Hey, competitie?quote:
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel sneu dat Nirak niet eens een naamtopic heeft gehad met haar kleine kereltje...
Neequote:
Ik zou er bijna speciaal voor naar die winkel gaan om al die doosjes op te winden (ghighi).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef LizzyAdam het volgende:
ja jezus he, wij hebben hier van die speel doosjes die 'jingle bells' spelen. (ja, kerst spullen staan er al weer) loopt er een bejaarde langs, windt 'ie alle speeldoosjes op en loopt gniffelend weg. ja leuk ouwe, maar ik zit het aankomende half uur naar 20 door elkaar spelende speeldoosjes te luisteren!
*chaggie mood weer uit*
quote:
quote:you've got a deal Lezzer. als je dan ook nog zwaait krijg je een kop koffie
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook zoiemand die in een kookwinkel alle kookwekkers op verschillende tijden zet. Dat is mijn kleine vorm van vandalisme.
Jaaa! Een portie Dönerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan ik daarna door voor een portie Dönermet Bakfiets
Mooi. Begon me al zorgen te maken met zo'n naamquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?
[..]
Nee
CD de hele komende week te winnen bij Radio 2![]()
niks mis met russische striptenten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Jaaa! Een portie Dönermet lezzer
Ik vind trouwens tegenwoordig de vivelavie er doodeng uitzien. Met die grote Alladin-achtige neonletters op de voorkant en die blauwe lichten. Lijkt wel een goedkope Russische striptent ofzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week Claudia de Breij bij Kwestie van kiezen.
quote:
nais.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week Claudia de Breij bij Kwestie van kiezen.
quote:Volgens Christian Ouwens zijn er verschillende oorzaken voor homoseksualiteit. In gevangenschap komt homoseksualiteit voor omdat er niks anders voor handen is. Of is het iets psychisch omdat er een vader- of moederfiguur is gemist. "Maar", zegt Ouwens, "dat iets goed voelt, wil niet zeggen dat het goed is."
een mannelijke hasbian.quote:
Zoiets dacht ik al jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef LizzyAdam het volgende:
Hm. Ik geloof dat ik mijn verbinding een tijdje kwijt was.
ik drink geen koffie... das het verrotte eigenlijk... misschien zou ik daar wakker van wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoevel koffie heb je er al tegenaan gegooid?
goed excuus.. je had gewoon je ogen dichtquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef LizzyAdam het volgende:
Hm. Ik geloof dat ik mijn verbinding een tijdje kwijt was.
heb wel colaquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef LizzyAdam het volgende:
daar gaaat je trots, hahah je kan ook van die zoete meuk drinken, die energy drankjes
Ik wel: arme man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat ik hier van moet denken...
http://www.omroepbrabant.(...)ostierel+Reusel.aspx
Waarom? Ze slaan je hier al een aantal eeuwen niet meer met een zweep hoor, als je niet doet wat de kerk zegt.quote:
Als ik de wazel over spijt zie die die meneer uitkraamt, heb ik de indruk dat hij wel met de zweep kreeg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom? Ze slaan je hier al een aantal eeuwen niet meer met een zweep hoor, als je niet doet wat de kerk zegt.
Het feit dat ie zich zo heeft laten inpakken is toch zielig?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom? Ze slaan je hier al een aantal eeuwen niet meer met een zweep hoor, als je niet doet wat de kerk zegt.
Een nieuw-bo. :3.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
*geeft de sleutel*
Hier pop, veel plezier
Lekker!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Je noemt mij heksenkind.
[ afbeelding ]
yes ma'amquote:
noesquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over een paar weken is het kerst...
* DancingPhoebe ziet mogelijkheden
geen idee. Nog nooit baby dingen gegeten behalve niet-doorgekomen-kuikens :pquote:
Lam nooitnie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:59 schreef Jack_ het volgende:
[..]
geen idee. Nog nooit baby dingen gegeten behalve niet-doorgekomen-kuikens :p
das geen baby, dat zijn kinderenquote:
Tja, ach, ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:02 schreef Jack_ het volgende:
[..]
das geen baby, dat zijn kinderenhehe
maar eet ik ook niet.quote:
box!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:53 schreef skunkasaur het volgende:
Hee maar jack is mijn middelste naam.
Ik behandel dames gewoon alsof het cadeautjes zijn. Ik bind ze vast onder dennebomen en als de tijd rijp is dan pak ik ze uit om naar hun inhoud te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo is Fiets he. Immer verwelkomend.
Voor Fiets is het het hele jaar kerst!
heb je nou Vanyel getekend?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Je noemt mij heksenkind.
[ afbeelding ]
Geilquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik behandel dames gewoon alsof het cadeautjes zijn. Ik bind ze vast onder dennebomen en als de tijd rijp is dan pak ik ze uit om naar hun inhoud te kijken.![]()
Ik stel me jou anders wel zo voor hoor. Oké, zonder dat houten been dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel ziet er iets anders uit, maar vindt het een prachtpoging.
Een mevrouw maakt zeebaars. Maakt niet uit, ik ruik toch niks met deze snotneus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zo vroeg al.. Laten ze dan lekkere ontbijtjes zien?
Ietsiepietsie minder taille.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik stel me jou anders wel zo voor hoor. Oké, zonder dat houten been dan.
Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
heb je nou Vanyel getekend?
Ik zat trouwens vannacht in m'n droom met jou in de bus. Had jij niet ook eens ooit gedroomd over een bus waar ik in zat?
Waren we aan het breien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.
Nou ja, ik heb geen kind er in gehad en ook die taille nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ietsiepietsie minder taille.
Daar zat driekwart jaar gelee namelijk nog een kind in.
Multitasker! Met mij in de bus én met Skunk schommelstoelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik naast Skunk in een schommelstoel zat op een Zweedse veranda. Daarnaast sliep ik zo raar dat ik m'n wekker uit heb gezet.
Nee, we waren onder een deken naar de tuin aan het kijken met een kopje thee.quote:
Polydromiste!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Multitasker! Met mij in de bus én met Skunk schommelstoelen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, we waren onder een deken naar de tuin aan het kijken met een kopje thee.
Ik kom een beetje tekortquote:
Ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
wij hebben er veel van.
Waarom kom je te kort?
Beetje pottenkijkenquote:
Gezellig! Maar Bakfiets. wel mee dan haha, geen jaloerse gezichten!quote:
Doe je mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Asdfghjkl jij hebt heus die ene Britse sma'tje gehosseld. Ik ben eenzamer dan jijquote:
Maar ze telt wel. Ik heb er geen in britland immers.quote:
Uppsala is leuk, veel plezier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef skunkasaur het volgende:
NOU DAN GA IK WEL UPPSALANIAANSE SMA'TJES HOSSELEN HIER. Dag hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef Bakfiets. het volgende:
... dan dat ik weet dat er helemaal niemand is die me leuk vindt.
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef lezzer het volgende:
1. jij denkt dat er niemand is die je leuk vindt, en
2. vind jij haar ook leuk?
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.
Nou, dat is dan wel weer een beetje een domper op de pret. Alsof fiets alleen maar hormonaal is. Je doet het wel erg makkelijk af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.
Hormaal als een zotje
Nja als het gevoel er is kan het twee kanten op toch? Of het wordt echt wat of .. niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij mij meer dan ik haar, maar het gevoel is er zeker wel.
Ik ben alleen niet dronken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ja, dat gevoel ken ik. Had ik ook toen ik 18 was en een paar pintjes op.
Ik eet sinds kort graag augurken met modder. Ben ik nou zwanger?quote:
Ik ben ziek, dus jah, ik doe makkelijk vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel weer een beetje een domper op de pret. Alsof fiets alleen maar hormonaal is. Je doet het wel erg makkelijk af.
Dat, of je hebt een eetstoornis.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik eet sinds kort graag augurken met modder. Ben ik nou zwanger?
T kan inderdaad twee kanten op, maar als ik realistisch ben dan snap ik wel dat het niet ideaal is natuurlijk. En je mag je er heus in mengen hoor, ik post dit openbaar op een forum.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:55 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Nja als het gevoel er is kan het twee kanten op toch? Of het wordt echt wat of .. niet.
Of meng ik me nu ergens in waarvan ik niet... laat maarjust tryin'.
QFTquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat zou 24Kitchen perfect zijn met Nigella Lawson.
quote:
twitter:JenBrister twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 11:55:53Kim Kardashian divorces after 70 days, meanwhile gay people CAN'T get married because it would undermine the 'sanctity' of marriage. reageer retweet
Nouja ten alle tijden eerlijk blijven (vooral naar jezelf toe) is m.i. wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
T kan inderdaad twee kanten op, maar als ik realistisch ben dan snap ik wel dat het niet ideaal is natuurlijk. En je mag je er heus in mengen hoor, ik post dit openbaar op een forum.
Volgens mij ken ik ong. die ook van Pink.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen op Twitter:twitter:JenBrister twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 11:55:53Kim Kardashian divorces after 70 days, meanwhile gay people CAN'T get married because it would undermine the 'sanctity' of marriage. reageer retweet
quote:If you're a celebrity and you wanna marry your high school sweetheart for 55 hours, go right ahead. If you're J. Lo, and you wanna marry 18 people, for 6 days each, hey! Go right on ahead! But if you happen to be reasonably minded and have fallen in love and wanna marry your soul mate and make a life of it, and you just so happen to be the same sex, then NO! How dare you! You demon creatures! We'd rather you just buy gasoline and support our war and continue to consume and fear in our country so we can make money off you. But do us a favor — don't hold hands in public. Love, Pink.
Ik ben vast niet de enige die zich afvraagt wiewatwaarhoehoi jij bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:47 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Nouja ten alle tijden eerlijk blijven (vooral naar jezelf toe) is m.i. wel het belangrijksteWeet je altijd waar je aan toe bent (en de ander ook
)
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer stelt ons allemaal even voor aan jack![]()
Ja, ik dacht nog of ik daar wat over moest zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef skunkasaur het volgende:
WhahahaHippie! Woot! Je bet alleen mijn waarlijk hopeloze liefdesleven vergeten
Verder vind ik het vrij passend.
En daarna stellen wij allemaal lezzer voorquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welk liefdesleven?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nog of ik daar wat over moest zeggen.
Volgens ben je dat gedoe eerder dit jaar heel aardig op weg met dat liefdesleven. Alleen al dat je nu je eigen ding doet is een pluim waard.
Ik ben wel ziek hè, dus dat moet dan wel lief zijn. Anders moet ik weer weglopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En daarna stellen wij allemaal lezzer voor
Ik heb geen zweedse gaydarquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eerst een deur dicht voor de andere open kan hè.
Zitten daar geen lekker Zweudse Maisjes?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef lezzer het volgende:
Klinkt als het paradijs
[..]
Do them all!
én, ze doet Zwedenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef lezzer het volgende:
"Skunk is een lieve spring-in-het-veld die op dit moment de hippie uithangt in Zweden. Ergens voor/half in de twintig en als ze op de juiste manier in een bushok gaat zitten lijkt ze op Shane. Als ze 30 jaar eerder geboren was zou ze op Woodstock wonen denk ik. Oh en ze is heel slim en heeft leuke vrienden".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
Afgeschriktquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:16 schreef lezzer het volgende:
Gekkie, Jack is in geen velden of wegen meer te bekennen
Ik vond het anders een heel positief verhaal over jou hoor...quote:
Ik deel gewoon niet. Wel zo helderquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:21 schreef LizzyAdam het volgende:
lesbo's en delen, het gaat ook nooit goed
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
Jajaa, jullie willen gewoon samengevat worden door mij
Ze zei dat ze 'm even nodig had voor 't toilet, maar ze is nu weg. Ze loog tegen me alsof ik een kind was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Had ik jou niet de sleutel voor haar gegeven?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Ze zei dat ze 'm even nodig had voor 't toilet, maar ze is nu weg. Ze loog tegen me alsof ik een kind was.
Ik vermoed dat iets in die trant wel terug komt in de samenvatting van mij jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef LizzyAdam het volgende:
pff kapitalist! (sorry, wordt gebrainwashed door die occupy mensjes hier)
Ja, nee dus. Niet op Fokquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:27 schreef LizzyAdam het volgende:
JA!!! gewoon om foto's te zien van jullie
Stiekem ben ik een heel onzeker driewielertje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:31 schreef LizzyAdam het volgende:
ah, en popularitetistest. aww Bakkes wil weten wat we van haar vinden.
Zoals de [homo]-verkiezing?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Waarom hebben wij nooit een Miss Lesbeau verkiezing gehouden.
Dertig nichten die in verschillende rondes hun mening over elkaar moesten geven, en verplicht plus- EN minpunten moesten geven... Kun je het je voorstellen?quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Bovendien zou lezzer al weten dat ik dé babe van Lesbeau ben.
Waarom denk je dat ik het voorstelde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Als die verkiezingen komen dan wint Bakfiets natuurlijk. Samen met Skunk. En dan gaan ze het doen met elkaar. En dat filmen we.
Ik weet niet of Skunk dat museum al "af" heeft?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het voorstelde.
NEINquote:
Oh haiquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Jack_ het volgende:
[..]
NEIN
Sorryyy darlins! Was even aan het autorijden, moet vrijdag examen doen, ben er nu weer en niet afgeschrikt
![]()
Ehrrm.. ja ik ben Jack, is ook m'n roepnaam in het "echte" leven, verbastering van m'n echte naam... ook ergens voor in de 20... ook zo'n Shane-a-be, maar eigenlijk alleen qua kledingstijl en haar (.. okay ik doe wel echt alle Shane-kapsels.., maar die zijn dan ook gewoon te heet![]()
)..
En ik woon in Amsterdam, in een kantoorpand met 2 lesbische konijnen en 2 hamsters... dat eigenlijk.
... Nog meer?Ik ben hier niet zo goed in
quote:
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef lezzer het volgende:
Ik stel voor dat we daar niet aan beginnen
[..]
Dat sowieso
Mrs is thuis en ze maakt soep
quote:
"Djek"quote:
Je snapt het niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
?
Dat geldt overigens voor beide opmerkingen. Ik sta in mijn eigen huis soep te maken ja!
Wie eerst?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:34 schreef Jack_ het volgende:
[..]
NEIN
Sorryyy darlins! Was even aan het autorijden, moet vrijdag examen doen, ben er nu weer en niet afgeschrikt
![]()
Ehrrm.. ja ik ben Jack, is ook m'n roepnaam in het "echte" leven, verbastering van m'n echte naam... ook ergens voor in de 20... ook zo'n Shane-a-be, maar eigenlijk alleen qua kledingstijl en haar (.. okay ik doe wel echt alle Shane-kapsels.., maar die zijn dan ook gewoon te heet![]()
)..
En ik woon in Amsterdam, in een kantoorpand met 2 lesbische konijnen en 2 hamsters... dat eigenlijk.
... Nog meer?Ik ben hier niet zo goed in
DP!quote:
Het ging er over dat bakfiets de lesbeau babe is geloof ik. Ofzoietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hoewel ik het skunkfietsplan best ok vind.
Dan begreep ik het prima.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het ging er over dat bakfiets de lesbeau babe is geloof ik. Ofzoiets
Dancing Phoebe.quote:
Jij vindt van niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan begreep ik het prima.
Ik herhaal
?
Ik zei toch dat ze dringend een beurt moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Je vergat dat ze last heeft van d'r clit.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze dringend een beurt moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Is dat zo.quote:
Ik reageerde voor jouw ninja-edit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
te weinig smilies gebruikt?![]()
![]()
![]()
![]()
<- mogelijkheden
Was je gemeen aan t doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh
Totaal andere context....
wis wis wis
Ik snap sowieso niet dat ze hem namen, Arie was coolerquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
Eddy Zoey moeten ze gewoon slaan, voor die Mediamarktreclame. Ik hoop dat hij er heel veel geld voor gekregen heeft.
Stout hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |