quote:
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanjequote:
Yeah, im waitingquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanje
quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pl4kkie wordt zo wél snel een grote jongen hè
lapo - TT - fipo
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen naamtopic voor MM nu
Echtquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
en dat moet zo blijven ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
quote:
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet postquote:
Heul niet!quote:
Wedden dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet post
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FBquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb dan zo de neiging om tegen jou PEPPIE te gaan roepen
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Superkokje gaat echt wel posten.. Die kan MM ook niet missen!
Wedden dat, je dan tijdelijk op mn FOE lijst komt testaan. Als eerste en enigequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complexquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
dat kan en dat zalquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
Maar Kokkie kan dat zelf toch wel?? En daarbij, als ie niet meepost duurt het voor hem nog langer voor het topic vol is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complex
Oh, ik las het verkeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |