Pamperen helpt ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland, het afzeikland bij uitstek. Wendy van Dijk die zegt: 'Het lijkt soms alsof ze toneel speelt'. Niet bepaald respectvol.
De vraag is natuurlijk 'is het wel wendy van dijk?'. Ik zit te wachten tot Natasja Froger onder die schmink uitkomt en dan heel hard roept verrassing....quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland, het afzeikland bij uitstek. Wendy van Dijk die zegt: 'Het lijkt soms alsof ze toneel speelt'. Niet bepaald respectvol.
Dacht ik ook al ja, lekker bij radmilo kruipenquote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Samson het volgende:
Ze zoekt gewoon een excuus om hem aan te raken, ouwe geilerd, die Elly...
Eerder 6 bedden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Samson het volgende:
In hotel des Indes hebben ze dus een bed moeten vervangen...
VBL heeft Obese ook ontdektquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds wanneer is Khalid Boularouz personal trainer ?
Origineel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds wanneer is Khalid Boularouz personal trainer ?
Nee, Carlo Boszhard /Irene Moorsquote:Op zondag 6 november 2011 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk 'is het wel wendy van dijk?'. Ik zit te wachten tot Natasja Froger onder die schmink uitkomt en dan heel hard roept verrassing....
Iedereen met dit topic in de MyAT, de deelnemers, Rrrradmillo en Wendyquote:
als het de waarheid is...quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |