -Vega- het volgende:
Morgen lekker een snipperstage bij de TU/Eindhoven, voor de nieuwe campus, ben benieuwd.
Denk het.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dat is waar heb ik nu ook tbs nodig????/
jah sal ik doenquote:
nee hoeft nie jonguh hij is er toch bij ik leef me wel op hem uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mr stel als suus naar de mannetjes wil ga je dan mee?
op sander soppenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
nee hoeft nie jonguh hij is er toch bij ik leef me wel op hem uit
Oh ok. Vetquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar we krijgen wel colleges over hoe muzieksmaak je ontwikkeling en hoe mensen reageren kunnen beïnvloeden.
dan duik ik wel een koffiesjop inquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mr stel als suus naar de mannetjes wil ga je dan mee?
ASW is ook een interdisciplinaire studie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Vet. Is eigenlijk een beetje ontwikkelings-psychologie.
magk meequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
dan duik ik wel een koffiesjop in
natuurlyk gaan we lekker smoke en cake etenquote:
kwil geen cakequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef yosander het volgende:
[..]
natuurlyk gaan we lekker smoke en cake eten
jha soiets ik neem waterpijp mee ok dat is lekker en allesquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
vrijdag meeting in adam??? koffiesjop voor de mannen en de wallen voor de vrouwen??
jah is c00lquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
jha soiets ik neem waterpijp mee ok dat is lekker en alles
heb toch al aids lolquote:
In het hoge Noorden zijn die prima te vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Accommodaties voor grote groepen zoeken is echt lastig. Zeker als je slaapzalen wilt.
is geen grapquote:
Simplon Jongerenhotel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
In het hoge Noorden zijn die prima te vinden.
Ja, maar mijn commissie wil graag bij Utrecht in de buurt blijven omdat velen al ver moeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
In het hoge Noorden zijn die prima te vinden.
heb ik nietquote:
hmmquote:
lulquote:
dan zeg ik het wel:quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nu dat ik kut ga zeggen?
dacht het niet he
zeg maar nietsquote:
braaf oscarquote:
jij welquote:
neequote:
Laat maar ik download hem welquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:31 schreef Splutje het volgende:
Ik ga een film kijken op tv. Dat is letterlijk jaren geleden denk ik
noopquote:
hee zo heet mijn kat lolquote:
l0l jij bent eckt grappgquote:
nee echt??quote:
heb je ook een grapjas?? whaha xdquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik weet ik ben grootste lolbroek vd wereld goed he
jaaa gekocht bij de zeeman tientje wil je ook ik heb hem in t rood stoer hequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
heb je ook een grapjas?? whaha xd
hah dan bn je net een klauwn lollerzquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaaa gekocht bij de zeeman tientje wil je ook ik heb hem in t rood stoer he
kwenie kheb geen klauwnsneus whahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
[..]
hah dan bn je net een klauwn lollerz
ohjah dt moet wel he jmmrquote:
dt doet de kerstman lolbroekquote:
ooh haha ik heb tog heul geen rendier lolquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja jy kan de kerstman spelen grapjas
whaha je kan suus fragequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef yosander het volgende:
[..]
ooh haha ik heb tog heul geen rendier lol
mooi welquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja nou uh ik heb een nieuwe UI
Jij hebt bijna iedere dag een nieuwe UI ik hou het niet meer bij1!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja nou uh ik heb een nieuwe UI
gaaf hequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt bijna iedere dag een nieuwe UI ik hou het niet meer bij1!!!!
ik raak in de war en alles wanneer gebruik je kaabee en wanneer beatles en alles vertel het me omgquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gaaf he
[..]ze staan in mn fobo hihihI!!!
beatles is niet meer ripquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik raak in de war en alles wanneer gebruik je kaabee en wanneer beatles en alles vertel het me omg
ja gast, laatste dagen druk geweestquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
heb jij onder een steen geleefd
jhaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wil je daar een foto van etsu? JA ????
Ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh ik wil naar I Love Techno volgende week.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ HANG THE DJ
Mwah ik zou alleen voor Aphex Twin gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga dan al ergens anders heen en vind het ietsje te ver. Wel toffe acts.![]()
Die staat bovenaan ja en Beardyman en Amon Tobin. Eigenlijk alleen voor die drie maar dan heb je ook direct wat, jonguuhquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik zou alleen voor Aphex Twin gaan.
Dit redt het nog enigszins ja.quote:
quote:
Ik vind het gewoon een prachtig nummer.quote:
quote:
nurtquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
Ik ook.
Heb eens een cd gemaakt met 25 verschillende uitvoeringen.
Haha, ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen kan ik een uitslapen.Wekker om acht uur ipv zeven, feest!
Dan moet je misschien overwegen om te stoppen als je het echt niet leuk vindt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit er helemaal doorheen. Kutstudie
Doe ik ook, maar dan moet ik wel eerst iets anders hebben. Begrijp me niet verkeerd, mijn studie an sich is prima, maar het is zo hatelijk als je met een groepje zit dat werkelijk alles wat fout kan gaan fout doet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je misschien overwegen om te stoppen als je het echt niet leuk vindt.
Mja, ik kan je nu al op een briefje geven dat je dat ook krijgt bij een andere studie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan moet ik wel eerst iets anders hebben. Begrijp me niet verkeerd, mijn studie an sich is prima, maar het is zo hatelijk als je met een groepje zit dat werkelijk alles wat fout kan gaan fout doet.
Heb ik eerst het hele weekend zitten strijden voor een project (en andere opdracht daarvoor laten liggen), is dat project vandaag onvoldoende afgetekend.![]()
Gewoon keihard bitchen op iedereen die niet zijn best doet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan moet ik wel eerst iets anders hebben. Begrijp me niet verkeerd, mijn studie an sich is prima, maar het is zo hatelijk als je met een groepje zit dat werkelijk alles wat fout kan gaan fout doet.
Heb ik eerst het hele weekend zitten strijden voor een project (en andere opdracht daarvoor laten liggen), is dat project vandaag onvoldoende afgetekend.![]()
Ben blijven zitten in 4vwo, dus nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Dastan het volgende:
Kaasrol jij had toch vwo gedaan of nie dan?
Ik hoop het. Ik word er echt gek van zo, voel me helemaal klote nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, ik kan je nu al op een briefje geven dat je dat ook krijgt bij een andere studie.Dat is echt door de zure appel heen bijten. En misschien dan ook maar NSB'er zijn en bij leraren daarover gaan klagen.
Ja, snap ik. Ik heb het ook gehad. Bij volgende project of herkansing consequent zijn. Contract opstellen, regels erin zetten. Dingen zoals wat geldige redenen zijn om afwezig te zijn of dingen niet op tijd in te leveren erin zetten. Erin zetten hoe vaak iemand er niet mag zijn. Luisteren ze dan nog niet, uit het groepje trappen. Anders naar de leraar stappen en zeggen dat je een onvoldoende haalt op basis van je groepsgenoten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik word er echt gek van zo, voel me helemaal klote nu.
Oh, jij gaat er vanuit dat we uberhaupt nog buiten lesuren afspraken om eraan te werken. Dat is dus al waar het fout ging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik heb het ook gehad. Bij volgende project of herkansing consequent zijn. Contract opstellen, regels erin zetten. Dingen zoals wat geldige redenen zijn om afwezig te zijn of dingen niet op tijd in te leveren erin zetten. Erin zetten hoe vaak iemand er niet mag zijn. Luisteren ze dan nog niet, uit het groepje trappen. Anders naar de leraar stappen en zeggen dat je een onvoldoende haalt op basis van je groepsgenoten.
Dat wordt dikke pret met jouw studie. Er zijn veel mensen die voor Rechten kiezen omdat ze niet weten wat ze willen studeren. Bij mijn studie gaat het helaas ook zo. Een meisje op mijn school wordt telkens ingedeeld in een groepje met ongemotiveerde mensen. Nou, dat is zeker geen 'genot'.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van die leuke projecten krijg ik binnenkort ook.
Verstand, logica, twijfel, ontwikkeling en eh ja dat was het wel. Gr.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb foto's moeten maken van kleuters die met rekenen bezig waren. En ik moet daar begrippen aan koppelen en alles. Bwuhhh.
DAT SOORT MENSEN. 2 van de 5 uit mijn groepje zijn zo...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wordt dikke pret met jouw studie. Er zijn veel mensen die voor Rechten kiezen omdat ze niet weten wat ze willen studeren. Bij mijn studie gaat het helaas ook zo. Een meisje op mijn school wordt telkens ingedeeld in een groepje met ongemotiveerde mensen. Nou, dat is zeker geen 'genot'.
Oh. Dat deden wij wel altijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, jij gaat er vanuit dat we uberhaupt nog buiten lesuren afspraken om eraan te werken. Dat is dus al waar het fout ging.
Ben blij als we in blok 2 andere groepen kunnen maken...
Interesse in een afgekeurd rekenspel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb foto's moeten maken van kleuters die met rekenen bezig waren. En ik moet daar begrippen aan koppelen en alles. Bwuhhh.
Moet 10 begrippen, ik krijg hoofdpijn. Heb er nu 11 en 2 dubbele.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verstand, logica, twijfel, ontwikkeling en eh ja dat was het wel. Gr.
Haha wat is het dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Interesse in een afgekeurd rekenspel?
Ik ben wel van nature een luie flikker, dus erg productief zal het bij ons groepje niet echt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wordt dikke pret met jouw studie. Er zijn veel mensen die voor Rechten kiezen omdat ze niet weten wat ze willen studeren. Bij mijn studie gaat het helaas ook zo. Een meisje op mijn school wordt telkens ingedeeld in een groepje met ongemotiveerde mensen. Nou, dat is zeker geen 'genot'.
11 en 2 dubbele? Dan heb je er toch 10?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet 10 begrippen, ik krijg hoofdpijn. Heb er nu 11 en 2 dubbele.
[..]
Haha wat is het dan?
Het project dat vandaag is afgekeurd. Krijg je een getal, en dan moet je 2 getallen bij elkaar zoeken die vermenigvuldigd die uitkomst hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet 10 begrippen, ik krijg hoofdpijn. Heb er nu 11 en 2 dubbele.
[..]
Haha wat is het dan?
Kun je niet met de leraar bespreken over je groepje? Misschien wil ie dan wat coulanter zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het project dat vandaag is afgekeurd. Krijg je een getal, en dan moet je 2 getallen bij elkaar zoeken die vermenigvuldigd die uitkomst hebben.
Heb het geprobeerd met mijn neefje, die vond het leuk
Hebben we gedaan, maar die vond dat we daar meer aan hadden kunnen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je niet met de leraar bespreken over je groepje? Misschien wil ie dan wat coulanter zijn.
Balen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
DAT SOORT MENSEN. 2 van de 5 uit mijn groepje zijn zo...
Dan mag je groepje op jou bitchen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben wel van nature een luie flikker, dus erg productief zal het bij ons groepje niet echt worden.
Ja. Profielwerkstuk in 3 dagen maken en een 7 scorenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben ook zo iemand die wekenlang niets doet om uiteindelijk alles op de laatste dag / laatste twee dagen nog even in elkaar te flansen, maar dat zal jullie wel bekend voorkomen.
Haha, ja, dat mogen ze inderdaad. Maarja, of ze daar uiteindelijk veel mee zullen bereiken is hoogst twijfelachtig. Ik doe wel altijd m'n werk, maar dan wel op m'n eigen tempo en wanneer ik daar zelf zin in heb, niet omdat een paar mensen vinden dat ik moet werken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen.Ik heb tot nu toe geluk gehad met mijn groepjes. Maar ja, ik heb pas twee projectgroepjes gehad. In het volgende blok mag ik met de halve klas een redactie vormen. Dat gaat vast en zeker problemen veroorzaken.
[..]
Dan mag je groepje op jou bitchen.
Mja, ik vind dat een leraar dat niet kan zeggen als je pas 6 weken ofzo aan de gang bent.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hebben we gedaan, maar die vond dat we daar meer aan hadden kunnen doen.
Ach, de herkansing hoeft pas eind december klaar dus voor nu zorgen maken om andere zaken.
Ja omdat 10 verschillende begrippen moeten zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
11 en 2 dubbele? Dan heb je er toch 10?
Hoe oud is die?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het project dat vandaag is afgekeurd. Krijg je een getal, en dan moet je 2 getallen bij elkaar zoeken die vermenigvuldigd die uitkomst hebben.
Heb het geprobeerd met mijn neefje, die vond het leuk
Met de halve klas? Hoeveel mensen zijn dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen.Ik heb tot nu toe geluk gehad met mijn groepjes. Maar ja, ik heb pas twee projectgroepjes gehad. In het volgende blok mag ik met de halve klas een redactie vormen. Dat gaat vast en zeker problemen veroorzaken.
[..]
Dan mag je groepje op jou bitchen.
Ja maar als je 11 begrippen hebt waarvan er 2 dubbel zijn hou je er toch 10 over of ben ik nou zo gek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja omdat 10 verschillende begrippen moeten zijn.
[..]
Hoe oud is die?
Nee nee, ik heb 11 begrippen en daarvan zijn er twee dubbel dus die heb ik vier keer ofzo snap je dus eiogenlijk heb ik 9 begrippen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar als je 11 begrippen hebt waarvan er 2 dubbel zijn hou je er toch 10 over of ben ik nou zo gek.
Ze vonden ook wel dat het wat zwaarder voor ons was dan voor de rest, driekwart van de opleiding bestaat uit MBO'ersquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat een leraar dat niet kan zeggen als je pas 6 weken ofzo aan de gang bent.
9quote:
Oh op die fiets.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb 11 begrippen en daarvan zijn er twee dubbel dus die heb ik vier keer ofzo snap je dus eiogenlijk heb ik 9 begrippen?
MBO'ers hebben erg veel moeite met de theorie. Mark zit ook bij heel veel MBO'ers, maar die geeft ook aan dat die veel meer moeite hebben met theorie en veel minder met stage en praktijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze vonden ook wel dat het wat zwaarder voor ons was dan voor de rest, driekwart van de opleiding bestaat uit MBO'ers
Die zijn al wel de mentaliteit meer gewend als ik mijn SLO-docent mag geloven. Ik daarentegen heb de afgelopen 2 jaar niets uitgevoerd op HAVO, net als de rest van mijn groepje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
MBO'ers hebben erg veel moeite met de theorie. Mark zit ook bij heel veel MBO'ers, maar die geeft ook aan dat die veel meer moeite hebben met theorie en veel minder met stage en praktijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |