Pamperen helpt ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland, het afzeikland bij uitstek. Wendy van Dijk die zegt: 'Het lijkt soms alsof ze toneel speelt'. Niet bepaald respectvol.
De vraag is natuurlijk 'is het wel wendy van dijk?'. Ik zit te wachten tot Natasja Froger onder die schmink uitkomt en dan heel hard roept verrassing....quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland, het afzeikland bij uitstek. Wendy van Dijk die zegt: 'Het lijkt soms alsof ze toneel speelt'. Niet bepaald respectvol.
Dacht ik ook al ja, lekker bij radmilo kruipenquote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Samson het volgende:
Ze zoekt gewoon een excuus om hem aan te raken, ouwe geilerd, die Elly...
Eerder 6 bedden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Samson het volgende:
In hotel des Indes hebben ze dus een bed moeten vervangen...
VBL heeft Obese ook ontdektquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds wanneer is Khalid Boularouz personal trainer ?
Origineel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds wanneer is Khalid Boularouz personal trainer ?
Nee, Carlo Boszhard /Irene Moorsquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk 'is het wel wendy van dijk?'. Ik zit te wachten tot Natasja Froger onder die schmink uitkomt en dan heel hard roept verrassing....
Iedereen met dit topic in de MyAT, de deelnemers, Rrrradmillo en Wendyquote:
als het de waarheid is...quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Die eten vrolijk mee, dat zei ze ookquote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Samson het volgende:
Die dochters hebben ook al flinke vetrollen hoor....
ze kan ook een stofzuigerrobot kopenquote:
quote:
Vooral negerzoenen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die eten vrolijk mee, dat zei ze ook
Komt ze helemaal niet meer van de bank af.quote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ze kan ook een stofzuigerrobot kopen
sowieso niet hardlopenquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Samson het volgende:
Als je zo dik bent kun je beter niet hardlopen....
Negerzoenen zijn lekker, maar na 2 a 3 stuks begin ik misselijk te worden en zij eet gewoon een doos leeg. Dat stukje: Ik eet de doos leeg zodat mijn dochters niet ongezond kunnen etenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
'maar 4 ons afgevallen, heb ik daarom de mcdonalds hollandse winterweken overgeslagen'
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |