quote:Vanaf maandag 5 september komt RTL 5 met een nieuw Nederlands seizoen van Project Catwalk. In deze derde reeks draait alles om dé spannende wedstrijd tussen twaalf gretige en getalenteerde fashion designers. Allemaal hebben ze één doel: naam maken in die keiharde en veelzijdige modewereld.
De presentatie is in handen van multitalent Stacey Rookhuizen, die hiermee voor het eerst bij RTL 5 te zien is. Stacey is op modegebied een echt stijlicoon. Deze editie ligt de lat hoger en zijn de modebewuste uitdagingen pittiger dan voorgaande jaren. Niemand minder dan topontwerper Jan Taminiau en Olcay Gulsen, succesvol modeontwerpster/eigenaresse van kledingmerk Supertrash, nemen komend seizoen plaats in de jury van ‘Project Catwalk’
Olcay: 'Ik ben trots of het feit dat ik gevraagd ben als jurylid. Ik vind het erg mooi om te zien hoe jonge getalenteerde ontwerpers zich zo met passie inzetten voor hun droom. Dat we middels ‘Project Catwalk’ deze talenten helpen hun droom te verwezenlijken geeft mij positieve energie.' Jan: 'Ik vind het erg leuk om in de jury plaats te nemen om zo te kijken of jonge mensen begrijpen wat mode inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken.'
Eens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Sosha het volgende:
Ik ook niet. Maar als ik moet kiezen, die van Maud. D'r moet alleen wel 't een en ander aan vermaakt worden.
Is wel zo eerlijk van hem, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Hier ook eens!
Exit Bjorn, hij kraakt zelf zijn hele ontwerp zelf af!
Oh ik dacht dat het om de X-Factor finale van afgelopen seizoen ging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik neem aan van wel, de finale van x-factor duurt nog heel lang!
Daar ga ik ook van uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja Maud wint en Bjorn is exit (hoop ik!)
Jaaaa, dat is 't! Hij doet me vanaf uitzending 1 al aan iemand denken, maar kom er maar niet opkomen. Maar Arjan Ederveen klopt echt, hij praat zelfs hetzelfde!quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Bij Jacob heb ik altijd het idee dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen kijk.
Nee hoor ik vind het ook best leuk, op die schouders na! Van onderen is het heel mooiquote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Sosha het volgende:
Whaha ben ik weer de enige die 't leuk vindt?
Ja! Ja! Ja!quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Bij Jacob heb ik altijd het idee dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen kijk.
Is dat niet zo? Haar haar is in ieder geval niet allemaal echt, dat kan niet anders!quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef Day het volgende:
Het lijkt net of die Olcay een haarstukje ofzo op heeft.
Echt hè? Die stem is bijna eng.quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Jaaaa, dat is 't! Hij doet me vanaf uitzending 1 al aan iemand denken, maar kom er maar niet opkomen. Maar Arjan Ederveen klopt echt, hij praat zelfs hetzelfde!
En dan blijkt hij na de finale te hebben gewonnen inderdaad Arjan Ederveen te zijn die voor de grap meedeed en expres de meest rare designs ontworpen heeftquote:
En weer zit ik net te typenquote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Waarom was Stacey mee? Haha dat laatste shot was wel heel lullig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |