Dan kan je alle kanten op. En welk deel van het land wil je dan gaan wonen? Noord, Zuid, Oost of West?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik heb geen idee, ik wil een nieuwe baan graag combineren met uit huis gaan en in een andere deel van het land gaan wonen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
Ohh ik had de Lapo kunnen nemen. Heul niet gezien
was er bijna wél een gewordenquote:
Meer richting a'dam. Me beste vriend woont in Roelofarendsveen. Ik zie mezelf daar ook wel wonen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je alle kanten op. En wel deel van het land wil je dan gaan wonen? Noord, Zuid, Oost of West?
Zou ik als ik jou was eerst uitzoeken waar je wilt wonen, en kijken hoe het daar met wachtlijsten voor woningen staat. Amsterdam bijv. kom je via woningbouw niet binnen 10 jaar aan een huurwoning als je van buiten de stad komt. En dat geldt voor veel plaatsen in de randstad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Meer richting a'dam. Me beste vriend woont in Roelofarendsveen. Ik zie mezelf daar ook wel wonen.
Particulier hurenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was eerst uitzoeken waar je wilt wonen, en kijken hoe het daar met wachtlijsten voor woningen staat. Amsterdam bijv. kom je via woningbouw niet binnen 10 jaar aan een huurwoning als je van buiten de stad komt. En dat geldt voor veel plaatsen in de randstad.
Nu alquote:
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef pl4kkie het volgende:
Kan ik gelijk een nieuwe start maken met mn leven. Heb te veel narigheid hier zitten. Al hoewel ik moet leren om dingen los te laten. Omdat ik mezelf er alleen maar mee heb
Zolang het niet een vlucht is, kan het zeker helpen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizen![]()
Beste wat mij is overkomen was mijn verhuizing naar de USA, heb daar door de fysieke afstand van heel wat dingen afstand kunnen nemen.
ben trots op jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]hard gewerkt, en morgen een lange dag
Hup je bed in. Ik kom je zo wel instoppen en een bedtime story vertellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]hard gewerkt, en morgen een lange dag
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hup je bed in. Ik kom je zo wel instoppen en een bedtime story vertellen
Idd. Heb hier eigenlijk vrijwel niemand. Behalve me moeder en zus en een aantal stap vrienden. Verder is er niks te doen hier qua uitgaan enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizen![]()
Beste wat mij is overkomen was mijn verhuizing naar de USA, heb daar door de fysieke afstand van heel wat dingen afstand kunnen nemen.
Ik vlucht niet snel, behalve voor natuurgeweldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zolang het niet een vlucht is, kan het zeker helpen!
Uitgaan in Amsterdam is prima geregeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd. Heb hier eigenlijk vrijwel niemand. Behalve me moeder en zus en een aantal stap vrienden. Verder is er niks te doen hier qua uitgaan enzo.
In de veen ook. Kom er nu een jaar of 5 met regelmaat. Heb al zoveel nieuwe mensen ontmoet. Dat is niet de hoofd reden. Maar het totale plaatje is gewoon goed. Dus ik ga in het diepe springen en de kans pakken als die voorbij komtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uitgaan in Amsterdam is prima geregeld![]()
Maar dat was in Atlanta ook wel het geval
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
In de veen ook. Kom er nu een jaar of 5 met regelmaat. Heb al zoveel nieuwe mensen ontmoet. Dat is niet de hoofd reden. Maar het totale plaatje is gewoon goed. Dus ik ga in het diepe springen en de kans pakken als die voorbij komt
Dat wou ik nog typen. Je bent me net voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en kansen kan je ook zelf creëren hoor. Als ik zelf niet de stoute schoenen had aangetrokken en met de directeur van het USA-kantoor had gebeld, zou ik echt niet spontaan gevraagd zijn om daar te komen werken
En zeker nu is dat heel erg. Omdat de media zegt dat er amper werk is wil niet zeggen dat het daadwerkelijk niet is. Je moet er nu zelf actief achtereenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en kansen kan je ook zelf creëren hoor. Als ik zelf niet de stoute schoenen had aangetrokken en met de directeur van het USA-kantoor had gebeld, zou ik echt niet spontaan gevraagd zijn om daar te komen werken
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat wou ik nog typen. Je bent me net voor. Ik ga actief rond kijken daar en wie weet wat er uit komt.
Als je wílt werken is er altijd werk. Toen ik van school afkwam was de (jeugd)werkeloosheid zo'n beetje op zijn top. Toch had ik binnen twee weken een baan. Wel als uitzendkracht, en het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat ik een contract aanstelling kreeg, maar heb geen dag zonder werk gezeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En zeker nu is dat heel erg. Omdat de media zegt dat er amper werk is wil niet zeggen dat het daadwerkelijk niet is. Je moet er nu zelf actief achtereen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Foto's voor de fotoclub zijn uitgeprint!
Werken wil ik zeker. Dankje dat je bevestigd wat die vrouw vanmiddag tegen mij heeft gezegd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Als je wílt werken is er altijd werk. Toen ik van school afkwam was de (jeugd)werkeloosheid zo'n beetje op zijn top. Toch had ik binnen twee weken een baan. Wel als uitzendkracht, en het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat ik een contract aanstelling kreeg, maar heb geen dag zonder werk gezeten.
En ik wel!! Ik heb wel tijden thuis gezeten, terwijl ik wel wilde!! Ik ben ook op een gegeven moment zelfs in salaris bijna gehalveerd om maar weer aan het werk te zijn!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Als je wílt werken is er altijd werk. Toen ik van school afkwam was de (jeugd)werkeloosheid zo'n beetje op zijn top. Toch had ik binnen twee weken een baan. Wel als uitzendkracht, en het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat ik een contract aanstelling kreeg, maar heb geen dag zonder werk gezeten.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wel!! Ik heb wel tijden thuis gezeten, terwijl ik wel wilde!! Ik ben ook op een gegeven moment zelfs in salaris bijna gehalveerd om maar weer aan het werk te zijn!
En toch is die stap niet zo makkelijk als dat je nu zegt. Het is een kreet die 'werkenden' vaker hanteren maar als het zover is.. Het heeft niet alleen met je inkomen te maken, maar ook met het nemen van verantwoordelijkheden en bevoegdheden, een stukje eigenwaarde.. Daar moet je naar toe groeien!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ikAls ik echt zonder baan zou zitten, zou ik zelfs tegen minimum loon bij de super achter de kassa gaan zitten denk ik
![]()
Sjampoeh is ook al maanden een nieuwe baan aan het zoeken. Voor een jongere als pl4kkie, die nog geen eigen (koop)woning heeft, en niet al tig jaar in salarisschalen op geklommen is, ligt het m.i. echt wel anders.
Ik zit volgens mij in een MLC, maar als mantelzorgster voor mijn moeder durf ik nu niet zomaar mijn baan op te zeggen
Ik begrijp echt wel wat je bedoeld hoor, en wat ik eerder schreef was ook niet richting sjampoeh of jou bedoeld. Het was alleen een verwoording van míjn ervaring eind jaren '80, dat als je als jongere met relatief weinig werkervaring echt wel aan een baan kunt komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch is die stap niet zo makkelijk als dat je nu zegt. Het is een kreet die 'werkenden' vaker hanteren maar als het zover is.. Het heeft niet alleen met je inkomen te maken, maar ook met het nemen van verantwoordelijkheden en bevoegdheden, een stukje eigenwaarde.. Daar moet je naar toe groeien!
Klopt, als je net komt kijken in de wereld van arbeid, is het hard knokken om een baan te krijgen en alles aangrijpen!
Kan de angst niet voortkomen uit de meegemaakte ervaring? Ik zou nu echt op dat goede gevoel af gaan, bij mij zijn het vaak juist de negatieve gedachten en angsten die het goede in de weg staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En aan de ene kant ben ik bang dat hetzelfde me weer te wachten staat.. En aan de andere kant heb ik zo'n goed gevoel dat ik echt denk dat het goed gaat komen!
Oehh dat is wel spannendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Klopt, eerdere ervaringen en onzekerheid van mezelf. Maar sinds ik de administratie vaarwel heb gezegd, heb ik weer zin in leuke dingen. En denk ik er zelfs over na om me verkiesbaar te stellen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Klopt, eerdere ervaringen en onzekerheid van mezelf. Maar sinds ik de administratie vaarwel heb gezegd, heb ik weer zin in leuke dingen. En denk ik er zelfs over na om me verkiesbaar te stellen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen!
Dat laatste is niet meer relevant. Dat heb je achter je gelatenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en die onzekerheid is nergens voor nodig (zegt zij die jarenlang de onzekerheid zelve was
)
was vandaag bij de vakfotograaf om mijn foto's te laten uitprinten.. die vindt mijn keuze voor maandag ook weer goed! Helaas heeft hij geen ruimte voor een stagiaire :Squote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en die onzekerheid is nergens voor nodig (zegt zij die jarenlang de onzekerheid zelve was
)
Ben af en toe nog steeds onzeker hoor, maar is niet zo erg meer als het vroeger was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat laatste is niet meer relevant. Dat heb je achter je gelaten
Nu moet proberen dat ook te doen![]()
Klopt, als de plek ook je thuis is, en Pl4kkie denk dat het in R-veen ook zo zal zijn, werkt dit alleen maar bevorderend! Ik wens Pl4kkie bij voorbaat al heel veel geluk en wijsheid toe!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben af en toe nog steeds onzeker hoor, maar is niet zo erg meer als het vroeger was.
Als je verhuist en iets anders gaat doen kan dat een flinke positieve oppepper aan je zelfvertrouwen geven hoor.
Daardoor was de USA voor mij een ommekeer in mijn leven
No Wordsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, als de plek ook je thuis is, en Pl4kkie denk dat het in R-veen ook zo zal zijn, werkt dit alleen maar bevorderend! Ik wens Pl4kkie bij voorbaat al heel veel geluk en wijsheid toe!!
Vakfotograaf is ook een uitstervend vakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
was vandaag bij de vakfotograaf om mijn foto's te laten uitprinten.. die vindt mijn keuze voor maandag ook weer goed! Helaas heeft hij geen ruimte voor een stagiaire :S
EENSCH !!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, als de plek ook je thuis is, en Pl4kkie denk dat het in R-veen ook zo zal zijn, werkt dit alleen maar bevorderend! Ik wens Pl4kkie bij voorbaat al heel veel geluk en wijsheid toe!!
Komt in december wel beter boven tafel, ben dan waarschijnlijk onder de hoede van een goede jobhunter..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vakfotograaf is ook een uitstervend vak![]()
Reclamebureaus, drukkerijen, ik weet niet hoe het in het noorden zit met het aanbod van stagairs vanuit de mbo opleidingen.
Dat is goed, in de rolodex van een goede jobhunter te staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt in december wel beter boven tafel, ben dan waarschijnlijk onder de hoede van een goede jobhunter..
Truste muisjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga mijn nestje opzoeken, wil morgen om 8 uur beginnen
Ik weet wel waar ze over droomtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Slaap lekker MuisjeMuis... En droom maar fijn van waar je maar van wilt dromen!
Vertel.. Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ze over droomt!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ze over droomt!
Was nog niet weg hoor, nu wil ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vertel.. Je maakt me nieuwsgierig!
Mag ik niet zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vertel.. Je maakt me nieuwsgierig!
quote:
Dan nog zeg ik het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie post boven je.. je hebt toestemming!!
Ga nou maar slapen. Je geheimpje is veilig bij mijquote:
Daar krijg je nachtelijke honger vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
ik ga zalig
en dromen over roomsoesjes, bitterballen, bouillebaise, en andere lekkernijen
En over kokjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
ik ga zalig
en dromen over roomsoesjes, bitterballen, bouillebaise, en andere lekkernijen
Daar heb ik nu last van. Heb net al 4 beschuitjes gegeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar krijg je nachtelijke honger van
Met wat??quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu last van. Heb net al 4 beschuitjes gegeten.
2 met muisjes, 1 met jam en 1 met kaasquote:
beschuitjes met jam zijn lekker.. mits aardbeienjam!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
2 met muisjes, 1 met jam en 1 met kaas
Of frambozenjamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
beschuitjes met jam zijn lekker.. mits aardbeienjam!
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is lang zo lekker niet als de aardbeienjam!
Ik ga eens kijken of we nog ijs in de vriezer hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat stond niet in de koelkast
Stragiatella ijsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of we nog ijs in de vriezer hebben
Is wel lekker.. maar ik vind stroopwafelijs nog veel lekkerder!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Stragiatella ijs![]()
weet niet precies hoe je het schrijft
dat was niet lief van jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
2 met muisjes, 1 met jam en 1 met kaas
ben ook vroeger dan verwacht, programma is omgegooidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Je bent vroeger dan ik had verwacht en nu heb jij ook weekend![]()
Hoe is het gegaan vandaag en hoe vond meeloper het?
Ook lekker handig last minute het programma omgooien. Je moest nu 's middags al alles uitserveren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook vroeger dan verwacht, programma is omgegooid![]()
Denk wel dat hij het gaat worden. Eerste indruk was goed, maandag of dinsdag weet ik meer
dat hoop ik ook ja. heb in ieder geval verteld hoe het er voor staat met de winter voor de deur, dus we zullen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook lekker handig last minute het programma omgooien. Je moest nu 's middags al alles uitserveren?
Mooi, ik hoop dat het iemand is die als hij ja zegt, wél een tijdje wilt blijven.
Relluhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja. heb in ieder geval verteld hoe het er voor staat met de winter voor de deur, dus we zullen zien.
Was er ook niet over te spreken, is het laatste woord ook nog niet over gesproken.
Ze hebben geluk met zo'n creatieve en flexibele chefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo gaat dat bij ons nietHeb al een opmerking gemaakt, en het is nu al duidelijk
soms te flexibel. Maar is ook weer een uitdagingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze hebben geluk met zo'n creatieve en flexibele chef![]()
Ik hoop dat je een extra groot kerstpakket krijgt
quote:
Hier zijn we het wél over eensquote:
Yep, en er zitten verschillen in het lijstjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Hier zijn we het wél over eens
Twee maar, ook daar zijn we het over het algemeen aardig eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, en er zitten verschillen in het lijstje
eng hè, maar het goede nieuws is....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o, jee, wat een eensgezindheid..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, en er zitten verschillen in het lijstje
onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee maar, ook daar zijn we het over het algemeen aardig eens
Ben trouwens nog steeds een beetje verbijsterd over colts-saints. Dat de colts ronduit slecht spelen is bekend maar 62 punten voor de saints
Ik wil patriots-steelers wel graag zien, gaat denk ik een hele spannende wedstrijd wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
onbegrijpelijk ja.
De verschillen zijn ook best lastig wat mij betreft
dat denk ik ook ja.ook al zo'n lastige. Maar na afgelopen week toch maar de patriotsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil patriots-steelers wel graag zien, gaat denk ik een hele spannende wedstrijd worden
sorry als we je vervelen.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
sorry hoor ga wel weg
![]()
trusten
en daarop hebben wij beiden antwoord gegevenquote:
quote:
Welke vraag heb ik dan gemistquote:
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
de enige vraag die jij gesteld hebt is
[..]
en daarop hebben wij beiden antwoord gegeven
[..]
[..]
Welke vraag heb ik dan gemist
het is je vergevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Was even dit topic lezen Het Amsterdam van Anne Frank
gelukkig. Ik vind het wel mooi gedaan die foto's zo. De laatste foto is trouwens de brug bij mijn werk. En de eerste drie zijn plekken waar ik regelmatig op mijn lunchwandelingen kwam toen ik nog in het centrum werkte.quote:
feest der herkenning dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig. Ik vind het wel mooi gedaan die foto's zo. De laatste foto is trouwens de brug bij mijn werk. En de eerste drie zijn plekken waar ik regelmatig op mijn lunchwandelingen kwam toen ik nog in het centrum werkte.
Nou, feestquote:
dat hou je toch met oude foto's. Als ik oude foto's van Arnhem zie, moet ik soms echt goed kijken waar het is. Rond de rijnbrug was na de oorlog niet veel meer over, dus veel nieuwbouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Het is wel grappig dat door het 'inserten' van de oude foto's op de huidige locatie je in ene confronterender overkomt dan als je gewoon een oude foto ziet.
Zoals deze van de bevrijding op de berlagebrug. Dat herken ik echt niet als zodanig terug, en is toch dezelfde brug bij mijn werk
De nieuwe met Orlando Bloom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:16 schreef pl4kkie het volgende:
Hallo. De 3 musketiers film is echt een top film!
Ja die. 3d merk je niet heel veel van maar de film zit heel goed in elkaar. Er komt zeker weten een deel 2quote:
Enige goede 3d film die ik gezien heb was Coraline, de andere 3d's waren prettiger not 3d te zien dan wel. Maar goed, ik was benieuwd, ben de komende twee weken vrij dus heb hem op mijn todo lijstje gezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja die. 3d merk je niet heel veel van maar de film zit heel goed in elkaar. Er komt zeker weten een deel 2
En avatar. Dat was en is nog steeds de beste 3D film die ik gezien heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige goede 3d film die ik gezien heb was Coraline, de andere 3d's waren prettiger not 3d te zien dan wel. Maar goed, ik was benieuwd, ben de komende twee weken vrij dus heb hem op mijn todo lijstje gezet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef pl4kkie het volgende:
Zitten heel veel grappen in met een andere bedoeling. Op zown manier van je moet ze begrijpen dan kan je er smakelijk om lachen. Maar als je ze niet snapt kan je er ook smakelijk om lachen
Dan neem je een hijs? Ik rook er morgen weer een paar tijdens het stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
kan niet slapen, heb ontzettend veel trek in een peuk en heb tot mijn grote spijt zelfs gepost in ROO
![]()
![]()
Ik weet niet precies wat je bedoeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eh zo'n beetje als naar de amerikaanse versie van Alladdin kijken (die toen allerlij verwijzingen had naar de toenmalige politiek) maar in de Nederlandse vertaling?
Avatar niet in 3d gezien, was zelfs heel terughoudend om hem uberhaupt te zien. Was wel een aardige filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En avatar. Dat was en is nog steeds de beste 3D film die ik gezien heb.
De gelaarsde kat in 3D zag er ook super mooi uit. Zoals het hoort te zijn. Uit het schermspringend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan neem je een hijs? Ik rook er morgen weer een paar tijdens het stappen.
Ik ga de 3 musketiers wel gewoon kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld
Rook jij???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
kan niet slapen, heb ontzettend veel trek in een peuk en heb tot mijn grote spijt zelfs gepost in ROO
![]()
![]()
quote:
over een paar dagen een half jaarquote:
bestaan die nogquote:
Ja hoor die bestaan nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
over een paar dagen een half jaar
[..]
bestaan die nog
Hoi pl4kkie....quote:
Hooi muisjequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi pl4kkie....
Ik dacht dat disco zo typisch jaren 70/80 was
Drie jaar is al een hele tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een half jaar van het roken af! Super!! Volhouden!!
Ik ben nu zo'n drie jaar van het roken af!
Haai pl4kkiequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hooi muisje.
Tegenwoordig noemen ze het "club" ofzo. Het maakt geen verschil
Dat is nu niet meer. De meeste sluiten pas om een uur of 6. Was pas om half 7 thuisquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie jaar is al een hele tijd![]()
Ik wil het volhouden, maar af en toe is het wel erg lastig
[..]
Haai pl4kkie![]()
Oh, was wel verschil met club werd standaard een nachtclub bedoeld, disco's sloten om 1 of 2 uur 's nachts, nachtclub ging door tot 4 of 6 uur
Maar jij hebt een leuke nacht gedanst
Meh, dat zijn de mindere dingen. Beter gewoon helemaal niet roken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat ik ooit gerookt heb. Maar dat zal dus ook vanwege mijn astma zijn. Door een fikse longontsteking ben ik gestopt. Nee, dat zeg ik fout, ik rook gewoon niet meer.
En jij gaat dat ook redden!!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
Conclusie disco's bestaan niet meer
Ik wil het ook volhouden, scheelt ook klauwen met geld. Maar vind het af en toe nog best lastig. Zie mijzelf nog steeds als een ex-rookster en niet als een niet-rookster.
quote:
Iets met leeftijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wou wat anders zeggen, maar dat doe ik maar niet xD
quote:
Daarom deed ik het maar nietquote:
Eenschquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft ook met levensritme te maken!
*helpende hand toewerpt..
door de wintertijd ben ik helemaal van slag, dacht dat het morgen al de 1e wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen pas. Vandaag andere dingen ter afsluiten van de maand
hadden er meer last vandaag geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door de wintertijd ben ik helemaal van slag, dacht dat het morgen al de 1e was
Je werd vanochtend om 7 uur wakker ipv 8 uurquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden er meer last vandaag geloof ik![]()
ik had nergens last van, maar op het werk waren er een paar niet echt lekker bezig. en dn druk ik me nog zacht uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je werd vanochtend om 7 uur wakker ipv 8 uur
dat is minder. Maar het is maar goed dat ik lang weekend heb. Ik heb er serieus last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik had nergens last van, maar op het werk waren er een paar niet echt lekker bezig. en dn druk ik me nog zacht uit
zag er niet verkeerd uit, maar vond haar beter dan hemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eens kijken hoe Sedric dit gaat doen! Ben benieuwd!
Zij is veel sterker! Sedric mag van mij echt naar huis.. Samen met Laura.. O shit, die hebben we nog niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag er niet verkeerd uit, maar vond haar beter dan hem
dat zal vandaag toch ook wel gebeuren bij een van de tweequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zij is veel sterker! Sedric mag van mij echt naar huis.. Samen met Laura.. O shit, die hebben we nog niet gezien
toch nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef superkokje het volgende:
dat wordt janken voor Isabelle vanavond
sprak me niet zo aan dit keer. Vorige week met nina wel. zat veel meer gevoel inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met één oog.. want Meysam was goed!!![]()
Uhh, ohh football.quote:
Dat mensen daar naar kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Volgens mij kijken vikingsmeisje en superkokje ook SYTYCD en ging het commentaar daar over
quote:
dat is idd wel een probleemquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t is dat ze het onhandig op football night uitzenden, dus ik ga volgende week de herhaling kijken
Shoot mequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t is dat ze het onhandig op football night uitzenden, dus ik ga volgende week de herhaling kijken
dat gaat niet lukken met één smsje!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik stem uit principe niet, maar als het moest zou ik voor 1,2 en 6 stemmen
dan zou ik wel 3 keer stemmenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken met één smsje!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik stem uit principe niet, maar als het moest zou ik voor 1,2 en 6 stemmen
Als het je maar géén geld kost hèquote:
en zo is hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Als het je maar géén geld kost hè
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo is hetAlles wordt gemanipuleerd
dab helemaal ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zeker als er dan ook nog studenten van InHolland de stemmen moeten tellen
Als de bengals voor blijven staan loop ik weer een puntje inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dab helemaal ja.
Heb je de stats net gezien
Dat soort programma's krijgen ook mijn stem niet (meer)!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Bij SST heb ik wel een paar keer gestemd, maar nadat ze op 107% uitkwamen niet meer
die jankgriet moet er uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Vroeg me wel laatst af of die jank-griet en de geildweil nog steeds 'happy' bij elkaar zijn
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
van deze drie gaan er twee voor DFYL
maak nog kans
We mogen haar geen jankgriet meer noemen van William, trouwens.. Want het is wel allemaal echt hoor!!!quote:
wist niet dat jankgriet kon dansenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
Maar dan Jankgriet tegenover Celine.. Jankgriet verliest!
tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We mogen haar geen jankgriet meer noemen van William, trouwens.. Want het is wel allemaal echt hoor!!!
Volgens Kokkie en mij niet.. maar helaas doet ze al wat afleveringen meequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wist niet dat jankgriet kon dansen
Ik weet nu over wie je het hebt... heb bootcamp gezien emogrietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgens Kokkie en mij niet.. maar helaas doet ze al wat afleveringen mee
Gianni gaat doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik stem niet meer, ik stem niet meer, ik stem niet meer, ik stem niet meer, ik stem niet meer...
Of de hele nichtenbeweging zit hier achter
TD Steelersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
ik begin temaar het is eigenlijk ook al 23:19
Jij moet ook gaanquote:
ben stiekem toch voor de steelersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij moet ook gaanwij hadden beiden op de patriots gewed
dat is sentimentquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben stiekem toch voor de steelers
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef pl4kkie het volgende:
Morgen weer werken. Heb er echt totaal geen zin in
Jij wel..quote:
Neem een buenoquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, lief gaat naar bed.. En het is jammer dat we niets meer in de kast hebben liggen, ik heb zin in iets lekkers!
Heb zin in je lief?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, lief gaat naar bed.. En het is jammer dat we niets meer in de kast hebben liggen, ik heb zin in iets lekkers!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, en dan Femke Heemskerk die em straks van me af jat.. mag ik bedanken??
quote:
als ze dat bij mij zou doen, kreeg ze gelijk inwendige stokslagenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, en dan Femke Heemskerk die em straks van me af jat.. mag ik bedanken??
Als Femke ziet hoe leuk mijn lief is, wil ze em ook!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pl4kkie heeft een betere oplossing
[..]
Heul nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als Femke ziet hoe leuk mijn lief is, wil ze em ook!
ik ookquote:
Heb je nog steeds de volgende niet geopendquote:
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog steeds de volgende niet geopend
in mijn uppiequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht je hebt lang weekend, zal wel twee draadjes vol gespamd hebben
quote:
nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ben nog niet zo seniel dat ik in mijzelf praat hoor
quote:
seahawks zeker weerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ik ben lekker weer een puntje op je ingelopen stand nu 40-37
quote:
goed dat ik het weet, hoef ik die deze winter niet te testenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb trouwens vandaag jouw recept van cantuccini gebruikt, die van Cees Holtcamp is beter
Daarom laat ik het je ook weten. Zit teveel ei en bakpoeder in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed dat ik het weet, hoef ik die deze winter niet te testen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeg ik, seahawks zeker weer
dankje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zat fout met de panthers
Gelukkig wélquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dankje.
blijft het verschil toch nog gelijk
quote:
Als ik hunt, krijg ik strafquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]omdat jij niet in een monoloog een lapo durfde pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |