Hey, competitie?quote:
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:43 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel sneu dat Nirak niet eens een naamtopic heeft gehad met haar kleine kereltje...
Neequote:
Ik zou er bijna speciaal voor naar die winkel gaan om al die doosjes op te winden (ghighi).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef LizzyAdam het volgende:
ja jezus he, wij hebben hier van die speel doosjes die 'jingle bells' spelen. (ja, kerst spullen staan er al weer) loopt er een bejaarde langs, windt 'ie alle speeldoosjes op en loopt gniffelend weg. ja leuk ouwe, maar ik zit het aankomende half uur naar 20 door elkaar spelende speeldoosjes te luisteren!
*chaggie mood weer uit*
quote:
quote:you've got a deal Lezzer. als je dan ook nog zwaait krijg je een kop koffie
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook zoiemand die in een kookwinkel alle kookwekkers op verschillende tijden zet. Dat is mijn kleine vorm van vandalisme.
Jaaa! Een portie Dönerquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan ik daarna door voor een portie Dönermet Bakfiets
Mooi. Begon me al zorgen te maken met zo'n naamquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zorg je toch dat je een lapo hebt en maak je er eentje?
[..]
Nee
CD de hele komende week te winnen bij Radio 2![]()
niks mis met russische striptenten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Jaaa! Een portie Dönermet lezzer
Ik vind trouwens tegenwoordig de vivelavie er doodeng uitzien. Met die grote Alladin-achtige neonletters op de voorkant en die blauwe lichten. Lijkt wel een goedkope Russische striptent ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |