Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke pot kan worden met 2 aanvallende teams en ik denk dat AZ aan het langste eind trekt. Simpelweg omdat ze een beter team hebben.
2 stuks, maertens (verdediger) en Marko.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?
Klopt, bij Vitesse had ik ook het idee dat ze expres het gras wat langer hadden laten groeien tegen PSV + beker.. zij hadden wel goede schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
De doelpunten vallen wat makkelijker thuis, en als dit met kunstgras te maken heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
Vorig seizoen had Heracles 36 punten uit thuiswedstrijden en 12 uit uitwedstrijden. Plek 5 en plek 11 overall.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De doelpunten vallen wat makkelijker thuis, en als dit met kunstgras te maken heeft?
geen idee.
Uit voetbalt Heracles ook goed
Bluf!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een Feyenoord grap maken maar ik durf het niet.
Doe!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een Feyenoord grap maken maar ik durf het niet.
Whahahhahahquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
Jantje komt thuis en stormt ineens de woonkamer binnen.
Jantje: “Pa! Pa! Ik heb zojuist een konijn vermoord…! ”
Vader: “WAAAT???!!!!!!!!”
Jantje: “Ik heb zojuist een konijn vermoord…”
Vader: “Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!”
leuke matige grap hehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de Galgenwaard?
Heahea,quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de kuip?
demonstreren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Mwa, Mulder staat niet fantastisch te keepen moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Feyenoord kan niks doen aan de tegendoelpunten
Wat een doelpunten van Groningen
Conclusie: Groningen > GAE> Ajax?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Wel extra frustrerend dat Ajax hiervan niet heeft kunnen winnen vorige week.
Je moeder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
GGMM, wanneer word je nou een VBL modquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Mulder staat niet fantastisch te keepen moet ik zeggen.
Niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM, wanneer word je nou een VBL mod
Liverpool is geen Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:24 schreef LimboFan het volgende:
Ach als het Liverpool tegen Ac-Milaan lukt, dan moet het Feyenoord ook wel tegen grun lukken.
Hopelijk scoort Heracles er ook 2quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, er is lekker veel gescoord in de eerste 20 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou als ik je er 500 euro p/m voor geef?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:27 schreef TakAFCA het volgende:
Waarom hoeft een Feyenoord speler geen belasting te betalen?Ah, de joodjes beginnen weer een grote muil te krijgen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Origineelquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Feyenoord, de kwaliteit is Fer te zoeken..
Moest je vorige week die feyenoord supporters gehoord hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, de joodjes beginnen weer een grote muil te krijgen hoor.
Een brug te fer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Feyenoord, de kwaliteit is Fer te zoeken..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, de joodjes beginnen weer een grote muil te krijgen hoor.
Doodsbedreiging!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Doodsbedreiging!
Ban!Tenzij Cruijff aids heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSVquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik neem je meeheeeheeheeeee
Naar een verliezende club, ja de kuip.
Waar aso’s zitten, met hun dikke buik.
Ik neem je meeeheeeheeehee
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
Happel, zet hier even wat joden op de trein ofzo. De kneusjes hebben weer een dikke bek die even virtueel dicht geslagen dient te worden.
Happel, zet hier even wat joden op de trein ofzo. De kneusjes hebben weer een dikke bek die even virtueel dicht geslagen dient te worden.
Nee jouw teksten zijn wel politiek correct wou je zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
Jij zit ook lekker te schelden hoor. Slijmbal. En je associeert met de 2e wereldoorlog.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee jouw teksten zijn wel politiek correct wou je zeggen
Gelukkig maar dat jij normaal reageert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij normaal reageert.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Jullie mogen kiezen,
3M1N3M>Ritmo
Of:
Ritmo>3M1N3MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Is Paul leuker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
Fans van kleine clubs zijn zo ontelbaar veel leuker dan fans van de 'topclubs'
Ritmo doet niet zo heel leuk eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
Fans van kleine clubs zijn zo ontelbaar veel leuker dan fans van de 'topclubs'
wanneer neem je je pilletjes??quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
Leuker dan die constant tegen elkaar zeikende kankerende Amsterdammers/Rotterdammers/Eindhovenaren ja.quote:
Jij snapt de intensie van voetbal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuker dan die constant tegen elkaar zeikende kankerende Amsterdammers/Rotterdammers/Eindhovenaren ja.
Joh, PSV'ers en Ajacieden maken geen ruzie man..behalve metquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuker dan die constant tegen elkaar zeikende kankerende Amsterdammers/Rotterdammers/Eindhovenaren ja.
Met erbij dat jouw hele account wordt gedeleted. Ga nou maar weer lekker je van gemeente geld levende kut club supporteren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Jullie mogen kiezen,
3M1N3M>Ritmo
Of:
Ritmo>3M1N3M
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met erbij dat jouw hele account wordt gedeleted. Ga nou maar weer lekker je van gemeente geld levende kut club supporteren.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als jij je pil neemt. De pil van Drion dan.
Faal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:34 schreef Ritmo het volgende:
Jij de morning-after pil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, de meeste Ajaxieden/PSV'ers/Feyenoorders zijn ook best tof. Maar die paar klootzakkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Joh, PSV'ers en Ajacieden maken geen ruzie man..behalve metDouble
Pain
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:
quote:
Omdat ik voor PSV ben?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met erbij dat jouw hele account wordt gedeleted. Ga nou maar weer lekker je van gemeente geld levende kut club supporteren.
Jij niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Jij snapt de intensie van voetbal niet
u jelly?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VBL "discussies" zijn altijd leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kijk meer hier dan naar het voetbal.
DOE JIJ IS FF NORMAAL JOHquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
doe eens normaal man, we praten niet over de wedstrijd. en geen ach jongens. want WAT ACH?
Go Heraclesquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oeh..Heracles begint over een klein uurtje al
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
doe eens normaal man, we praten niet over de wedstrijd. en geen ach jongens. want WAT ACH?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oeh..Heracles begint over een klein uurtje al
Nee, niet hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
Flikkert jullie EL ook af en toe met strepen e.d.?
Jup!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
Soms jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
Karma is a bitch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
Snap ook niet dat Feyenoord altijd alles tegen heeft wat je tegen kunt hebben.
Nee maar heel kanaal 2 ligt er wel uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
zolang je je ook naar behoren houdt op dit forumquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
hier niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar heel kanaal 2 ligt er wel uit
Nop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Saekerhett het volgende:
15e maar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Dan zou Ajax nu 15e horen te staan.
Ze hebben Blom nodig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
Maar wij zijn de godenzonen, wij zijn immuum.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Dan zou Ajax nu 15e horen te staan.
Alsof Feyenoord dit seizoen goed voetbal speelt, ze hadden nu alleen de pech dat Groningen hun kansen direct afstrafte.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef Ritmo het volgende:
Zie je wel eens een klein jochie, blonde stekels en een bril lopen/fietsen?quote:
Jup!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef Tchock het volgende:
Mensen het strepen, hebben jullie Ziggo? Ik hoorde dat die storingen hadden.
Hmm nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zie je wel eens een klein jochie, blonde stekels en een bril lopen/fietsen?
Ja, Ziggo hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef Tchock het volgende:
Mensen het strepen, hebben jullie Ziggo? Ik hoorde dat die storingen hadden.
En ook de pech dat Ajax vorige week onterecht nog een punt stal, en de rode kaart in hun voordeel werkte. En de pech dat je opeens spelers mist met griep of waterpokken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dit seizoen goed voetbal speelt, ze hadden nu alleen de pech dat Groningen hun kansen direct afstrafte.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oei...ff de actualiteit bij VBL betrekken, goed hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou je quoten (En danquote:
Ritmo verdient nog eerder een ticket.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Falco het volgende:
Wanneer wordt Ajacied422 geband uit dit topic?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Falco het volgende:
Wanneer wordt Ritmo geband uit dit topic?
Ben het niet vaak met je eens, maar nu welquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ritmo verdient nog eerder een ticket.
Ik doe sowieso vandaag weinig verkeerd,
Tong80 is een 40-jarige maagd die z'n huis al 5 jaar niet uitgeweest is, FOK! als z'n sociale leven heeft en eenzaam zal sterven.quote:
Ik denk het wel, om die 5-1 van vorig seizoen te karmaenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Geo3kant het volgende:
Zal Groningen nog eens scoren? Thuisploeg boven 4.5 @ 1.90
Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha geweldig.
Eerst die hoop enzo na het goede spel tegen Ajax en nu 2x achterelkaar vernedert worden
Kun je voorstellen hoe zielig jij bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tong80 is een 40-jarige maagd die z'n huis al 5 jaar niet uitgeweest is, FOK! als z'n sociale leven heeft en eenzaam zal sterven.
Dus nee.
En toch vind iedere user hem toffer dan jij. Doet dat pijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tong80 is een 40-jarige maagd die z'n huis al 5 jaar niet uitgeweest is, FOK! als z'n sociale leven heeft en eenzaam zal sterven.
Dus nee.
Jij bent een 73 jarige maagd die zijn stoel al 10 jaar niet afgeweest is, De 2e wereldoorlog als zijn ''story'' ziet en eenzaam zal sterven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus nee.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemen
Door GAE was wel erger dan ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha geweldig.
Eerst die hoop enzo na het goede spel tegen Ajax en nu 2x achterelkaar vernedert worden
Enige verschil dat jij nog geen 40 bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus nee.
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaienquote:
Dat leek ook zo. Feyenoord had echt prima kunnen winnen van Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaien
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaien
Ja maar Ajax was ook gewoon pure kots.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek ook zo. Feyenoord had echt prima kunnen winnen van Ajax
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd was.
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd was.
weer een mening die ik met een ajacied deel.quote:
Oh, dat is het. Scoreboordjournalistiek ten top weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajax
BS. Geen enkele Feijenoorder was blij met dat ene puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajax
Gemeenschappelijke belangen of zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
weer een mening die ik met een ajacied deel.
Gaat goed vandaag
Nooit medelijden of medeleven mee gehad en zal ik niet krijgen ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemen
Treu Story, Broquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke belangen of zo
ROOOOOOD!!!!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit medelijden of medeleven mee gehad en zal ik niet krijgen ook
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
101010101010101010101010
KOM OP SNEL DIE 10-0!!
De pleuris brak uit in Amsterdam omdat echt alles waardeloos was bij Ajax, maar fnoord voelde zich wel ff de man hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Ritmo het volgende:
Laf dat Happel niet even wat joden aanpakt in het live-topic, en opeens weg is hier.
Ghehequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
Guidetti: 'Misschien wordt Feyenoord wel kampioen':D:D:D:D
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Smoofie het volgende:
ROOOOOOD!!!
TIEN TIEN TIEN TIEN!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |