Ik krijg normaal het verwijt dat ik te veel post.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Typisch tong80 dit weer, topic openen, vragen of mensen mee kijken, zelf niet meer posten
Snookie is toch dat mens van Jersey shore?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme, verwende wijvenEn Snookie ken ik niet eens.
hoi sinterklaaskapoentje, mij verwijten dat ik in elke tv-topic zit
Snookie is er ook zo een, die gaat slaan enzo als iets dr niet meezit en als een hoer dr bij loopt. Maar die ene vrouw probeert een 'gentlewoman bitch' te zijn en ik weet neit wat erger isquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme, verwende wijvenEn Snookie ken ik niet eens.
hoi sinterklaaskapoentje, mij verwijten dat ik in elke tv-topic zit
Een van de weinige dingen die ik NIET kijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Snookie is toch dat mens van Jersey shore?
Ik denk dat het niets anders wordt dan aapjes kijken en 'exposure'. Die negerin zei net al van 'wat wil je dat ik doe, wil je me neerzetten om naar te kijken of me te kijk zetten'?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg normaal het verwijt dat ik te veel post.
Dacht ik geef het topic een kans en laat andere Fokkers iets zeggen.
Er is altijd wel iets op me aan te merken.
Weer een nieuwe bitch nu. Mooi dat ze elkaar aanvullen.
Dr-Phil ziet altijd gelijk dat ze in hun jeugd zijn misbruikt.
En op het eind zitten ze dat jankend toe te geven.
Nou je mist niks, stel guido's en wijven die de hele tijd ruzie maken om niks. Kun je beter Oh oh cherso kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik NIET kijk
Net nog een nuttig topic over één van de beste voetballers ooit geopend die is overleden.quote:
Ik herstelde omdat je terugkwam. Ik was wat hard.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog een nuttig topic over één van de beste voetballers ooit geopend die is overleden.
Werd onnodig gesloten. En andere Fokkers waren het met me eens.
Moet ik ook een slotje aanvragen voor mijn olifantje in Emmen topic nu ie is gered ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |