Maar dan heb je wel duidelijkheid. Via sms ff wat zeggen is gewoon dom.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Caland het volgende:
Ja, want mensen voor de camera liegen niet.
Waarom zou hij moeten liegen? Gewoon vertellen wat er is gebeurd is toch handig voor alle partijen?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Caland het volgende:
Ja, want mensen voor de camera liegen niet.
twitter:VIradionl twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:19:06#KNVB onderzoekt uitlatingen tuchtcommissie-lid Visscher n.a.v. schorsing #Strootman. Meer rond 13.40u @VIradionl @hans_visscher reageer retweet
Wat een ontzettende soap wordt dit, zegquote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VIradionl twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:19:06#KNVB onderzoekt uitlatingen tuchtcommissie-lid Visscher n.a.v. schorsing #Strootman. Meer rond 13.40u @VIradionl @hans_visscher reageer retweet
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VIradionl twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:19:06#KNVB onderzoekt uitlatingen tuchtcommissie-lid Visscher n.a.v. schorsing #Strootman. Meer rond 13.40u @VIradionl @hans_visscher reageer retweet
Lens, en dan Labyad op het middenveld.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar gaat Ojo of Engelaar () spelen zondag??
Dan wordt de opstelling sowieso wat anders, gok ik. Toivonen in de rol van Strootman en dan Wijnaldum of Labyad in de rol van Toivonen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lens, en dan Labyad op het middenveld.
Bij hem is het altijd Strootman<>Engelaarquote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wordt de opstelling sowieso wat anders, gok ik. Toivonen in de rol van Strootman en dan Wijnaldum of Labyad in de rol van Toivonen.
Puzzelwerk voor Fredje.
Er wordt inderdaad altijd eerst een schikkingsvoorstel gedaan en als men daar niet mee akkoord gaat wordt de zaak nader bekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees nu op het Twitter-account van die KNVB-gast dat het tuchtrecht gebaseerd is op innerlijke overtuiging. De tuchtcommissie schorst dus spelers op innerlijke overtuiging. Mijn god, mijn beeld van de KNVB wordt er niet beter op...
Ik wil eindelijk een soap meemaken van PSV.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een ontzettende soap wordt dit, zeg
Stelletje amateurs.
Valt me op dat jij alleen maar open deuren intrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad altijd eerst een schikkingsvoorstel gedaan en als men daar niet mee akkoord gaat wordt de zaak nader bekeken.
Je mag googelen op het woord 'schikkingsvoorstel'. Want dat schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn voor velen.
Ik heb daar echt to-taal geen zin in. Leidt alleen maar af van de inhaalrace op AZ.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil eindelijk een soap meemaken van PSV.
Das waar, maar ik heb het nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb daar echt to-taal geen zin in. Leidt alleen maar af van de inhaalrace op AZ.
Inderdaad. En zelfs dan begrijpen ze het nietquote:Op woensdag 2 november 2011 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt me op dat jij alleen maar open deuren intrapt.
Maar er valt 0 winst uit te halen, dus waarom zou je het mee willen maken? De afgelopen tien jaar zijn al die kampioenschappen binnengesleept onder het motto 'saai' en 'degelijk'. Dat zijn de termen waar ik van houd, in plaats van soap en drama.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb het nooit meegemaakt.
Ja dat is wel weer waar. Beter dat we kampioen worden op de oude manier. Vroeger toen het 0-0 of 1-0 stond, wist je al dat je toch won(al was het laatste seconden doelpunt maken). Nu heb ik stress tot laatste minuut. :Squote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar er valt 0 winst uit te halen, dus waarom zou je het mee willen maken? De afgelopen tien jaar zijn al die kampioenschappen binnengesleept onder het motto 'saai' en 'degelijk'. Dat zijn de termen waar ik van houd, in plaats van soap en drama.
Heb je mijn post per ongeluk gequote of heb je hem niet gelezen? Ik heb het namelijk over de 'innerlijke overtuiging' waarop de tuchtcommissie baseert of een speler wel of niet geschorst wordt. En dat vind ik een bizarre maatstaf. Ik rep geen woord over schikkingsvoorstellen of het ophogen van de straf.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad altijd eerst een schikkingsvoorstel gedaan en als men daar niet mee akkoord gaat wordt de zaak nader bekeken.
Je mag googelen op het woord 'schikkingsvoorstel'. Want dat schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn voor velen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |