En wat als er een onschuldige bijstander word geraakt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mooi spul, meteen opruimen dat tuig.. scheelt ons weer belasting centen.
dnclipquote:
even een avondje met de familie dumdum kogels persenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft een eigen dumdumpers... wtf?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met zijn vriendin? waar is die vriendin?
spass toch ?quote:
mosterdgasquote:
wel effectiefquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
Gijzelingen met een SPAS12 oplossendan weet je zeker dat IEDEREEN dood is
dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
okeééé en hier is een controle geweest?
mwha kun je zo verbergenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Schijnbaar wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe mij maar een sniper met 1000 dumdumkogels
Oh ik wilde net iemand van een KM afstands uit elkaar laten spattenquote:
ja, want de volgende controle is pas over een jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een knurft.. je hebt al een controle gehad en je doet dit in je eigen huisje, laat de eerste de beste klant meteen bij je thuis.. EN je vriendin weet er alles vanaf?
daarvoor kies je geen sniperquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik wilde net iemand van een KM afstands uit elkaar laten spatten
puicke kwaliteitquote:
nee, want in belgie mag je het kopen, als je belgisch burger bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef gers het volgende:
FN fabriek gaat ook een intern onderzoek doen
Zou er niet van opkijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
En hoelang zal meneer moeten brommen? .. 4 jaar?
2 jaar met goed gedragquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
en aan:quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
denk de hele tijd al aan
[ afbeelding ]
Denk het niet half jaartje en niet meer weer doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou er niet van opkijken
Met een wapenhandelaar? Zou ik wel dapper vindenquote:
240 schofffelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
Say hello to my little friend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
denk de hele tijd al aan
[ afbeelding ]
regel 1 is toch nooit het pakketje open maken ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
Vragen naar wat je er mee gaat doen....
Dat is regel 2van nooit vragen
Nee regel 1 is niet naar naar namen vragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
regel 1 is toch nooit het pakketje open maken ?
Lekker slim jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een mongool, ook gewoon je hele plan vertellen
Mr Green, Mr Blue.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee regel 1 is niet naar naar namen vragen
is kewl mister pink!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, regel 1 is 'wordt niet neergeschoten met je eigen wapen'.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
mensen die hun zwarte geld in de kluisjes hebben liggen staan morgenvroeg bij de rabobankquote:
Inderdaad, waarom hem xx% geven.. ze laten hem verdwijnen en nemen de buit meequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef WcPot het volgende:
Dat is wel heel slecht mensen die in vertrouwen hun geld en waardevolle spullen naar de bank brengen. En één mafkees haalt alles leeg
al die duizenden euros die je zwart hebt gekregen van Danny zeker ophalenquote:
Sommige dingen zijn niet in geld uit te drukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In Nederland ben je verzekerd tot 100.000 euro, niks aan de hand dus.. lekker laten staan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
al die duizenden euros die je zwart hebt gekregen van Danny zeker ophalen
Die diamanten die je van de italiaanse mafia hebt gestolen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet in geld uit te drukken
voor iedere ban krijg je toch een tientje en voor iedere note een knaak ?quote:
Staatsgreep, je weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet verdacht dat ze wel héél veel wapens willen?
dat gaat om geld, niet om je schooldiplomaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In Nederland ben je verzekerd tot 100.000 euro, niks aan de hand dus.. lekker laten staan.
Ssssttt niet verder vertellen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die diamanten die je van de italiaanse mafia hebt gestolen?
Ik krijg helemaal niets, alleen heel veel goedkeuringquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef gers het volgende:
[..]
voor iedere ban krijg je toch een tientje en voor iedere note een knaak ?
Ja een sterke aflevering tot nu toequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Ties02 het volgende:
dit is spannender dan Alberto's verhaaltjes
vind jij hem sexy?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een lekkere vent met die hik
doe mij maar 3 jaar een stijfjequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef donald_dick het volgende:
beter 3 jaar de hik en al 3 jaar een stijfje
Sowieso weer een anti climax straksquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja een sterke aflevering tot nu toe
lijkt me vrij pijnlijk, hij sterft dan heel langzaam af hequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe mij maar 3 jaar een stijfje
hopelijk een confroquote:
Ik gok op een confrontatie met Koen en Peterquote:
Denk dat het wapen bij je hebben al angstaanjagend genoeg is in Nederland, vooral met die beperkte beveiligingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zou Koen zelf de ballen hebben om de trekker over te halen als het moet? Want als ik hem hoor praten zal hij geen plan gemaakt hebben waarbij hij zonder geweld de buit mee neemt..
ik heb zo'n 80% van de dag een stijve en nergens last vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef missU het volgende:
[..]
lijkt me vrij pijnlijk, hij sterft dan heel langzaam af he
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef missU het volgende:
[..]
lijkt me vrij pijnlijk, hij sterft dan heel langzaam af he
Hij wil gewoon een inside pussy actie doen horquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zou Koen zelf de ballen hebben om de trekker over te halen als het moet? Want als ik hem hoor praten zal hij geen plan gemaakt hebben waarbij hij zonder geweld de buit mee neemt..
Beter drieluik jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Beter maakt Peter hier 3 uitzendingen van en bouwt ie het zo op dat ze hem kunnen betrappen tijdens de overval, dan heb je tenminste een goede rechtzaak
Koen zit allang in de celquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Koen Boot moet morgen op het matje komen bij Rabobank
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Ties02 het volgende:
Beter maakt Peter hier 3 uitzendingen van en bouwt ie het zo op dat ze hem kunnen betrappen tijdens de overval, dan heb je tenminste een goede rechtzaak
Als ik Koen was, zou ik me maar even ziekmelden morgen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Koen Boot moet morgen op het matje komen bij Rabobank
Ik heb nog goede hoopquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef gers het volgende:
[..]
hopelijk een confro
dat peter gewoon de woonkamer komt binnenlopen
nee man, puur, het smaakt een beetje naar wiskey!quote:
ga je mond spoelen!quote:
quote:
zal toch nooit werken anders ga je met je hele elftal een blikje 3 es cola halen en de laatste 24 kratten pilsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die regel, wordt die nou een beetje nageleefd bij de jumbo? Ervaringen?
ga je mond spoelen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Koetjesrepen zijn vies, van die zoete melkchocolade.
ik weet alleen nog dat ik ze lekker vond vroegerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Koetjesrepen zijn vies, van die zoete melkchocolade.
da noms!quote:
tokkiequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef missU het volgende:
[..]
wel beetje labiel als je een relatie met zo'n idioot hebt
Komt veel geld binnen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef missU het volgende:
[..]
wel beetje labiel als je een relatie met zo'n idioot hebt
Ja.. als je iemand wil omleggen wil je niet dat je gun jammed, ik weet dat het hier wat out of context lijkt maar zo gaat het wel.quote:
Dat is afgesproken door Peter, voor de onwetende kijker..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef penny-wise het volgende:
In vind ze voor "criminelen" wel veel te veel onzinnige vragen stellen. Hij is wel erg goedgelovig als hij denkt dat het criminelen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |