Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.quote:
Nigga what????quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de reden die jij als medewerker opgeeft voldoende is om op kosten van de werkgever thuis te gaan zitten. Wettelijk gezien moet een werkgever daarvoor toestemming verlenen aan de medewerker.
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...quote:
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef rival het volgende:
Hackers in strijd met drugskartel Mexico
kijk, dat is nou nuttig bezig zijn ipv mijn sony netwerk platleggen
Dat. Officieel is het zelfs ziekteverlof omdat een werkgever moet goedkeurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees maar blij dat de meeste leidinggevenden van die incompetente figuren zijn. Als ze dit zouden weten...
http://www.aandachtarbo.nl/quote:n ook zien we niet graag dat een werknemer door langdurig verzuim vervreemdt van zijn werksituatie! Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim - arbeidsverzuim, ook wel genaamd ziekteverlof (omdat u het als werkgever moet goedkeuren) - uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww, hmm dan moet je andere tieten zien te vinden
mietjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het bijbehorende topic op het forum. Anon heeft hun actie alweer afgeblazen.
Wut. Rare jongens die arbo-artsen.quote:Bovendien zien wij niet graag dat ziekteverzuim uitsluitend vanuit de medische hoek wordt beoordeeld en aangepakt
En jij moet al werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Die moeten gewoon allemaal tegen de muur. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat de uitkeringtrekkers dat moeten doen. Die betalen we daar immers voor.
Ja, we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef 401k het volgende:
[..]
Je wil niet overhaasten. Gewoon roeien met de riemen die je hebt, niet alleen jij, maar ook de manager. Als het goed is kan de bedrijfsarts gewoon netjes aangeven hoeveel uur hij denkt dat jij kan werken en vanaf daar ga je verder. En anders vraag je om een second opinion, bijvoorbeeld je huisarts of anderen in het traject van reintegratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |