Ze stak haar tong uit naar de camera en toen mocht ze weer oprotten naar Nederland!quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef Sosha het volgende:
[..]
En weer zit ik net te typenwat was er te zien?
De laatste US versie is net afgelopen dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Sosha het volgende:
Ik mis Tim. Komt hierna weer een Amerikaanse serie?
Lopen we niet mijlenver achter dan? Ik heb me er eigenlijk niet zo in verdieptquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
De laatste US versie is net afgelopen dus het zou best kunnen.
Slechts een, net afgelopen, seizoen!quote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Sosha het volgende:
Lopen we niet mijlenver achter dan? Ik heb me er eigenlijk niet zo in verdiept
Oh dan hoop ik echt dat die volgende week hier begint!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Slechts een, net afgelopen, seizoen!
M'n tv-gids zegt dat dit 22.30 afgelopen is.quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Copycat het volgende:
Zal dit geen finale in twee delen zijn?
Of is het een extralange aflevering?
Ik vind dat Stacy sowieso een grote (nutteloze) rol heeft. Heb Heidi dit nooit zien doen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Idgnkb het volgende:
Uhm. Waarom wordt Stacey gefotografeerd?
edit: Gut, daar staat ze weer op haar heipaalbenen. Heeft ze nooit geleerd hoe je elegant staat in een kort rokje?
Dat ga ik dus echt níet kijken, vond Tabatha al niks dus dan zal ik dit wel helemáál niks vinden!quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef Sosha het volgende:
Bluhhhh, ik was er al bang voor![]()
http://www.johnbeerens.com/blog/john-beerens-salon-takeover/
Hij kan toch niet tippen aan Tabatha...
Doen ze toch altijd?!!!quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
Grote kans natuurlijk dat ze de finale ook afraffelen.
Stacey is verschrikkelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat Stacy sowieso een grote (nutteloze) rol heeft. Heb Heidi dit nooit zien doen.
Arjan Ederveen, je weet!quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stacey is verschrikkelijk.
Ah. Jacob maakt zoals verwacht een carnavalscollectie.
Op de een of andere manier blijven de Hollandse finales me nooit echt bij, dus dat zal inderdaad wel.quote:
Het zijn volgens mij ook maar 5 outfits per kandidaat, in de USA versie maken ze een collectie van 12 outfits en krijgen ze daar 3 maanden de tijd voor (hier hebben ze 5 weken gehad)!quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijven de Hollandse finales me nooit echt bij, dus dat zal inderdaad wel.
Zooooo zondequote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef Copycat het volgende:
Dat wordt er gewoon in max. 20 minuten doorheen gejast.
trending topicquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef Incognita het volgende:
Oooh wat irritant die schouders van Stacey!!!
Btw, wat betekent TT?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |