Jaaaa, dat is 't! Hij doet me vanaf uitzending 1 al aan iemand denken, maar kom er maar niet opkomen. Maar Arjan Ederveen klopt echt, hij praat zelfs hetzelfde!quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Bij Jacob heb ik altijd het idee dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen kijk.
Nee hoor ik vind het ook best leuk, op die schouders na! Van onderen is het heel mooiquote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Sosha het volgende:
Whaha ben ik weer de enige die 't leuk vindt?
Ja! Ja! Ja!quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Bij Jacob heb ik altijd het idee dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen kijk.
Is dat niet zo? Haar haar is in ieder geval niet allemaal echt, dat kan niet anders!quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef Day het volgende:
Het lijkt net of die Olcay een haarstukje ofzo op heeft.
Echt hè? Die stem is bijna eng.quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is 't! Hij doet me vanaf uitzending 1 al aan iemand denken, maar kom er maar niet opkomen. Maar Arjan Ederveen klopt echt, hij praat zelfs hetzelfde!
En dan blijkt hij na de finale te hebben gewonnen inderdaad Arjan Ederveen te zijn die voor de grap meedeed en expres de meest rare designs ontworpen heeftquote:
En weer zit ik net te typenquote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Waarom was Stacey mee? Haha dat laatste shot was wel heel lullig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |