Inderdaad. Ze probeert lief te kijken, maar er blijft altijd zo'n zuur verbeten trek rond haar mond zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:40 schreef Karina het volgende:
Irritante kop heeft die Yvonne, zo schijnheilig.
Als je die niet snapt begrijp je de populariteit van de PVV ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoezo weg met ons?
Gewoon weg met de debiele PVV
Kun je alleen kiezen uit een Weg-met-ons of een Weg-met-Mauro mentaliteit?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:
Boe fucking hoe. Mensen met een wegmetons-mentaliteit.
Ze denkt met de onderbuik, want die Mauro is toch zo'n leuke jongen, waarom mag hij dan niet blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ze laat zien dat er nog barmhartigheid is in Nederland....is ook wel wat waard ...
Nee inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je die niet snapt begrijp je de populariteit van de PVV ook niet.
Ze kijkt gewoon neutraal? Ik zie geen Volkert of Breivik blik hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:14 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ik vind haar altijd zo'n rare Volkert van der G blik in haar ogen hebben. Eng mens.
[ afbeelding ]
Volgens mij reageren veel mensen hier niet omdat ze het oneens zijn met Yvonne, maar omdat ze het gewoon een irritant wijf vinden dat constant een rol acteert.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is wel weer duidelijk, als je als bekende Nederlander een mening hebt die haaks staat op die van de grote blonde leider kan je die maar beter voor je houden om niet de schuimbekkende hordes achter je aan te krijgen. Ben benieuwd hoeveel haat- en dreigmail ze krijgt de komende week, of totdat de aandacht van de horde weer door een andere wanklank wordt getrokken.
Deze foto zegt echt alles: Yvonne Jaspers vind ik typisch zo'n vrouw die eerst een kind moet uitpersen om een beetje zelfvertrouwen te krijgen.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik haar wel een lekker wijf vindquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:40 schreef Karina het volgende:
Irritante kop heeft die Yvonne, zo schijnheilig.
De enigen die de afgelopen dagen dreigmailtjes ontvingen waren Kamerleden die voor de uitzetting van Mauro zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is wel weer duidelijk, als je als bekende Nederlander een mening hebt die haaks staat op die van de grote blonde leider kan je die maar beter voor je houden om niet de schuimbekkende hordes achter je aan te krijgen. Ben benieuwd hoeveel haat- en dreigmail ze krijgt de komende week, of totdat de aandacht van de horde weer door een andere wanklank wordt getrokken.
En terecht. Jammer dat het bij bedreigingen is gebleven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De enigen die de afgelopen dagen dreigmailtjes ontvingen waren Kamerleden die voor de uitzetting van Mauro zijn.
Sowieso moeten kamerleden dagelijks worden vermoord vind ik. Want, daarom.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
En terecht. Jammer dat het bij bedreigingen is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |