Adidas strepenquote:
Dat dus...quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef mtchel112 het volgende:
Elly eet geen macdonalds meer en ze is maar 4 ons afgevallen, gaat ze daarvoor niet meer naar de mac? wat een instelling
die kan zo bij de mac aan de slag. Hart voor de zaakquote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
'maar 4 ons afgevallen, heb ik daarom de mcdonalds hollandse winterweken overgeslagen'
![]()
![]()
![]()
Echt hè.quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Wendy zegt 'steuntje in de rug', denk ik 'mes in de rug zeker'... wat komt zij onoprecht over, echt.
She gonna need bigger hands.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is de empathische Wendy van Dijk gebleven? Ze kijkt alsof ze Elly wel kan wurgen.
Elly kan je in dit formaat niet wurgen hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is de empathische Wendy van Dijk gebleven? Ze kijkt alsof ze Elly wel kan wurgen.
Empathisch? Wendy? Ben je niet in de war met iemand anders? Ze kijkt elke kandidaat vol walging aan....quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja bij deze mis je helemaal de psycholoog. Snap niet dat ze niet vertellen dat ze wel hulp van een psycholoog krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Deze heeft heel wat meer nodig dan een dieet en wat sporten.
hoe kom je erbij dat ze dat niet willen vertellen? dat is juist al zovaak verteld. alleen niet in het programma als item, wel door rtl zelf en door alexander en dannyquote:Op zondag 6 november 2011 20:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja bij deze mis je helemaal de psycholoog. Snap niet dat ze niet vertellen dat ze wel hulp van een psycholoog krijgen.
en terecht... Wie walgt er niet van zo'n lichaam?quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Empathisch? Wendy? Ben je niet in de war met iemand anders? Ze kijkt elke kandidaat vol walging aan....
Succes! Die maken ze niet meerquote:
Van de HEMA zeker?quote:
Duh! Ik bedoel in het programma. Niet iedereen gaat naar de site of volgt Danny.quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ze dat niet willen vertellen? dat is juist al zovaak verteld. alleen niet in het programma als item, wel door rtl zelf en door alexander en danny
net als de mcribquote:
Was zij degene van de 2 miljard taarten?quote:
Dan nemen die coaches ontslagquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef Samson het volgende:
Ze moeten dr een wip beloven met die coaches, dan zijn die kilo's er in no-time vanaf
weet ik, maar alexander poste hier gewoon en er zijn ook dingen van danny gepost. bedoelde jet niet vervelend hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Duh! Ik bedoel in het programma. Niet iedereen gaat naar de site of volgt Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |