quote:
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanjequote:
Yeah, im waitingquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanje
quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pl4kkie wordt zo wél snel een grote jongen hè
lapo - TT - fipo
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen naamtopic voor MM nu
Echtquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
en dat moet zo blijven ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
quote:
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet postquote:
Heul niet!quote:
Wedden dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet post
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FBquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb dan zo de neiging om tegen jou PEPPIE te gaan roepen
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Superkokje gaat echt wel posten.. Die kan MM ook niet missen!
Wedden dat, je dan tijdelijk op mn FOE lijst komt testaan. Als eerste en enigequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complexquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
dat kan en dat zalquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
Maar Kokkie kan dat zelf toch wel?? En daarbij, als ie niet meepost duurt het voor hem nog langer voor het topic vol is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complex
Oh, ik las het verkeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pas maar op, anders wordt je lief jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk wel meemaken..![]()
Kokkie in mijn privé!
Stiekem kan je ook niet zonder mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complex
Die is niet jaloers te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
pas maar op, anders wordt je lief jaloers
ik wil ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die is niet jaloers te krijgen![]()
En daarbij, hij slaapt al
En jij bent nog aan het FOK!ken? Something is not right..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die is niet jaloers te krijgen![]()
En daarbij, hij slaapt al
Ga je toch slapenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Stiekem kan je ook niet zonder mij
Ik vertel het tegen niemand.quote:
Komende dagen zeker ook nog druk, met nieuwe kaart e.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog niet
[..]
gaat ook niet lang meer duren
quote:
Ga ik ook watquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mousie? Ga jij ook of wil je nog een preview??
vanaf nu geen nieuwe maandelijkse kaart tot maart. n og wel een aantal partijen in November. Zolang het weer goed blijft zal het een uur of 7 worden. staan wel met minder mensenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komende dagen zeker ook nog druk, met nieuwe kaart e.d.
Alhoewel winterseizoen begint morgen toch? Halve dagen werken dan toch?
Hmm, dus met minder mensen meer werk verzettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
vanaf nu geen nieuwe maandelijkse kaart tot maart. n og wel een aantal partijen in November. Zolang het weer goed blijft zal het een uur of 7 worden. staan wel met minder mensen
morgen 2e gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, dus met minder mensen meer werk verzetten![]()
Weet je al iets over meeloper?
Ik hoop dat het wat wordtquote:
stagiar tot 14-11. nieuwe in maart hoop ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt![]()
stagair houdt natuurlijk per vandaag op. Wanneer krijg je een nieuwe leerling? zomerseizoen pas weer?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
stagiar tot 14-11. nieuwe in maart hoop ik
denk het welquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat scheelt nog twee weekjes. Dus volgende week geen weekje vrij
Ga je dan weer een week ziek op bed liggenquote:
mag toch hopen van niet, maar zou maar zo kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je dan weer een week ziek op bed liggen
Gelezen, gelachen en reactie terugquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mail is onderweg, MM, met verhaaltje erbij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen en reactie terug
Typisch heb hem 5 minuten geleden verzonden. Gekopieerd naar een pmquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]ik heb em nog niet ontvangen
Dankjewel!! En ja, hij is toch nog geslaagd, op zijn manier. Ben benieuwd of er in toch nog wat HDR inzitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Typisch heb hem 5 minuten geleden verzonden. Gekopieerd naar een pm
Van dit soort dingen leer je tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dankjewel!! En ja, hij is toch nog geslaagd, op zijn manier. Ben benieuwd of er in toch nog wat HDR inzit
Klopt.. Alhoewel ik me vorige week had voorgenomen dat ik mijn camera op overdag-waarden zou wegleggen, en beter gaan controleren.. Toch vind ik dit veel verrassender!! En vertel ik iedereen straks dat ik het bewust zo gedaan heb!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van dit soort dingen leer je toch
Ach, je wilt niet weten hoeveel fouten ik in het fotograferen gemaakt hebt. En als ik nu weer een camera in mijn hand heb voel ik mij weer zo'n newbie. Jij bent eigenlijk een opfriscursus voor mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Alhoewel ik me vorige week had voorgenomen dat ik mijn camera op overdag-waarden zou wegleggen, en beter gaan controleren.. Toch vind ik dit veel verrassender!! En vertel ik iedereen straks dat ik het bewust zo gedaan heb!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn zwager heeft aan de camera van mijn zus gezeten, en zonder dat ze er erg in had heeft ze haar hele vakantie in sepia gefotografeerd
En ik kan het mooi aan jou uitleggen, zodat ik het echt doorkrijgquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je wilt niet weten hoeveel fouten ik in het fotograferen gemaakt hebt. En als ik nu weer een camera in mijn hand heb voel ik mij weer zo'n newbie. Jij bent eigenlijk een opfriscursus voor mij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik kan het mooi aan jou uitleggen, zodat ik het echt doorkrijgDoen we leuk!!
Dag kloon. Waarom post je niet onder je echte naam?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
even tijd gevonden om ons een bezoekje te brengen
En BBC3 viel ook tegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]Voetbal valt tegen dus lekker aan het werk en het schuine oogje richting dit topic!
Hoest nou?
Was even extreem druk. Nu ook wel, maar wat minder. Hopelijk is het snel voorbij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En BBC3 viel ook tegen![]()
Gaat het lekker met het afstuderen?
Hier is iedereen in winterslaap
't is nu bijna overal tentamentijd, maar die ben jij toch al voorbij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was even extreem druk. Nu ook wel, maar wat minder. Hopelijk is het snel voorbij.
Breek me de bek niet open, BBC was echt een drama
quote:
Mja. Een gehandicapte vrouw die tornado's wil spotten met een cheap laptopje. Erg vaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is nu bijna overal tentamentijd, maar die ben jij toch al voorbij?
Vertel, ik las het dus heb niet eens de moeite genomen om te zappen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja. Een gehandicapte vrouw die tornado's wil spotten met een cheap laptopje. Erg vaag
Vloog weer eens voorbij. Avond kokkiequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Avond drasss. Terug van weggeweest
Heb ze al binnen gehaaldquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar je kan wel Epi 5 & 6 kijken van de echte stormchasers
Nu ben je op tijd en nu hou je je mond.quote:
wilde niet storen in een goed gesprekquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben je op tijd en nu hou je je mond.![]()
En pl4kkie is ook te druk met gamen denk ik![]()
Drassss heb je behalve heel druk geweest en gesport nog iets leuks meegemaakt recentelijk?
Alsof jij je daar voorheen iets van aantrokquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde niet storen in een goed gesprek
Iets leuks hmmmmmm niet iets heel bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss heb je behalve heel druk geweest en gesport nog iets leuks meegemaakt recentelijk?
nog (n)iets nuttigs gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof jij je daar voorheen iets van aantrok
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iets leuks hmmmmmm niet iets heel bijzonders eigenlijk.
Gewoon lekker druk en ook gesport natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog (n)iets nuttigs gedaan vandaag?
Eh, volgens mij zijn we de ouderen in dit gezelschapquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]is mij altijd geleerd, "als oudere mensen praten moeten de jongeren de mond houden'
Het weer is wel goed op dit moment. Ik wordt al depressief als ik aan de komende winter denkquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker druk en ook gesport natuurlijk![]()
Stiekem nog een mooie nazomer, maar de winter gaat het sporten verzieken gok ik
Och het is zo weer voorbijquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het weer is wel goed op dit moment. Ik wordt al depressief als ik aan de komende winter denk
ken dat gevoel, heb ik al een week of twee last vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] gewassen, gestreken, knopen aangezet e.d. TV gekeken, zombies gespeeld. Ik heb last van uitstelgedrag
[..]
Eh, volgens mij zijn we de ouderen in dit gezelschap
Nee hoor. Ik lig lekker tv te kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het weer is wel goed op dit moment. Ik wordt al depressief als ik aan de komende winter denk
Ben pas 12.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat gevoel, heb ik al een week of twee last van![]()
en drass dan
er is helemaal niets bijzonders op tvquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lig lekker tv te kijken
GMTAquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJsbeerquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik nietsneeuw en kou, echte winter
Ik kijk Coal op discovery. En 1 of ander vaag programma op rtl 5quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er is helemaal niets bijzonders op tv
New chicksquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik kijk Coal op discovery. En 1 of ander vaag programma op rtl 5
Ik kijk met een half oog naar Herman, en ben een spelletje WordFeud aan het spelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik kijk Coal op discovery. En 1 of ander vaag programma op rtl 5
Dat jaquote:
en wat een vieze wijfenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ja. Is net zoiets achterlijks als oh oh
das toch die ene die nog een stukje in de keel heeftquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
Die Britt zou ik niet eens met een stok aanraken.
Ik zou er geen trucje op kunnen.quote:
Ja, een Brabantse zwerfkei.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
das toch die ene die nog een stukje in de keel heeft
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
Die Britt zou ik niet eens met een stok aanraken.
Oh ja. Ik weet het al. Met dat vage bekkiequote:
Nieuw seizoenquote:
En daarna An Idiot Abroad....quote:
heb een paar leuke stukjes gezien, is wel herhaling. iedere avond om 23 op het momentquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daarna An Idiot Abroad....
Dat is toch de serie die jij zo leuk vindt kokje
Was die herhalingen inmiddels zo zatquote:
ik ook, maar toch blijven kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was die herhalingen inmiddels zo zat. Eindelijk een nieuw seizoen.
Dat kijk ik sporadisch ook wel is. Wat een programma is dat zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daarna An Idiot Abroad....
Dat is toch de serie die jij zo leuk vindt kokje
Ik heb de vorige keren alleen de laatste 5 minuutjes gezien, als je mij eraan herinnerde dat het op tv wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een paar leuke stukjes gezien, is wel herhaling. iedere avond om 23 op het moment
Haha jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar toch blijven kijken
phill tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha ja![]()
ik moest wel ff slikken toen ik die captain dood zag gaan. Ben ff zn naam kwijt
Ja, en daarna die bloedprop door zn longen heen. En toch stug door blijven roken en redbull drinken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
waren idd heftige afleveringen. Al vanaf die storm waar hij zijn ribben brak
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Door zijn dood is Redbull nu bijna failliet.
Mijn zorgpremie, wat doe jequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef pl4kkie het volgende:
Vol een losgeschoten haak in zn gezicht
Gebroken neus. Dokter zegt gewoon laten genezenquote:
maar wel geluk hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gebroken neus. Dokter zegt gewoon laten genezen
Zeker wel. Ik zou jankend van de pijn mezelf overboord smijtenquote:
Lijkt me ook vervelend in dat koude water.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik zou jankend van de pijn mezelf overboord smijten
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik zou jankend van de pijn mezelf overboord smijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat is voor latere zorgquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me ook vervelend in dat koude water.
Verdoofd wél de pijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me ook vervelend in dat koude water.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
kijk ik niet naar, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een tandartsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
Ah bah. Tanden trekken. Brrrrrrr, koude rillingen
Dat doet mij herinneren dat ik binnenkort echt weer een keer naar de tandarts moet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk ik niet naar, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een tandarts
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk ik niet naar, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een tandarts
Ik moet ook weer een afspraak maken. Die oetlul heeft de afspraak in mei via een kaartje afgezegd met de mededeling dat ik maar even moet bellen voor een nieuwe afspraakquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat doet mij herinneren dat ik binnenkort echt weer een keer naar de tandarts moet.
Staal toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
Weten jullie waar de titanic van gemaakt was?
Staal?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
Weten jullie waar de titanic van gemaakt was?
Bron?quote:
Ohquote:
Hijs wel leukquote:
dan ben je mooi op tijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet ook weer een afspraak maken. Die oetlul heeft de afspraak in mei via een kaartje afgezegd met de mededeling dat ik maar even moet bellen voor een nieuwe afspraak
quote:
Is dit je wintermuis?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben niet zo'n van de tandarts
Ik loop al weken met een gevoelig stuk hoektand. Ik weet dat er een gaatje zit. Maar heb eigenlijk totaal geen zin om een afspraak temaken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet ook weer een afspraak maken. Die oetlul heeft de afspraak in mei via een kaartje afgezegd met de mededeling dat ik maar even moet bellen voor een nieuwe afspraak
ik ook niwet, daarom ga ik trouw 2 x pjquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben niet zo'n van de tandarts
quote:
Ah okequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dit is mijn 'ik ben incognito muisje'
Daarom maak ik altijd weer een nieuwe afspraak als ik geweest ben. Alleen als die oetlul die zelf afzegd kost het mij weer maanden om een nieuwe afspraak te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niwet, daarom ga ik trouw 2 x pj
ken dat gevoelquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd weer een nieuwe afspraak als ik geweest ben. Alleen als die oetlul die zelf afzegd kost het mij weer maanden om een nieuwe afspraak te maken.
Zou ik maar wél doen hoor. Beter een gaatje geboord dan dat de halve tand wegrot en je aan de kroon moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik loop al weken met een gevoelig stuk hoektand. Ik weet dat er een gaatje zit. Maar heb eigenlijk totaal geen zin om een afspraak temaken.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga rustig het laatste stukje van deadliest catch af kijken en daarna slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga rustig het laatste stukje van deadliest catch af kijken en daarna slapen.
Truste allemaal![]()
![]()
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
Even naar beneden voor toilet bezoek. Nog steeds spierpijn in mn kuiten van afgelopen weekend. Men..
Die maakten opzich wel aardige liedjesquote:
had ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die maakten opzich wel aardige liedjes
niks gewend jijquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
Even naar beneden voor toilet bezoek. Nog steeds spierpijn in mn kuiten van afgelopen weekend. Men..
Ga je een keer mee? Een avondje hakken.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga je een keer mee? Een avondje hakken.
Dus jij gaat ook mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat wil ik wel meemaken
kokje met pl4kkie een avondje hakken
heb al genoeg hout gehakt in mijn levenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga je een keer mee? Een avondje hakken.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb al genoeg hout gehakt in mijn leven
in het seizoen een dagje met mee draaien op het werk,dan weet je dat hakken niks voorsteldquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook mee? Hoe mee zielen hoe meer vreugd
maar die stronken moeten ook nog in stukkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
Tegenwoordig hakken we niet meer gebruiken we [ afbeelding ] voor
Deal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
in het seizoen een dagje met mee draaien op het werk,dan weet je dat hakken niks voorsteld
Heeft Bol ook vast een oplossing voorquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar die stronken moeten ook nog in stukken
Niet zo moeilijk doen en gewoon het eindproduct aanschaffen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar die stronken moeten ook nog in stukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Deal!
Schatjes, hoe gezellig het ook moge zijn. Ik ga nu echt pitten
![]()
no homo
Picsquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
wie is die jonge blonde dame bij P en W
wegwezen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Deal!
Schatjes, hoe gezellig het ook moge zijn. Ik ga nu echt pitten
![]()
no homo
Laura Kazan ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
wie is die jonge blonde dame bij P en W
Laura Kazan en ze heeft botox lippenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat maar, net beter bekeken. blijkt mara kazan te zijn
en hazentandenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laura Kazan en ze heeft botox lippen
heb ook weggezapt, kijk liever naar screamquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Drassss het volgende:
Bedankt Kokkie, nu krijg ik vannacht dus nachtmerries he.
Dat beeld ben ik de komende 6 uur nog niet vergeten, das het hele probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook weggezapt, kijk liever naar scream
Scream als in die horror-movie waarbij ik het been van een vriendje helemaal blauw en paars geknepen heb?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook weggezapt, kijk liever naar scream
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scream als in die horror-movie waarbij ik het been van een vriendje helemaal blauw en paars geknepen heb?
Ben jij er zo één?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scream als in die horror-movie waarbij ik het been van een vriendje helemaal blauw en paars geknepen heb?
quote:
quote:
hoopte waarschijnlijk op blauwe lippenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]we zouden naar een andere film gaan maar die was uitverkocht. Hij kwam met dit alternatief. Dat blauwe been was zijn straf
Heeft ie van mij nooit gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoopte waarschijnlijk op blauwe lippen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die vette bek heeft hij dus achteraf bij de plaatselijke frietboer gehaald dus.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die vette bek heeft hij dus achteraf bij de plaatselijke frietboer gehaald dus.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
ik ga ook mijn nest op zoeken![]()
truste
Omdat hij/zij zijn/haar kritiek niet onder eigen naam in het Opaatje-topic durft te plempen. Erg dapperquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag kloon. Waarom post je niet onder je echte naam?
Sadquote:Op woensdag 2 november 2011 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat hij/zij zijn/haar kritiek niet onder eigen naam in het Opaatje-topic durft te plempen. Erg dapper
Tja.. gewoon bang om door Opa in onvervalst Haags op de stream te worden afgefikt. Als je kritiek wil spuien, wees dan een vent. Maar ja..quote:
Beetje de naweeen van de vorige avondquote:Op woensdag 2 november 2011 10:10 schreef Gert het volgende:
Wordt er hier nou gewoon 's óchtends gepost?
Mogge.![]()
(ranzig hilarisch dit)
Nou, dat was me het relletje wèl zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Beetje de naweeen van de vorige avond.
Moguh
Nou! Ben er nu nóg stuk van!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat was me het relletje wèl zeg.
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat was me het relletje wèl zeg.
Welles!quote:
Heul nietquote:
quote:ja we zijn natuurlijk ook niet veel gvewend hè Laysa. Dan ben je van zoiets gewoon even een tijdje...
[ afbeelding ]
Ja....wij ...of nee júllie waren doetjes vergeleken bij pl4kkiequote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles!![]()
ja we zijn natuurlijk ook niet veel gvewend hè Laysa. Dan ben je van zoiets gewoon even een tijdje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef pl4kkie het volgende:
Het is stil.... aan de OVERKANT in Amsterdam
Dat is zonde om op te drinken.quote:
mmmmm, lekker, was ik aan toe.quote:
Ik heb lekker lang weekendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mmmmm, lekker, was ik aan toe.
Moest vandaag verplicht ruzie maken op m'n werk, en morgen alweer. Maar ik word er inmiddels goed in, ik zeg tegen iedereen gewoon![]()
Enneeeeh, ook HoiD_K, ook alles goed met jou?
240 uur schoffelen en 3 jaar voorwaardelijk dus het kon slechter of waar hebben we het over?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mmmmm, lekker, was ik aan toe.
Moest vandaag verplicht ruzie maken op m'n werk, en morgen alweer. Maar ik word er inmiddels goed in, ik zeg tegen iedereen gewoon![]()
Enneeeeh, ook HoiD_K, ook alles goed met jou?
lekker!!quote:
Ach, je hebt toch wel zo'n gemeente-schoffel met een zadel erop? Anders kom die hier maar halenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
240 uur schoffelen en 3 jaar voorwaardelijk dus het kon slechter of waar hebben we het over?
Ik ben 12. Ik moet schoffelen van HALT.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch wel zo'n gemeente-schoffel met een zadel erop? Anders kom die hier maar halen
jajajajajaja, dat weten we toch, daar hebben ze schoffels met een zadel erop en wieltjes eronderquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 12. Ik moet schoffelen van HALT.
Eh, dus alleen week 3 en 4 in November woensdagmiddag vrij, of vanaf november voor altijd woensdag middag vrijquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker!!
De eerste twee weken vd maand heb ik het altijd erg druk en maak ik veel uren,
volgende week nog zo'n weekje, en dan heb ik tm eind november vanaf woensdagmiddag vrij elke week
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jajajajajaja, dat weten we toch, daar hebben ze schoffels met een zadel erop en wieltjes eronder
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ge-edit, was de snoepzak vergeten
Het enige wat ik mee naar huis kreeg was een SOA van de reclassering meneerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jajajajajaja, dat weten we toch, daar hebben ze schoffels met een zadel erop en wieltjes eronder
En krijg je na je schoffeltijd ook nog een snoepzakje mee naar huis![]()
nee, ik heb elke maand het volgende rooster:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, dus alleen week 3 en 4 in November woensdagmiddag vrij, of vanaf november voor altijd woensdag middag vrij
of snoep-tomaatjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]toch niet voor D_K die weegt al 450 kilo dus een zakje worteltjes is gezonder
nee hoor *gooit snel de weegschaal buitenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is weer plaag de dikkerd tijd?
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is weer plaag de dikkerd tijd?
KvK dan zeg je impliciet dat je al een dame op leeftijd bent.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik heb elke maand het volgende rooster:
1e en 2e week: alle dagen werken (op kantoor en thuis)
3e en 4e (en deze maand ook 5e) week van de maand: werken op maandag hele dag/dinsdag onder schooltijden en woensdagochtend en dan woensdagmiddag/donderdag en vrijdag vrij.
Zo heb ik dat elke maand.
Maar dat loopt nogal eens uit de hand. Alleen ben ik daar nu klaar mee vanaf vorige maand. Misbruik maken ze in het vervolg maar van ander. En anders zetten ze mijn contract maar terug op de oorspronkelijke 20 uur, ben ik elke week op donderdag en vrijdag vrij.
Ik denk voortaan aan mezelf
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
KvK dan zeg je impliciet dat je al een dame op leeftijd bent.
hoezo? Mijn dochtertjes kijken nog steeds kinderen voor kinderen, en dat zijn nog geen tienersquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
KvK dan zeg je impliciet dat je al een dame op leeftijd bent.
Och, helemaal vergeten, ik zal eens snel gaan kijken, hihihihiquote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Hè Ceetje, ga je ook nog eens een woordje leggen of wacht je weer tot de 72 uur voorbij is
ook zonder sex zijn bilmaatje blijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Niet toevallig hoor..... stom huwelijksaanzoek
kokjeeeeeeeequote:
moest werkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokjeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar was je nou vorige week vrijdag
ikke daar maar rondlopen en maar roepen: kokkieee kokkieeeee,
Ik zie hetquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
yo Muisje, ik heb na 25 uur eindelijk een heel moeilijk woord kunnen verzinnen
Kar?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
doe effe snel, ik heb nou een hele geweldige, echt waar, maar dan moet je niet de S gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie hetEven broeden over een goed tegenwoord
dequote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
Iemand hier is helderziend!quote:
Oeps verzoek van de S niet gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe effe snel, ik heb nou een hele geweldige, echt waar, maar dan moet je niet de S gebruiken
trut, dan had ik sneeuw kunnen leggenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps verzoek van de S niet gezien
tjaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
clairvoyant! Ook een moeilijk woord
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
trut, dan had ik sneeuw kunnen leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |