Mijn beeldscherm gaat helemaal trippen. Zodanig dat ie als lichteffect kan dienen in een club.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja ik durf mijn laptop ook niet meer op schoot te houden eigenlijk, omdat ik bang ben dat ie alles wegbrandthij valt ook vaak gewoon uit omdat ie te heet wordt, ik kan dat ding niet eens meer vasthouden dan
zo fijn
Juist, en dan voor in de zomer zoiets:quote:
Haha, nicequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm gaat helemaal trippen. Zodanig dat ie als lichteffect kan dienen in een club.
Heerlijk juist. Ik heb een jacuzzi en die staat standaard op 39 graden. Ik kan er echt een uur in liggen, maar m'n huid gaat dan kapotquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kan nooit langer dan een kwartier in bad liggen, tenzij ik waus ben. Wordt helemaal leip van die hitte dan.
Koop een groter bad.quote:
dat stond overduidelijk niet in de voorwaarden, tijdens het aanmelden bij fok!.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen chocoladebeer bentof een chickie
[..]
Kom maar bij mij in bed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat past niet in de badkamerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Koop een groter bad.Of ben je 2.20m of zo?
Lengtebroeder. *Boks*quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha dat past niet in de badkameren nee, 1,93m
Definieer bloot.quote:
Ik heb nooit begrepen waarom dát dan weer net niet kan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je aan de ONZ-ers vragen to be sure, maar ik geloof wat Aight zegt ja. Is omdat google ads niet wil dat hun ads op plaatsen staan waar naakt te zien is en als die moeilijk gaan doen heeft FOK! geen geld meer om te bestaan en zo.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Ja vreemd eigenlijk hequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom dát dan weer net niet kan.Van die foto's van blote tetten met alleen de tepel afgedekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Tijd om mijn iTunes library uit te breiden, suggesties?Topmuziek man. Ik mis alleen Kid Cudi, maar weetniet of je daar van houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |