En nu maar hopen dat ze haar billen laat zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De man van de bazen-TT's.
Zo, nu wel de fipo. Over die Lenor nog JackieBrown, die was 2 weken geleden ofzo in de aanbieding
.
Veel posten dan en dan snel 't volgende deel aanmakenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef JackieBrown het volgende:
Nee nee nee, slechte TT en ik had de LaPo en ik wilde 'm maken met allemaal geile kerels in de OP.![]()
Ron Jeremy![]()
D'r hele body nog niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb JackieBrown der billen al gezien.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De man van de bazen-TT's.
Zo, nu wel de fipo. Over die Lenor nog JackieBrown, die was 2 weken geleden ofzo in de aanbieding
.
AHquote:
Gozer! Hoe is het afgelopen met je schoolshitquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Veel posten dan en dan snel 't volgende deel aanmaken
Ik heb haar al thuis mogen ontvangen, niet verder vertellen he.quote:
Watttt, ben er meestal juist wel bij met AH bonusaanbiedingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH. Ik ben een aanbiedingenslet
.
Ja dat verslag van gisteren was op tijd af, maar nu moet ik project maken voor donderdag en heb echt 0 inspiratie en ben veels te weinig opgeschoten vandaagquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AH. Ik ben een aanbiedingenslet
.
[..]
Gozer! Hoe is het afgelopen met je schoolshit?
Dit was niet de afspraak Chocoquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb haar al thuis mogen ontvangen, niet verder vertellen he.
De beste SC van heel FOK!quote:
Het jasje dat ik wilde is uitverkochtquote:
Jammerquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het jasje dat ik wilde is uitverkochtNu dus alleen een broek gefixed.
Zoals een echte student betaamtquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat verslag van gisteren was op tijd af, maar nu moet ik project maken voor donderdag en heb echt 0 inspiratie en ben veels te weinig opgeschoten vandaagdus gaat weer stressen worden
Mag je ook wel pics van posten hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het jasje dat ik wilde is uitverkochtNu dus alleen een broek gefixed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nee, ze had voor mij in de computer gekeken en ze hadden ze alleen nog in Amsterdam en Rotterdam. En daar kom ik voorlopig niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jammermisschien dezelfde winkel in een andere stad?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben vandaag aangenomen op Schiphol.
Vanaf heden ga ik vliegtuigen schoonmaken tussen allemaal Turken en Afrikanen.Niceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Vanaf heden ga ik vliegtuigen schoonmaken tussen allemaal Turken en Afrikanen.Dat je die test zonder hulplijnen gehaald hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vanaf heden ga ik vliegtuigen schoonmaken tussen allemaal Turken en Afrikanen.Nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarnaast dan die VWO diploma's halen ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |