twitter:Sjors1985 twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 20:50:47Verdomme!!!! RT @CBromet: Voorstel aanklager: 2 duels schorsing, dus niet 1 voorwaardelijk #Strootman #PSV reageer retweet
Dat ben je zelf?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:Sjors1985 twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 20:50:47Verdomme!!!! RT @CBromet: Voorstel aanklager: 2 duels schorsing, dus niet 1 voorwaardelijk #Strootman #PSV reageer retweet
Ja, maar ik retweet iemand van de Volkskrant.quote:
Dit is precies wat ik dacht.twitter:ElfrinkRik twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 21:11:44Toch gek dat aanklager blijkbaar volhardt in zaak #Strootman, terwijl #Blom zelf zegt dat over kleur van kaart te discussiėren valt. #PSV reageer retweet
Dit dus, tel daarbij op het kinderachtige gedrag van Rutten en de balans slaat door naar zwaarder ipv lichter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Devv het volgende:
Een beetje dom van PSV is het wel. Je weet dat de schorsing bijna altijd hoger is dan het voorstel als je niet schikt. Ze hebben gegokt en bijna verloren.
Beiden mogen geen invloed uitoefenen op de eis van een tuchtcommissie. Deze moet onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef knep het volgende:
[..]
Dit dus, tel daarbij op het kinderachtige gedrag van Rutten en de balans slaat door naar zwaarder ipv lichter.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beiden mogen geen invloed uitoefenen op de eis van een tuchtcommissie. Deze moet onafhankelijk zijn.
Als Verbeek loopt te piepen over 120 seconden extra tijd in de beker tegen een nietszeggende club, dat is kinderachtig. Een allesbeslissende rode kaart in een topper van de Eredivisie is een ander verhaal. Ik vond Fredje zowel op het veld als naderhand van de camera heel goed reageren. Dit mag je nooit, nooit pikken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef knep het volgende:
[..]
Dit dus, tel daarbij op het kinderachtige gedrag van Rutten en de balans slaat door naar zwaarder ipv lichter.
Gewoon een kwestie van dat de KNVB laat zien wie er de baas is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Als ik die aanklager moet geloven, blijven het er twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |