quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Happel kreeg ruzie met een aantal users om zijn regelgeving, was het zat en liep dus weg. Er was dus wel degelijk iemand klaar om deze teringzooi op te vangen.
Daar heb ik het niet over, ik heb het over die Roffamannetje die op de man speelt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Happel kreeg ruzie met een aantal users om zijn regelgeving, was het zat en liep dus weg. Er was dus wel degelijk iemand klaar om deze teringzooi op te vangen.
Even om op mijn vraag en jouw reactie verder te gaan: het heeft 40 minuten geduurd voordat dat wordt aangepast. Daardoor loopt het alleen maar verder uit de hand. Zulke dingen zijn de kern, daar moet je beginnen.quote:Waarom is het topic van Live Eredivisieverslagen niet aangepast, terwijl Caland voor een veel kleiner vergrijp (namelijk het plaatsen van een kleinere logo van Ajax in een OP en het plaatsen van een foto van de Bijlmer in diezelfde OP) gelijk een reprimande en wordt zijn bericht aangepast? Graag een reactie.
wat erg zeg. een anti feyenoord tt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Even om op je reactie verder te gaan: het heeft 40 minuten geduurd voordat dat wordt aangepast. Daardoor loopt het alleen maar verder uit de hand. Zulke dingen zijn de kern, daar moet je beginnen.
Omdat er niemand aanwezig was?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Even om op je reactie verder te gaan: het heeft 40 minuten geduurd voordat dat wordt aangepast. Daardoor loopt het alleen maar verder uit de hand. Zulke dingen zijn de kern, daar moet je beginnen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar het is wel inconsequent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat erg zeg. een anti feyenoord tt.
Kwam omdat Happel zo was weggegaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Even om op mijn vraag en jouw reactie verder te gaan: het heeft 40 minuten geduurd voordat dat wordt aangepast. Daardoor loopt het alleen maar verder uit de hand. Zulke dingen zijn de kern, daar moet je beginnen.
Voor de zoveelste keer, er was niemand om dat aan te passenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Even om op mijn vraag en jouw reactie verder te gaan: het heeft 40 minuten geduurd voordat dat wordt aangepast. Daardoor loopt het alleen maar verder uit de hand. Zulke dingen zijn de kern, daar moet je beginnen.
Dan zijn er meer moderators nodig. Is niet de eerste keer namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, er was niemand om dat aan te passen
Ok. Slecht. Is het zo moeilijk om te zorgen dat er tijdens de vele wedstrijden op zondag iemand aanwezig is. Ik vind het heel makkelijk om dan gewoon het topic te sluiten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL-mods waren niet aanwezig op dat moment.
Of je gaat gewoon niet met kanker schelden en zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan zijn er meer moderators nodig. Is niet de eerste keer namelijk.
Dat is altijd subjectief. Toen ik mod was zei iedereen ook hetzelfde. Dat cultuurtje maar steeds omdat een mod iets goeds doet voor het forum wat sommige users niet zinnen. Betekent niet dat hij meteen mod-onwaardig is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een triest mannetje is die Happel toch. Mod-onwaardig.
Wat zit je nou te stoken joh. Jij zit ook regelmatig te trollen in het Feyenoordtopic en lapo te hunten. En hier janken over Happelquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een triest mannetje is die Happel toch. Mod-onwaardig.
Ach ja, dat is hetzelfde dat als niemand overtredingen maakt er geen scheids nodig is. Come on. Omgekeerde wereld. Het is btw meer dan Kankerscheldden alleen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet met kanker schelden en zo
Moderators hebben ook een leven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Slecht. Is het zo moeilijk om te zorgen dat er tijdens de vele wedstrijden op zondag iemand aanwezig is. Ik vind het heel makkelijk om dan gewoon het topic te sluiten.
Dat zou je niet denken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moderators hebben ook een leven.
Ja en dat was het enige wat fout was? Troll op troll op troll op troll. Voetbal is emotie en dan kunnen mensen zich niet beheersen na troll op troll op troll enz.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon niet met kanker schelden en zo
Dan heb je er meer nodig. Is toch niet zo wiskundig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt. Ik verander het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet erg, maar het is wel inconsequent.
Is niet als stoken bedoeld. Maar jij mag dat best vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat zit je nou te stoken joh. Jij zit ook regelmatig te trollen in het Feyenoordtopic en lapo te hunten. En hier janken over Happel![]()
Er zitten op Fok genoeg mensen zonder leven. Lijkt me niet zo moeilijk om dan gewoon MEER moderators aan te wijzen. Het leven kan zo simpel zijn....quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Happel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:05 schreef Happel het volgende:
[..]
forum@fok.nl. Be my guest.
[..]
Zit zowat alles in mijn eentje te doen hier. Moet wat, hè. Maar ik laat het wel gaan, toch geen zin om hier nog wat van te maken.
We zijn aan het opruimen op dit moment. Het gescheld houdt niet op. We verwijderen 1 posts en ondertussen zijn al weer 10 posts met kanker er in gepost.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ok. Slecht. Is het zo moeilijk om te zorgen dat er tijdens de vele wedstrijden op zondag iemand aanwezig is. Ik vind het heel makkelijk om dan gewoon het topic te sluiten.
Wat wil je er dan mee bereiken joh. Als Happel zich al heeft misdragen zijn er genoeg mensen (denk ik) die daar over kunnen oordelen. Of ben jij daar voor aangewezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet als stoken bedoeld. Maar jij mag dat best vinden.
Dan snap je er niks van.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer, vast ook niet de laatste keer dat die gast door t lint gaat omdat Feyenoord slecht speelt.quote:
Ben jij een mod?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Conclusie: Happel is geen mod meer?
Het is een vraagquote:
Als je geld krijgt, dan wil ik best een mod zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Een nieuwe MOD erbij in VBL lijkt me een goede oplossing.
Ik mag m'n mening gevel lijkt me?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee bereiken joh. Als Happel zich al heeft misdragen zijn er genoeg mensen (denk ik) die daar over kunnen oordelen. Of ben jij daar voor aangewezen?
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik pleit voor een Caland of Jordiiiquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij snapt het niet. En tegen mij zeggen dat ik mijn verstand moet gebruiken? Kijk eens in de spiegel. Al heb ik zo'n idee dat je daar ook niet vrolijk van wordt maargoed...Jullie hebben het volledig aan jezelf te danken en dan straks weer bans gaan uitdelen zeker. Als je het niet in de hand kunt houden moet je ook geen voetbal gedeelte hier hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn aan het opruimen op dit moment. Het gescheld houdt niet op. We verwijderen 1 posts en ondertussen zijn al weer 10 posts met kanker er in gepost.
Snap je het dan niet? Niemand kan op dit moment bannen. Man, gebruik je verstand.
Nee, Bashee of DAM.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pleit voor een Caland of Jordiii
Tong80 moet gevraagd worden, hij is er toch altijd en het lijkt me wel een redelijke gast, behalve die 100 kuttopics die hij per dag opentquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:42 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.
Mensen kunnen ook nergens meer tegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Permbannen voor alle trollen van vandaag lijkt me een betere oplossing.
Wees volwassen en beheers je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En door dit soort reacties (die vreemd genoeg mogen blijven staan) wordt dit gedrag uitgelokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |