Weegt ze nu 149 kilo ? Ik hoorde het nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef Axia het volgende:
Wauw, ze heeft het gehaald. Ik had het niet verwacht
Ja.quote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Weegt ze nu 149 kilo ? Ik hoorde het niet![]()
In het programma wordt het ook regelmatig vermeld.quote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Duh! Ik bedoel in het programma. Niet iedereen gaat naar de site of volgt Danny.
quote:
Nog nooit gehoord.quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
In het programma wordt het ook regelmatig vermeld.
Ze heeft nu nog maar 2 kinnen. Oh wat een slechte grap.... ik vind dat je het in het gezicht wel kan zien dat ze is afgevallen.quote:
Ik verstond eerst "mode"quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ze heeft nu nog maar 2 kinnen. Oh wat een slechte grap.... ik vind dat je het in het gezicht wel kan zien dat ze is afgevallen.
disco bowlen ook nog eens zeker?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook van jouEcht, wat een wicht, kunnen ze Wendy niet als bowlingbal gebruiken?
Die is structureel nat van het zure zweet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Haar borst natmaken? Daar is ze wel even mee bezig.
Nee en dat terwijl een halfvol glas in haar geval niet slecht was geweestquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Adelante het volgende:
Het is niet echt miss positivo die Elly
Emporion Armani, de baasquote:
oh no, die eerste vrouw was het ergst. Die van de boerderijquote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij stoort me echt het meest van alle kandidaten, bah, wat een zelfmedelijden.
Nee die 2de kandidaat was pas echt om te kotsen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij stoort me echt het meest van alle kandidaten, bah, wat een zelfmedelijden.
Die had een omgeving die niet echt supportive was. Voor deze vrouw wordt nota bene door haar dochters gezorgd en nog is het te veel!quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oh no, die eerste vrouw was het ergst. Die van de boerderij
quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef Adelante het volgende:
Zijn dit de koks die failliet zijn gegaan toen Elly is gestopt met eten?
Die blonde vrouw?quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee die 2de kandidaat was pas echt om te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |