Ja, hij was echt dé man van die Japanse stijl. 3 December komt het laatste werk van hem uit, zie hier: http://www.hydeout-tribe.(...)l.php?product_id=115 (wel alleen in Japan dus zal even hosselen worden om het te bemachtigen).quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:43 schreef Sinji het volgende:
Nomak en Nujabes![]()
Erg triest dat Nujabes begin dit jaar was overleden in een carcrash
Ik ga er meer van luisteren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dank, dankInderdaad tof bandje hun
Urenlang luister ik ernaar
ook al versta ik er geen woord van, kan bijna alle nummer meebleren
Aight, welterusten. Deze moet ik er nog even bijdoen omdat je Bonobo tof vindt, beetje dezelfde richting:quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Oeh, goede lijst krioro, ik ga morgen even die lijst doorspitten want ik ga nu pitten.
Tot later y'all.
De OP aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef krioro het volgende:
Ik zie nu pas de OP-update, whehe.
Tetten mogen niet bloot in ONZ dus hier een paar van een mooie dame onder een shirt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MUZ en UVTquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, ik ben onder de douche vandaan, zal even kijken voor je. Hoe ver wil je gaan?
Btw jullie komen echt nooit in MUZ of UVT volgens mij hè? Zelfs op FOK! zijn er best normale mensen die uitgaan en niet alleen naar metal luisteren, soms. [ afbeelding ]
Ik heb het weggehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je haalt mijn picca dus niet uit de OP? Doe niet wer ede dan.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
OP heeft meer mannen nodig trouwens.
Maar wel nog mooie tetten gevonden, weet alleen niet of het hier mag maarIn de OP geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vandaag af moest is af, nu rest van de week project afmakenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die vandaag af moest is af, nu rest van de week project afmaken.
Oh heerlijk is dat he, de mijne is van de afgelopen 9 weken nu.. en voor donderdag nog 2 vakken presenteren, maar dat is ook al af gelukkig.. Zou blij zijn als het dalijk donderdagmiddag is, even een paar dagen helemaal niksss doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nice. En projecten
zo jammer..
ik begin er nu aan eentje van zes weken, met colleges etc. tussendoor ook
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef JackieBrown het volgende:
OP heeft meer mannen nodig trouwens.
Maar wel nog mooie tetten gevonden, weet alleen niet of het hier mag maarWhut, killer bodySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meer mannen inderdaad!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik durf! Heb alleen geen Fernandes in huisquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thnx. Nog meer dames/heren die durven?
Ik ook! Ben net terug. Wat doe je?quote:
Vandaag gewoon naar de fitness geweest, daarnaast dans ik ook nog 3-4x per week.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook! Ben net terug. Wat doe je?
Ik ben net gaan kickboksen, maar normaal dans ik daarnaast ook nogquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vandaag gewoon naar de fitness geweest, daarnaast dans ik ook nog 3-4x per week.
En jij??
Echt? Scoor even ergens Fernandes danquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
Weer lekker gesport y'all
[..]
Ik durf! Heb alleen geen Fernandes in huis![]()
Kickboksen, nice! Vroeger ook veel gedaan, tot aan jeugdwedstrijden aan toequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben net gaan kickboksen, maar normaal dans ik daarnaast ook nog![]()
Fitness vind ik altijd zo saaai.
Ben lui nu manquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Scoor even ergens Fernandes dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |