quote:
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanjequote:
Yeah, im waitingquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
bereid je maar vast voor op een overwintering in Spanje
quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pl4kkie wordt zo wél snel een grote jongen hè
lapo - TT - fipo
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen naamtopic voor MM nu
Echtquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
en dat moet zo blijven ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig..... kokje heeft er nog géén gehad
quote:
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet postquote:
Heul niet!quote:
Wedden dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
[..]
Daarom durf ik jou ook geen naamtopic te geven. Denk dat je dat hele topic niet post
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FBquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb dan zo de neiging om tegen jou PEPPIE te gaan roepen
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Superkokje gaat echt wel posten.. Die kan MM ook niet missen!
Wedden dat, je dan tijdelijk op mn FOE lijst komt testaan. Als eerste en enigequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wedden dat ik je dan via dm/pm ga spammen tot je zelf om een TT-change vraagt in FB
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complexquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
dat kan en dat zalquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Superkokje krijgt een naamtopic en jij gaat spammen?? Dat kan ie dan zelf toch ook wel?? Of lees ik nu weer verkeerd..
Maar Kokkie kan dat zelf toch wel?? En daarbij, als ie niet meepost duurt het voor hem nog langer voor het topic vol is..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complex
Oh, ik las het verkeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pas maar op, anders wordt je lief jaloersquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat wil ik eigenlijk wel meemaken..![]()
Kokkie in mijn privé!
Stiekem kan je ook niet zonder mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als pl4kkie een naamtopic voor kokje aanmaakt, dreigde ik hem via dm/pm te spammen tot hij in FB om een TT-change zou vragen. Maar aangezien ik dan op zijn foelijst kom te staan wordt het mij iets te complex
Die is niet jaloers te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
pas maar op, anders wordt je lief jaloers
ik wil ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die is niet jaloers te krijgen![]()
En daarbij, hij slaapt al
En jij bent nog aan het FOK!ken? Something is not right..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die is niet jaloers te krijgen![]()
En daarbij, hij slaapt al
Ga je toch slapenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Stiekem kan je ook niet zonder mij
Ik vertel het tegen niemand.quote:
Komende dagen zeker ook nog druk, met nieuwe kaart e.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog niet
[..]
gaat ook niet lang meer duren
quote:
Ga ik ook watquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mousie? Ga jij ook of wil je nog een preview??
vanaf nu geen nieuwe maandelijkse kaart tot maart. n og wel een aantal partijen in November. Zolang het weer goed blijft zal het een uur of 7 worden. staan wel met minder mensenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komende dagen zeker ook nog druk, met nieuwe kaart e.d.
Alhoewel winterseizoen begint morgen toch? Halve dagen werken dan toch?
Hmm, dus met minder mensen meer werk verzettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
vanaf nu geen nieuwe maandelijkse kaart tot maart. n og wel een aantal partijen in November. Zolang het weer goed blijft zal het een uur of 7 worden. staan wel met minder mensen
morgen 2e gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmm, dus met minder mensen meer werk verzetten![]()
Weet je al iets over meeloper?
Ik hoop dat het wat wordtquote:
stagiar tot 14-11. nieuwe in maart hoop ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt![]()
stagair houdt natuurlijk per vandaag op. Wanneer krijg je een nieuwe leerling? zomerseizoen pas weer?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
stagiar tot 14-11. nieuwe in maart hoop ik
denk het welquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat scheelt nog twee weekjes. Dus volgende week geen weekje vrij
Ga je dan weer een week ziek op bed liggenquote:
mag toch hopen van niet, maar zou maar zo kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je dan weer een week ziek op bed liggen
Gelezen, gelachen en reactie terugquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mail is onderweg, MM, met verhaaltje erbij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelezen, gelachen en reactie terug
Typisch heb hem 5 minuten geleden verzonden. Gekopieerd naar een pmquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]ik heb em nog niet ontvangen
Dankjewel!! En ja, hij is toch nog geslaagd, op zijn manier. Ben benieuwd of er in toch nog wat HDR inzitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Typisch heb hem 5 minuten geleden verzonden. Gekopieerd naar een pm
Van dit soort dingen leer je tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dankjewel!! En ja, hij is toch nog geslaagd, op zijn manier. Ben benieuwd of er in toch nog wat HDR inzit
Klopt.. Alhoewel ik me vorige week had voorgenomen dat ik mijn camera op overdag-waarden zou wegleggen, en beter gaan controleren.. Toch vind ik dit veel verrassender!! En vertel ik iedereen straks dat ik het bewust zo gedaan heb!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van dit soort dingen leer je toch
Ach, je wilt niet weten hoeveel fouten ik in het fotograferen gemaakt hebt. En als ik nu weer een camera in mijn hand heb voel ik mij weer zo'n newbie. Jij bent eigenlijk een opfriscursus voor mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Alhoewel ik me vorige week had voorgenomen dat ik mijn camera op overdag-waarden zou wegleggen, en beter gaan controleren.. Toch vind ik dit veel verrassender!! En vertel ik iedereen straks dat ik het bewust zo gedaan heb!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn zwager heeft aan de camera van mijn zus gezeten, en zonder dat ze er erg in had heeft ze haar hele vakantie in sepia gefotografeerd
En ik kan het mooi aan jou uitleggen, zodat ik het echt doorkrijgquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, je wilt niet weten hoeveel fouten ik in het fotograferen gemaakt hebt. En als ik nu weer een camera in mijn hand heb voel ik mij weer zo'n newbie. Jij bent eigenlijk een opfriscursus voor mij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik kan het mooi aan jou uitleggen, zodat ik het echt doorkrijgDoen we leuk!!
Dag kloon. Waarom post je niet onder je echte naam?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
even tijd gevonden om ons een bezoekje te brengen
En BBC3 viel ook tegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Drassss het volgende:
[..]Voetbal valt tegen dus lekker aan het werk en het schuine oogje richting dit topic!
Hoest nou?
Was even extreem druk. Nu ook wel, maar wat minder. Hopelijk is het snel voorbij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En BBC3 viel ook tegen![]()
Gaat het lekker met het afstuderen?
Hier is iedereen in winterslaap
't is nu bijna overal tentamentijd, maar die ben jij toch al voorbij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was even extreem druk. Nu ook wel, maar wat minder. Hopelijk is het snel voorbij.
Breek me de bek niet open, BBC was echt een drama
quote:
Mja. Een gehandicapte vrouw die tornado's wil spotten met een cheap laptopje. Erg vaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is nu bijna overal tentamentijd, maar die ben jij toch al voorbij?
Vertel, ik las het dus heb niet eens de moeite genomen om te zappen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja. Een gehandicapte vrouw die tornado's wil spotten met een cheap laptopje. Erg vaag
Vloog weer eens voorbij. Avond kokkiequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Avond drasss. Terug van weggeweest
Heb ze al binnen gehaaldquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar je kan wel Epi 5 & 6 kijken van de echte stormchasers
Nu ben je op tijd en nu hou je je mond.quote:
wilde niet storen in een goed gesprekquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben je op tijd en nu hou je je mond.![]()
En pl4kkie is ook te druk met gamen denk ik![]()
Drassss heb je behalve heel druk geweest en gesport nog iets leuks meegemaakt recentelijk?
Alsof jij je daar voorheen iets van aantrokquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde niet storen in een goed gesprek
Iets leuks hmmmmmm niet iets heel bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben je op tijd en nu hou je je mond.![]()
En pl4kkie is ook te druk met gamen denk ik![]()
Drassss heb je behalve heel druk geweest en gesport nog iets leuks meegemaakt recentelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |