dat is voor de ferventen onder ons, details, detailsquote:
foute muziek; altijd leukquote:
nee, heeft er wel wat van weg trouwensquote:
quote:
quote:
En sowieso ben ik dat alquote:
oehhhh fobowaardigquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:30 schreef leeell het volgende:
ik zou eerder steven aanbidden dan een sprookjesfiguur ja
Geef me eens een reden waarom jij dénkt dat ik God daadwerkelijk aanbid?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef leeell het volgende:
die rčné is nu aan het huilen in een hoekje vd kast, zn wereldbeeld is gebroken
je verhevenheid boven anderenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef me eens een reden waarom jij dénkt dat ik God daadwerkelijk aanbid?
God haat mij omdat ik nooit zal voortplanten. Onvergeeflijk weet-je-wel. Dus 1-0 voor mij.quote:
schiet zou ik zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
God haat mij omdat ik nooit zal voortplanten. Onvergeeflijk weet-je-wel. Dus 1-0 voor mij.
Genoeg over mij. Meer over jou.
Dat was vroeger en toen was er nog geen overbevolking enzo. Misschien ben je nu wel zijn favoriete mensje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
God haat mij omdat ik nooit zal voortplanten. Onvergeeflijk weet-je-wel. Dus 1-0 voor mij.
Waarom ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef leeell het volgende:
waren er maar 2 miljard meer homo's op deze aardbol
minder voortplanting, meer chicks voor mijquote:
Ik dacht ff dat je homo was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef leeell het volgende:
[..]
minder voortplanting, meer chicks voor mij
en bedanktquote:
ik heb sigs voor het uitkiezen van jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
leeell pakt al die bitches met zijn babyface, hij hosselt niet, hoeren hosselen hem
Was toch je eigen schuld dat ik dat ging denken:quote:
Klonk namelijk meer als een wens naar mannen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef leeell het volgende:
waren er maar 2 miljard meer homo's op deze aardbol
neuh, vriendin voldoet alsnog, anders bel ik rčné welquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was toch je eigen schuld dat ik dat ging denken:
[..]
Klonk namelijk meer als een wens naar mannen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, vriendin voldoet alsnog, anders bel ik rčné wel
Haat God iedereen die zich niet voortplant?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |