Viessssssssquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind dit spannender dan de Joran afleveringen.
Werkt hij toevallig bij de rabobank? Of.. onlangs ontslagenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef THEFXR het volgende:
lol, mijn collega heet hetzelfde als koen
DIERENMISHANDELINGquote:
Hangt er van afquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je loopt gewoon door na een normale kogel te vangen?
blijkbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je loopt gewoon door na een normale kogel te vangen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef carboni het volgende:
Epic SBS6 zou het zijn als Rob nu binnenloopt en begint te lullen, Peter hier word ik niet vrolijk van. Wel handschoenen aan bij het snijden van varkensvlees
Ik denk dat ik dat ook zou doen bij een confro met Koen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn kogelvrije vest, is hij bang dat ze op hem gaan schieten?
Watje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook zou doen bij een confro met Koen.
jouw kogelwerend vest is bij voorbaat kansloos met een m53quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook zou doen bij een confro met Koen.
Yoe hav to poet on de gluves wen you handel pig meet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef carboni het volgende:
Epic SBS6 zou het zijn als Rob nu binnenloopt en begint te lullen, Peter hier word ik niet vrolijk van. Wel handschoenen aan bij het snijden van varkensvlees
dumdum in zijn hoofdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Zijn laatste afspraak? Wordt hij vermoord!
Eens!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Peter confrontatie > Alberto confrontatie
Zul je zien, straks nog een hond, het wordt steeds gekker!quote:
Vingerafdrukken allesquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef donald_dick het volgende:
peter pakt meteen het bewijsmatriaal
Echt wtfquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef carboni het volgende:
Peter pakt de boel uit en er staat geen enkele agent bij die het bewijsmateriaal in de gaten houd?
haha op de achtergrond! Ik zag t ookquote:
Hij knoeit met bewijsmateriaal.quote:
wel redelijk epischquote:
Jammer dat het social darwinisme vandaag niet opgingquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
Ff aan de trekker van een revolver zitten die je niet kent
zo'n machinegun in 1 hand die afgaat en alle kanten op slingertquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef donald_dick het volgende:
Ik had zo gejankt van het lachen als peter in zijn eigen voeten had geschoten
ABN heeft ze niet eens meer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef carboni het volgende:
Van wat ik gehoord heb proberen die banken die kluisjes zowiezo weg te bezuinigen.
Dikke chocolade letters, peter schiet in eigen pootquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef missU het volgende:
[..]
Jammer dat het social darwinisme vandaag niet opging
Iedereen heeft grondwettelijk recht op verdediging.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Advocaat.. toch apart, dat je dit soort tuig wilt beschermen.
een trekker overhalen van een revolver en dan aan de trigger zitten is nooit verstandigquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Palomar het volgende:
[..]
zo'n machinegun in 1 hand die afgaat en alle kanten op slingert
Of dat Peter met die .50 al die agenten neerknaldequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef donald_dick het volgende:
Ik had zo gejankt van het lachen als peter in zijn eigen voeten had geschoten
Snap ik, maar dat je dat als persoon gaat doen.. nou valt dit nog mee maar kinderverkrachters etc, die wil je toch niet bijstaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Iedereen heeft grondwettelijk recht op verdediging.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Of dat Peter met die .50 al die agenten neerknalde
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef gers het volgende:
die advocaat is baziger dan die advocaat van die benzinedief
geld is geldquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat je dat als persoon gaat doen.. nou valt dit nog mee maar kinderverkrachters etc, die wil je toch niet bijstaan
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
Hij heeft in ieder geval niet de slimste client.
waarom niet? Je hoeft het toch niet persoonlijk te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat je dat als persoon gaat doen.. nou valt dit nog mee maar kinderverkrachters etc, die wil je toch niet bijstaan
een goede ook nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat heb ik nou gemist, een echte confrontatie?
Yepquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja! en de politie reed weg en liet de auto vol wapens achterquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja. Politie, wapens, schietpartij. Was je naar de WC?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
yup, en nog een leuke ook!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
denk niet dattie nog veel klanten krijgtquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Als Koen 'al genoeg gestraft is door de media' staat-ie zo weer op straat.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja! en de politie reed weg en liet de auto vol wapens achter
juist niet er is geen papiertje op zijn rug geprikt met 1000 eropquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
gewoon een maurootje: Meneer de rechter, u verschuilt zich achter de regels! er is niemand vermoord met mijn wapens, dus ik kan makkelijk vrij uit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Cynix ® het volgende:
Zat wat anders te kijken, dat wordt terug kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja. Politie, wapens, schietpartij. Was je naar de WC?
Misschien een eigen TV-porgramma. Er is een positie vrij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
denk niet dattie nog veel klanten krijgt
pechtold is een snelle jongenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eh pechtold heeft nog 2 minuten
Geert W zal hij niet uitnodigenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Ties02 het volgende:
laatste persoon waar ik op zit te wachten is Pechtold
Ja.. dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Alsof een bankmedewerker per definitie geen crimineel zou kunnen zijn.
Dan ga je lekker wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Ties02 het volgende:
laatste persoon waar ik op zit te wachten is Pechtold
Inderdaad, de Rabobank kon dit ook niet weten...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Gelukje voor hem dat Peter R hem niet stevig zal aanpakken.quote:
Er waren twee auto's dus die andere zal wel zijn gebleven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja! en de politie reed weg en liet de auto vol wapens achter
Jah, maar ja die mensen snappen het verschil ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef gers het volgende:
en de schietsport wordt weer zwart gemaakt
Yes please?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef donald_dick het volgende:
Romdom voetbal zitten ook doorgesnoven hooligans, misschien voetbal maar opheffen?
Met de laatste crisis is het meer dat een bankmedewerker per definitie een crimineel isquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
juist niet dan zit je eeuwig in de longstay , nooit meewerken aan een onderzoek in de kliniekquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat je beter psychisch niet in orde zijn dan maak je nog kans op strafvermindering
Plus onbeperkt tbsquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat je beter psychisch niet in orde zijn dan maak je nog kans op strafvermindering
Dit soort dingen heb je dus altijd, net als de Rabobank hier iets aan kon doen.. helaas gaan mensen nu dus zo doen dat de schietsport vol crimilen zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
WTF heeft schietpsort met dit te maken? Alsof je met je illegale wapens op de schietbaan gaat staan
Geld stelen van argeloze klanten zit hun in het bloed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Dan zou het niet zo erg zijn, banken ermee overvallen is wat we niet willen. Dan gaat mn kwartaalbijdrage weer omhoogquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
WTF heeft schietpsort met dit te maken? Alsof je met je illegale wapens op de schietbaan gaat staan
Was hij wel lid?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
Dit heeft dus niets te maken met de schietsport
JA MAAR DAT SNAPPEN HENK EN INGRID NIETquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb je dus altijd, net als de Rabobank hier iets aan kon doen.. helaas gaan mensen nu dus zo doen dat de schietsport vol crimilen zit
Dit vind ik ook een deel van Peter zijn baan, leg het dan ook goed uit..
moguh, en dan met je bazooka de schietschijf aan flarden blazenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef donald_dick het volgende:
Hij had een vergunning voor 5 verzamelaars wapens.quote:
kewlquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
moguh, en dan met je bazooka de schietschijf aan flarden blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |