Maar waar komt jouw wens om het minimumloon af te schaffen vandaan, behalve dat een dergelijke ingreep voldoet aan jouw ideologische wensen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef GSbrder het volgende:
Wil er wel even fijntjes op wijzen dat Oostenrijk geen wettelijk minimumloon kent, maar verder verpest ik dit feestje niet graag.
Maar de rest denkt toch ook over het lot van een ander te kunnen beslissen. Ze verschillen slechts in welk land dat lot voltrokken moet worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Al die tjappies die over het lot van een ander denken te 'kunnen' beslissen. Dat makkelijke praten terwijl die spierwitte pukkelhoofden er door mamma Ingrid eruit zijn gepoept en pappa Henk en met zijn lelijke blanke ingevallen hoofd erbij zat te kijken. Vervolgens worden ze na enkele jaren volgestouwd met boerenkool, en 20 jaar later staat er weer zo'n autistische Henk te zeuren over Nederlands trots, maar de geschiedenis van Nederland dat het land van oudsher een immigratieland is, weten ze vaak niet.
Wat een geweldige post mlg, chapeau.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Al die tjappies die over het lot van een ander denken te 'kunnen' beslissen. Dat makkelijke praten terwijl die spierwitte pukkelhoofden er door mamma Ingrid eruit zijn gepoept en pappa Henk en met zijn lelijke blanke ingevallen hoofd erbij zat te kijken. Vervolgens worden ze na enkele jaren volgestouwd met boerenkool, en 20 jaar later staat er weer zo'n autistische Henk te zeuren over Nederlands trots, maar de geschiedenis van Nederland dat het land van oudsher een immigratieland is, weten ze vaak niet.
Omdat je anders een land als Griekenland krijgt. Sinds Griekenland bij de EU zit, zijn de loonkosten dermate gestegen, dat het land een aardig zetje naar de klote is geholpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar waar komt jouw wens om het minimumloon af te schaffen vandaan, behalve dat een dergelijke ingreep voldoet aan jouw ideologische wensen?
Je zult dan wel veel lachen in je leven. Volgens mij heb je weinig ervaring met het studentenleven, want dan weet je wel wat op lage voet leven is. En toch hebben ze altijd de tijd van hun leven gehad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hier moet ik om lachen en ga daar ook verder niet op in.
Als het binnen jullie kader valt, dan is het wel geweldig he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een geweldige post mlg, chapeau.
Is hij hier momenteel wel illegaal? volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
laatdat jochie lekker naar zijn land gaan, hij is hier illegaal en zijn land heeft een enorme economische groei, zijjn moeder wacht op hem
tuurlijk welquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is hij hier momenteel wel illegaal? volgens mij niet echt.
Nee hij is illegaalquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft volgens mij op enige wijze wel toestemming om hier op dit moment te verblijven. Dan ben je niet illegaal volgens mij.
Tja dan hoef je zeker niet illegaal te zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee hij is illegaal
asielzoeker zonder permanente verblijfsvergunning
eigenwijs ben je, wie wet het nu beter jij of ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan hoef je zeker niet illegaal te zijn hoor.
Ja en daarom is hij hier al tien jaar door dat gerekquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef du_ke het volgende:
Zolang je in een of andere procedure zit ben je volgens mij niet illegaal (want de procedure loopt immers nog ).
En niet illegaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja en daarom is hij hier al tien jaar door dat gerek
Die asielzaak loopt al sinds 2007 niet meer, dus dat is niet van toepassing.quote:Nee hij is illegaal
asielzoeker zonder permanente verblijfsvergunning
illegaal. maar in een procedure, net als de andere 5000 mauro''s en pauro'squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |