quote:
quote:
quote:
Happel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:05 schreef Happel het volgende:
[..]
forum@fok.nl. Be my guest.
[..]
Zit zowat alles in mijn eentje te doen hier. Moet wat, hè. Maar ik laat het wel gaan, toch geen zin om hier nog wat van te maken.
We zijn aan het opruimen op dit moment. Het gescheld houdt niet op. We verwijderen 1 posts en ondertussen zijn al weer 10 posts met kanker er in gepost.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Slecht. Is het zo moeilijk om te zorgen dat er tijdens de vele wedstrijden op zondag iemand aanwezig is. Ik vind het heel makkelijk om dan gewoon het topic te sluiten.
Wat wil je er dan mee bereiken joh. Als Happel zich al heeft misdragen zijn er genoeg mensen (denk ik) die daar over kunnen oordelen. Of ben jij daar voor aangewezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet als stoken bedoeld. Maar jij mag dat best vinden.
Dan snap je er niks van.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Slecht. Is het zo moeilijk om te zorgen dat er tijdens de vele wedstrijden op zondag iemand aanwezig is. Ik vind het heel makkelijk om dan gewoon het topic te sluiten.
Is niet de eerste keer, vast ook niet de laatste keer dat die gast door t lint gaat omdat Feyenoord slecht speelt.quote:
Ben jij een mod?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Conclusie: Happel is geen mod meer?
Het is een vraagquote:
Als je geld krijgt, dan wil ik best een mod zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Een nieuwe MOD erbij in VBL lijkt me een goede oplossing.
Ik mag m'n mening gevel lijkt me?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee bereiken joh. Als Happel zich al heeft misdragen zijn er genoeg mensen (denk ik) die daar over kunnen oordelen. Of ben jij daar voor aangewezen?
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik pleit voor een Caland of Jordiiiquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij snapt het niet. En tegen mij zeggen dat ik mijn verstand moet gebruiken? Kijk eens in de spiegel. Al heb ik zo'n idee dat je daar ook niet vrolijk van wordt maargoed...Jullie hebben het volledig aan jezelf te danken en dan straks weer bans gaan uitdelen zeker. Als je het niet in de hand kunt houden moet je ook geen voetbal gedeelte hier hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn aan het opruimen op dit moment. Het gescheld houdt niet op. We verwijderen 1 posts en ondertussen zijn al weer 10 posts met kanker er in gepost.
Snap je het dan niet? Niemand kan op dit moment bannen. Man, gebruik je verstand.
Nee, Bashee of DAM.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een Caland of Jordiii
Tong80 moet gevraagd worden, hij is er toch altijd en het lijkt me wel een redelijke gast, behalve die 100 kuttopics die hij per dag opentquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.
Mensen kunnen ook nergens meer tegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.
Wees volwassen en beheers je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En door dit soort reacties (die vreemd genoeg mogen blijven staan) wordt dit gedrag uitgelokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |