Hey, competitie?quote:
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel sneu dat Nirak niet eens een naamtopic heeft gehad met haar kleine kereltje...
Neequote:
Ik zou er bijna speciaal voor naar die winkel gaan om al die doosjes op te winden (ghighi).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef LizzyAdam het volgende:
ja jezus he, wij hebben hier van die speel doosjes die 'jingle bells' spelen. (ja, kerst spullen staan er al weer) loopt er een bejaarde langs, windt 'ie alle speeldoosjes op en loopt gniffelend weg. ja leuk ouwe, maar ik zit het aankomende half uur naar 20 door elkaar spelende speeldoosjes te luisteren!
*chaggie mood weer uit*
quote:
quote:you've got a deal Lezzer. als je dan ook nog zwaait krijg je een kop koffie
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook zoiemand die in een kookwinkel alle kookwekkers op verschillende tijden zet. Dat is mijn kleine vorm van vandalisme.
Jaaa! Een portie Dönerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan ik daarna door voor een portie Dönermet Bakfiets
Mooi. Begon me al zorgen te maken met zo'n naamquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?
[..]
Nee
CD de hele komende week te winnen bij Radio 2![]()
niks mis met russische striptenten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Jaaa! Een portie Dönermet lezzer
Ik vind trouwens tegenwoordig de vivelavie er doodeng uitzien. Met die grote Alladin-achtige neonletters op de voorkant en die blauwe lichten. Lijkt wel een goedkope Russische striptent ofzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week Claudia de Breij bij Kwestie van kiezen.
quote:
nais.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgende week Claudia de Breij bij Kwestie van kiezen.
quote:Volgens Christian Ouwens zijn er verschillende oorzaken voor homoseksualiteit. In gevangenschap komt homoseksualiteit voor omdat er niks anders voor handen is. Of is het iets psychisch omdat er een vader- of moederfiguur is gemist. "Maar", zegt Ouwens, "dat iets goed voelt, wil niet zeggen dat het goed is."
een mannelijke hasbian.quote:
Zoiets dacht ik al jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef LizzyAdam het volgende:
Hm. Ik geloof dat ik mijn verbinding een tijdje kwijt was.
ik drink geen koffie... das het verrotte eigenlijk... misschien zou ik daar wakker van wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoevel koffie heb je er al tegenaan gegooid?
goed excuus.. je had gewoon je ogen dichtquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:06 schreef LizzyAdam het volgende:
Hm. Ik geloof dat ik mijn verbinding een tijdje kwijt was.
heb wel colaquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef LizzyAdam het volgende:
daar gaaat je trots, hahah je kan ook van die zoete meuk drinken, die energy drankjes
Ik wel: arme man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat ik hier van moet denken...
http://www.omroepbrabant.(...)ostierel+Reusel.aspx
Waarom? Ze slaan je hier al een aantal eeuwen niet meer met een zweep hoor, als je niet doet wat de kerk zegt.quote:
Als ik de wazel over spijt zie die die meneer uitkraamt, heb ik de indruk dat hij wel met de zweep kreeg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom? Ze slaan je hier al een aantal eeuwen niet meer met een zweep hoor, als je niet doet wat de kerk zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |