SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Zou Julius deze saus ook ooit eens geprobeerd hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Zou Julius deze saus ook ooit eens geprobeerd hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef Dekatria het volgende:
Methadon-Anton heeft al die achten op een lijn!
Klara had na 1 dag amper een punt gepaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef roos85 het volgende:
al 6 punten verschil tussen de #1 en #8
Alles in 1 minuut, makkelijk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef arise het volgende:
Anton is de dagwinnaar, morgen kijken of hij nog "sneller "kan werken ..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef arise het volgende:
Hey, ik vond het weer heel gezellig met jullie , en een fijne avond !!!
Hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef arise het volgende:
Ik kijk al uit naar het simultaan koken ,heb al visioenen dat Anton eerder klaar is met zijn gerecht dan de Kraan...![]()
Dat moet ook voor de leuke televisiequote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Pff nog 2 weken en dan wordt het hopelijk beter.
Wat een kansloze figuren zijn er door de voorrondes gekomen.
En dat terwijl hij een totaal verkeerde volgorde aanhoudt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaen dan nog een 8 scoren he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcoholist!quote:
Dan is het goedquote:
Tijdens Topchef ga ik uiteraard helemaal LOS!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdens Topchef ga ik uiteraard helemaal LOS!En je muesli dan? Dat is toch niet te combineren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Kwartiertje, en dankquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ok, hoe lang heb je hier over gedaan?
Hij is wel episch trouwens![]()
Eerste pauze muesli en in de 2e pauze zet ik de koffie aan en ram ik een eerste rakker open natuurlijk, doh!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En je muesli dan? Dat is toch niet te combineren!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerste pauze muesli en in de 2e pauze zet ik de koffie aan en ram ik een eerste rakker open natuurlijk, doh!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef Dekatria het volgende:
Hij is zo snel
en uitgekookt
ja het is Anton aan de coke!
staat men net bij 't fornuis
begint hij al met de saus
ja het is Anton aan de coke
weet de rest
het even niet
dan zit Anton aan de speed
als men net 't vuur aan maakt
dan heb hij het al gekraakt
ja het is Anton aan de speed
kijkt de rest
met de klas mee
dan doet Anton LSD
naast de hasj, coke en de speed
gebruikt hij skills en fantasie
want hij zit aan de LSDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een finesse! Wat een creativiteit!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdens Topchef ga ik uiteraard helemaal LOS!Geen GrolschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeyquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef franklop het volgende:
nog wat gemist de afgelopen vijf weken?
Bij het BOEM-ui...quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken Anton!
Zonder zijn kunstgebitquote:
Je hebt een gebrek aan timing dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Inkomen het volgende:
NEE NIET WEER heb ik eten klaar en zit ik met bord op schoot, weer reclame
Homecookingquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, Topchef wacht gewoon niet netjes tot ik klaar zit
hij is en blijft super! Deze zit bij mijn TC verzameling foto's en gifjes.quote:
Nee, nog niet, maar dat moet haast wel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef Cateye2011 het volgende:
Heeft iemand misschien al iets gelezen of Topchef in 2012 terugkomt?
Gaan wij meedoen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat moet haast wel!
Ik blijf pleiten voor een women only versie
Engquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat moet haast wel!
Ik blijf pleiten voor een women only versie
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
Die dimitri heeft die gerechten wel verneukt zeg
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
Dimitri is het nieuwste typetje van Jeroen van Koningsbrugge?
een OD van een drugscocktailquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
Morgen doet Dimitri niet meer mee, omdat hij een mes in zijn rug heeft
van Anton? of die marokaanse vrienden van Kraan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
Morgen doet Dimitri niet meer mee, omdat hij een mes in zijn rug heeft
Over twee weken denk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind er geen zak meer aan eigenlijk, constant die herhaling, wanneer beginnen die finales nou eindelijk?
Dan moet je niet kijken en hierna nog Zeeland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind er geen zak meer aan eigenlijk, constant die herhaling, wanneer beginnen die finales nou eindelijk?
Herhaling?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:32 schreef BasEnAad het volgende:
Gifje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:33 schreef rubbereend het volgende:
dat handgebaar bij gore soep, geen respect
ja dat is een gave voor een gifjequote:
ze ogen leuk gay samenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind maurice en wesley wel een cute koppel eigenlijk
Ja hequote:
ik weet alleen niet hoe je ze moet makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat is een gave voor een gifje
die ander weet het nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eentje is er iig zeker voor in.
Paul weet dat welquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik weet alleen niet hoe je ze moet maken
Ik overtuig wesley welquote:
Hoeft niet per se van mij hoorquote:
Dat is altijd leuk om te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker door zijn haartjes woelen
quote:Dimitri is kok en bedrijfsleider bij restaurant Het Licht in Utrecht. Hij is vier maanden pattisier geweest. Zijn creativiteit in de keuken uit hij het liefst door te werken met pure smaken en schuimpjes, crèmes en lichte geleitjes te maken.
Dat wordt weer iets met fakkingquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
Durven we al aan een nieuwe TT te denken?
Anton aus Utrecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
Juicy en sappigquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
GORE SOEPquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
Dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we op 11-11 topic #111 openen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als we op 11-11 topic #111 openen
dat lijkt me de ttquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
'DIE GORE SOEP, heeft ALLES van tafel geveegd' Haha blijft mooi.
hoop dat het gaat passenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
op naar de nieuwe TT: 'DIE GORE SOEP, heeft ALLES van tafel geveegd'
alsof hij je daarna komt kelenquote:
beetje duwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |