Niet vreemd opkijken als ik reageer ipv GotCquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
Hoi!
Wij (YUR en ik) vinden FHF een mooi initiatief.
Van ons mag je m zo op komen halenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Evt interesse in de printer/scanner (we hebben ook zo een ding, maar hij kan tegenwoordig alleen scannen en niet printen), maar ik laat de mensen voorgaan die het zelf echt niet kunnen kopen.
+1 Jammer!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef SoDimmetje het volgende:
Jammer dat het in den haag is.....vind het ijsblok lampje erg cool
Wow......Utrecht cs is ideaal......dus als ik zo vrij mag zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef GotC het volgende:
Ik ben ook elke dag t/m december in Utrecht CS als dat helpt.
Kan evt ook in Gouda uitstappen
Uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Wow......Utrecht cs is ideaal......dus als ik zo vrij mag zijn?
Pm
Ik kan er zeker om half 5 zijn....dag maakt deze week niet uit , volgende week ook de meeste dagen (loop van wege trombose bij het ziekenhuis)quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
UiteraardIk ben er wel vroeg 's ochtends (kwart voor 8) en wat later (rond half 5)
Top!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:04 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Ik kan er zeker om half 5 zijn....dag maakt deze week niet uit , volgende week ook de meeste dagen (loop van wege trombose bij het ziekenhuis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Sally het volgende:
De tafeltjes zouden heel erg goed staan hier in huis, maar jammer dat Den Haag en Arnhem zo ver van elkaar liggen...[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hier iets aan?
Helaas is het voor ons ook te ver om eventjes heen te rijden..
Oh ja, da topic is er ook, eens een oproepje plaatsen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Misschien hier iets aan?
Helaas is het voor ons ook te ver om eventjes heen te rijden..
De maten van de tafeltjes staan in de OP.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, da topic is er ook, eens een oproepje plaatsen.
Hoe groot zijn de tafeltjes? Kan ik dat erbij zetten.
Zijn het toevallig LACK-tafeljes van IKEA?
Oh ja, ik meen dat de maten er eerst niet bij stonden, vandaar de vraag.quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
De maten van de tafeltjes staan in de OP.
Ze zijn groter en zwaarder dan de LACK-tafeltjes van IKEA en komen bij meubelwinkel De Bommel in De Lier vandaan.
Geen probleemquote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, ik meen dat de maten er eerst niet bij stonden, vandaar de vraag.
Nu ik zie dat ze 70x70 zijn, laat ik het aan me voorbij gaan: dat past niet!![]()
![]()
Toch bedankt voor het meedenken!
Ik vind het prima als je ze op komt halen hoor....maar is het voor jou de moeite waard om er helemaal voor uit Leeuwarden te komen?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Opdekop het volgende:
Wat een feest, ik moet even extra checken maar ik kan ze eventueel maandagmiddag ophalen? Past dat voor jou of liever op een ander moment? Ik reis vanaf Leeuwarden dus liever niet 's avonds laat.. (uiterlijk rond etenstijd?)
Ik ben in De Meern maandag.. waarschijnlijk tot 4/5 uur?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:43 schreef Opdekop het volgende:
Ik reis maandag al naar Utrecht, dus ik dacht kan mooi in 1 keer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef SoDimmetje het volgende:
Jammer dat het in den haag is.....vind het ijsblok lampje erg cool
Ik woon in Noord Brabant en heb nog 2 ijsbloklampen van de IKEA, mochten jullie willen en in de buurt wonen.quote:
Pm ze anders even, is wat beterquote:Op donderdag 1 december 2011 01:00 schreef Coraline het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in Noord Brabant en heb nog 2 ijsbloklampen van de IKEA, mochten jullie willen en in de buurt wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |