abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103836072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
Waar het om gaat is dat de wet word uitgevoerd. Dezelfde wet word immers ook toegepast om mensen wel het recht te geven hier te blijven. Wat wil je nu eigenlijk precies? Een uitzondering maken schept een precedent voor anderen om ook aanspraak te maken op bepaalde rechten.
Nee-heeeee.... |:( Hoe lang blijft dat kulargument over precedentwerking nog rondzweven? We hebben het hier over een duidelijk afgebakende groep die je zo kunt aanwijzen, omdat ze aan bepaalde criteria voldoen: voor hun 12e alleen in Nederland aangekomen, langer dan zoveel jaar hier (ik meen 8 jaar, uit m'n hoofd), al die tijd aantoonbaar verbleven in pleeggezin, etc). Dit geldt dus niet voor nieuwkomers en evenmin voor mensen die nu illegaal in Nederland zijn en ineens denken dat ze legaal kans maken, want die verbleven niet aantoonbaar in een pleeggezin.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ja.... Leers schijt vast 3 kleuren blubber voor zijn blonde gedoogpartner :')
Drie lijkt me een erg conservatieve schatting.
pi_103836077
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie niet in waarom ik mezelf niet moreel superieur mag vinden als ik - in tegenstelling tot de PVV - wél oog heb voor humaniteit.

Welja, Elfetterig verkracht het woord "humaan" lekker; 8 jaar tegen beter weten in procederen, rekken, vertragen en arme Mauro nog meer onzekerheid bieden. :r
Niet alleen dat, hij wil hem dan ook nog eens een studievisum aansmeren, waarbij er nog veel meer onzekerheid, rekken, vertragen, rechtszaken, gezeur, gejammer, gehuil en verdriet aan te pas komt.

Maar hey, Elfletterig voelt zich iig moreel superieur, dat moet toch ook iets betekenen?
pi_103836132
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hij kan met zijn westerse kennis en kunde natuurlijk de lokale bevolking helpen om grote stappen vooruit te zetten op het gebied van hygiëne etc.
Hij kan beter de mensen begeleiden naar een asielaanvraag op Schiphol. Ervaring genoeg om de zaak lang genoeg te rekken om er 8 fijne jaren aan over te houden.
Als de PvdA aan de macht komt heb je zelfs de bonus dat je mag blijven.
pi_103836134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hij kan met zijn westerse kennis en kunde natuurlijk de lokale bevolking helpen om grote stappen vooruit te zetten op het gebied van hygiëne etc.
De introductie van het Schijthuis kan hem daar gewoon miljonair maken (naar Angolese begrippen)
pi_103836149
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103836214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee-heeeee.... |:( Hoe lang blijft dat kulargument over precedentwerking nog rondzweven? We hebben het hier over een duidelijk afgebakende groep die je zo kunt aanwijzen, omdat ze aan bepaalde criteria voldoen: voor hun 12e alleen in Nederland aangekomen, langer dan zoveel jaar hier (ik meen 8 jaar, uit m'n hoofd), al die tijd aantoonbaar verbleven in pleeggezin, etc). Dit geldt dus niet voor nieuwkomers en evenmin voor mensen die nu illegaal in Nederland zijn en ineens denken dat ze legaal kans maken, want die verbleven niet aantoonbaar in een pleeggezin.
Hebben illegalen geen recht op gezinsvorming dan? Waarom moet het persé een pleeggezin zijn en mag het niet een illegaal zijn die bij een gezin is ingehuurd als fulltime schoonmaakster?
pi_103836230
Ik snap het niet.

Als het CDA-congres tegen de uitwijzing heeft beslist, dan stemt de fractie er toch niet voor?
pi_103836238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:55 schreef Marlan het volgende:

[..]

De mastermind achter deze brief:

(Mijn haren zijn bedorven)
_O_
pi_103836257
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Niet alleen dat, hij wil hem dan ook nog eens een studievisum aansmeren, waarbij er nog veel meer onzekerheid, rekken, vertragen, rechtszaken, gezeur, gejammer, gehuil en verdriet aan te pas komt. Maar hey, Elfletterig voelt zich iig moreel superieur, dat moet toch ook iets betekenen?
Waar heb je in vredesnaam gelezen dat ik Mauro een studievisum wil aansmeren? Jeeeeez, wat lezen mensen toch slecht, niet normaal.

Ik vind zo'n studievisum juist een bizarre noodgreep van het CDA, om politiek geen kleur te hoeven bekennen. Alles is al met de gedoogpartner bekonkeld; leer dat toch snappen. Lees anders de reactie van Wilders nog even terug: "niet voor herhaling vatbaar". Het CDA mocht niet voor een verblijfsvergunning stemmen, dus moet via deze absurde omweg.

Niettemin hoop ik voor Mauro uiteraard dat het hem lukt. Maar dat wil dus niet zeggen dat ik dit een goede oplossing vind.
pi_103836276
Oh nu ben je humaan als je vindt dat Mauro mag blijven? En dus inhumaan als je vindt dat hij weg moet?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:04:28 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103836279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef hydroven het volgende:
Ik snap het niet.

Als het CDA-congres tegen de uitwijzing heeft beslist, dan stemt de fractie er toch niet voor?
Het CDA-congres heeft alleen besloten dmv een motie dat dergelijke wet- en regelgeving in de toekomst beter moet.

Tenminste, zo'n draai gaven ze eraan :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103836309
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Hebben illegalen geen recht op gezinsvorming dan? Waarom moet het persé een pleeggezin zijn en mag het niet een illegaal zijn die bij een gezin is ingehuurd als fulltime schoonmaakster?
Idd. Dat is onmenselijk. Trouwens Mauro IS toch een illegaal nu?
pi_103836324
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh nu ben je humaan als je vindt dat Mauro mag blijven? En dus inhumaan als je vindt dat hij weg moet?
Ja, dit slaat nergens op natuurlijk. Als hij wel mocht blijven was het extreem inhumaan naar alle asielzoekers die in 2007 wel weg moesten en wel keurig weggingen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_103836374
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dezelfde morele tegenstrijdigheid die links hanteert m.b.t. de doodstraf:

- Het leven van een crimineel met een spuitje beëindigen is "inhumaan"
- Iemand levenslang opsluiten met als wortel een ooit verkrijgbare vrijheid is "humaan"

Het zijn me een stel moreel-verknipte teringlijers daar. Zouden een maandje of 3 in Angola gedropt moeten worden. Lijkt me goed voor ze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:06:32 #290
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103836380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

Leuk... maar je bent zelf al bezig de bestaande regels op te rekken. Wie geeft de garantie dat dit in de toekomst niet weer gaat gebeuren? Regels zijn regels... basta.

quote:
Drie lijkt me een erg conservatieve schatting.
Kom op zeg... Leers voert gewoon zijn werk uit, gedoogpartner of geen gedoogpartner.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103836430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:02 schreef Wokkel het volgende:
Vermoeiend, mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken. Kun je die antwoorden werkelijk niet zelf invullen? Ten eerste is hier geen recht op gezinsvorming in het spel, maar ging het bij Mauro om zijn gezinsleven. Iemand die illegaal in Nederland is, kan nooit aantonen dat hij jarenlang bij een pleeggezin verbleef en zich is gaan hechten.
pi_103836516
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand die illegaal in Nederland is, kan nooit aantonen dat hij jarenlang bij een pleeggezin verbleef en zich is gaan hechten.
:D :D :D :D

Hoe dom ben jij eigenlijk?

Alsof iemands wettelijke status IETS zegt over het aantonen van een pleeggezin of "hechtgevoelens".... _O-

11etterig, houd toch op man. Je hebt verloren. Je knuffelnikkertje moet terug naar Angola. :W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_103836534
quote:

[..]

Vermoeiend, mensen die niet voor zichzelf kunnen nadenken. Kun je die antwoorden werkelijk niet zelf invullen? Ten eerste is hier geen recht op gezinsvorming in het spel, maar ging het bij Mauro om zijn gezinsleven. Iemand die illegaal in Nederland is, kan nooit aantonen dat hij jarenlang bij een pleeggezin verbleef en zich is gaan hechten.
Wat klets je nou? Waarom zou een illegaal die bij een familie inwoont en daar klussen doet geen deel uitmaken van het gezin? En waarom is dat niet aan te tonen dmv getuigen, foto's of wat al niet meer?

Of ben jij er zo eentje van het CDA die alleen vader, moeder en kinderen onder de noemer 'gezin' schaart?
pi_103836559
quote:

[..]

Mauro IS illegaal sinds zijn 18e verjaardag.
pi_103836565
quote:

[..]

Ik had echt begrip voor je standpunten en medeleven met Mauro, maar na deze post kan ik je echt niet meer serieus nemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:10:36 #296
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103836595
quote:

Iemand die illegaal in Nederland is, kan nooit aantonen dat hij jarenlang bij een pleeggezin verbleef en zich is gaan hechten.
Nee? Ik denk van wel...
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103836602
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
Leuk... maar je bent zelf al bezig de bestaande regels op te rekken. Wie geeft de garantie dat dit in de toekomst niet weer gaat gebeuren? Regels zijn regels... basta.
Nee, ik maak vanuit humaan oogpunt voor een duidelijk afgebakende groep mensen een uitzondering op de regels. Naar de toekomst toe moeten we gewoon zorgen dat we procedures verbeteren en versnellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
Kom op zeg... Leers voert gewoon zijn werk uit, gedoogpartner of geen gedoogpartner.
Hoe naïef kun je zijn? _O- Je bent niet in staat om waar te nemen hoe zeer Leers onder de plak zit bij Wilders? Tja, sorry hoor... dan kan ik je onmogelijk nog serieus nemen.
pi_103836664
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoe naïef kun je zijn? _O- Je bent niet in staat om waar te nemen hoe zeer Leers onder de plak zit bij Wilders? Tja, sorry hoor... dan kan ik je onmogelijk nog serieus nemen.
Wat?
pi_103836672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nee? Ik denk van wel...
Niet, omdat pleeggezinnen geregistreerd staan. Als Tweede Kamerleden het net zo zeggen als ik hierboven, kramen die dan ook onzin uit?
pi_103836679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik maak vanuit humaan oogpunt voor een duidelijk afgebakende groep mensen een uitzondering op de regels. Naar de toekomst toe moeten we gewoon zorgen dat we procedures verbeteren en versnellen.

[..]

Humaniteit is geen objectief criterium. :W

Ik vind het bijvoorbeeld humaner Mauro een succesvolle toekomst te bieden in Angola dan een middelmatig grijs leven in Nederland. En ja, dat doet even pijn. Maar dat doet een ontmaagding ook. 8-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')