Mede-kickboxer! Ai ai. Ik begin dit topic steeds toffer te vinden. Maar inderdaad, er moeten meer userpiccas komen in de OP. Phantomesse staat daar zo alleenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben net gaan kickboksen, maar normaal dans ik daarnaast ook nog![]()
Fitness vind ik altijd zo saaai.
AWW SHUCKS ik zie nu die KPD OP waar je in staatquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef JackieBrown het volgende:
Ben lui nu manwil gewoon douchen, eten en chillen
![]()
Ja, ik wilde ook altijd wedstrijden doen, maar ik had er nooit tijd voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kickboksen, nice! Vroeger ook veel gedaan, tot aan jeugdwedstrijden aan toe.
Train je met scheenbeschermers?
Hehe ik hou van fitnessvind het echt jammer dat ik daar niet meer tijd voor heb (maak)
Maar als ik m'n iPod oid niet bij me heb vind ik het wel ineens behoorlijk saai.
Ik vind qua cardio alleen de crosstrainer vol te houdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook altijd wedstrijden doen, maar ik had er nooit tijd voor
Trainen met scheenbeschermers is hier verplicht. Tenzij je meedoet aan een bokszaktraining.
Met iPod is het wel te doen inderdaad. Maar dan nog vind ik alleen de loopband wel oké. Al die apparaten vind ik kut
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AWW SHUCKS ik zie nu die KPD OP waar je in staat. Nu ben je ons hier wel iets verschuldigd vind ik
.
Wat dan wel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Godver, vergeten. Dat topic gaat langzaam nu
![]()
Neen zoiets was ik niet van plan
Ok, goed beginquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef JackieBrown het volgende:
Een fernandesblikje en een glimlach
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
niuwe pattas. post ze in t voglende topic wel.
Aight, vooral posten jullie!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga even speedshoppen in één uurtje. Later
Mja iPhone is wel heel fijn, zeker als je er aan gewend bent, maar idd zo duurquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, mijn 2,5 jaar oude iPhone 3G is zo traag als dikke stront en de microfoon werkt sinds vandaag niet meer. Eigenlijk wil ik weer een iPhone maar met mijn huidige abonnement moet ik voor een iPhone 4 fucking 330 euro bij betalen_!
De Samsung Galaxy S II ziet er wel spang uit, en ik hoef er maar 50 euro voor bij te betalen.
Iemand suggesties?
Ik ben ook heel blij met mijn S IIquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja iPhone is wel heel fijn, zeker als je er aan gewend bent, maar idd zo duurEn iedereen die ik ken met Galaxy S II vindt em fijn, is zeker goed alternatief volgens mij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef aight1 het volgende:
Gewoon vrijwillig de was op gaan hangen om maar niet te hoeven studeren.
Zal nu lekker muf zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]herkenbaar
Maar nu hoef ik niet te leren, dus ligt m'n was die ik vanmiddag gedraaid heb nog in de wasmachine![]()
Laat me raden, het zit nog steeds in de wasmachine?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]. Gelijk gekeken, niet muf gelukkig... Robijn wasverzachter geur is nog goed aanwezig
Haha ik dacht gelijk hetzelfdequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat me raden, het zit nog steeds in de wasmachine?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat me raden, het zit nog steeds in de wasmachine?
*boks*quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Die ruikt het lekkerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |