En de mensen zonder publieke bekendheid moeten wel terug......ik adviseer hen dan ook om veel ruchtbaarheid aan hun status te geven. Dan krijgen ze een gezicht en heeft 'iedereen' ineens medelijden......quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Er wordt dus nu weer een goochelhoed uit de kast gehaald waar een studievisum voor Mauro uit getoverd wordt.
Met een beetje geluk, kun je hiermee de hete aardappel 4 jaar voor je uitschuiven en mag een volgend kabinet defintief bedenken wat ze met Mauro doen.
Waarschijnlijk komt er dan een werkvisum omdat een bedrijf hem wel in dienst wil nemen en zo kabbelt Mauro jaren door zonder zekerheid te hebben.
Ik deel je mening helemaal. Veel Nederlanders zijn voor een streng asielbeleid totdat de mensen een gezicht krijgen (Sahar, Mauro etc), dan staan ze op hun achterste benen dat dit toch niet kan in Nederland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En de mensen zonder publieke bekendheid moeten wel terug......ik adviseer hen dan ook om veel ruchtbaarheid aan hun status te geven. Dan krijgen ze een gezicht en heeft 'iedereen' ineens medelijden......
Op die manier kunnen we ze idd lekker allemaal individueel beoordelen, wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En de mensen zonder publieke bekendheid moeten wel terug......ik adviseer hen dan ook om veel ruchtbaarheid aan hun status te geven. Dan krijgen ze een gezicht en heeft 'iedereen' ineens medelijden......
Een grote Voice of Angola. Met juryleden Wilders, Leers, Koppejan en Ferrier. Die draaien zich dan, na gelang het verhaal schrijnend genoeg is, dan om als ze iemand willen behouden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op die manier kunnen we ze idd lekker allemaal individueel beoordelen, wel zo eerlijk
Waarom geen Idols-achtige verkiezingen, gewoon wegstemmen of laten blijven via SMS.
Volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Oud_student het volgende:
Ik vind het een grof schandaal dat aan deze gelukszoeker zoveel publiciteit wordt gegeven, terwijl bijv oude Nederlanders in verpleeghuizen een bijzonder slechte verzorging genieten, die echt levensbedreigend is, tewijl Mauro in het slechtste geval gewoon aan de slag moet in Angola.
Ook de discussie in de 2e kamer hierover is totaal irrelevant, zij horen zich met wetgeving en met belangrijkere problemn bezig te houden, ik noem bijv de EU, de euro, Griekenland, etc.
Wat een geluk voor de machthebbers dat de mensen zo dom zijn (A. Hitler)
Zoiets ja, waarom niet? het lijkt me nuttiger dan de zoveelste kut-coverartiest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een grote Voice of Angola. Met juryleden Wilders, Leers, Koppejan en Ferrier. Die draaien zich dan, na gelang het verhaal schrijnend genoeg is, dan om als ze iemand willen behouden.
Hij was een meester in het manipuleren van de domme massa's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Volkomen mee eens.
Maar wat heeft Adolf er mee te maken?
Was meer het werk van Joseph.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hij was een meester in het manipuleren van de domme massa's.
Politici overal ter wereld hebben veel van hem geleerd en de domme massa tuint er steeds weer in.
Ik dacht dat hij dan HBO moest gaan doen om voor zo'n visum in aanmerking te komen ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Wokkel het volgende:
Mauro mag de aanvraag van zijn studievisum alhier afwachten.
Dan krijgt hij te maken met het volgende rijtje eisen, inclusief het aanvragen van een Angolees paspoort (hey..wat handig!)
Studievisum voor Mauro? Aan deze eisen moet hij dan voldoen
Er mag best iets tegenover staan. Druk is wel het minste dat iemand mag ervaren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat zijn pleegouders dat helmaal niet zien zitten omdat er dan teveel druk op hem komt te staan.
Dat wordt inderdaad door het pro-Mauro kamp geroeptoeterd als argument tegen het studievisum.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dan HBO moest gaan doen om voor zo'n visum in aanmerking te komen ?
Ik voel dagelijks druk. Anders mag ik op de stoep een plekje uitzoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Er mag best iets tegenover staan. Druk is wel het minste dat iemand mag ervaren.
Die link levert niet echt veel info opquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad door het pro-Mauro kamp geroeptoeterd als argument tegen het studievisum.
Mauro zou dat niet halen, te hoog nivo etc.
Een studievisum voor beroepsonderwijs is gewoon mogelijk.
zie IND website
Pff..verschrikkelijke site.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die link levert niet echt veel info op
quote:Mijn situatie
Ik wil naar Nederland komen
Wijzig
Ik wil komen studeren
Wijzig
Om te studeren (of werk te zoeken na afstuderen)
Wijzig
Langer dan drie maanden
Wijzig
Angolese
Wijzig
Voortgezet of beroepsonderwijs
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik voel dagelijks druk. Anders mag ik op de stoep een plekje uitzoeken.
Dat is natuurlijk niet hetzelfde. Enige overeenkomst is "meisje".quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:08 schreef deedeetee het volgende:
Ze hebben al een meisje terug gestuurd, was op de tv toch ? Dat kind kon haar familie niet eens meer vinden en was niet echt blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |