Haal dan even gezellig dit topic in oktober al naar boven!quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:47 schreef FredvZ het volgende:
Nee, 5 jaar later heb ik er nog steeds geen zin
Hoi, het is 2016, kom er maar in!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obligate familiebezoeken, kerstmuziek, verplichte gezelligheid, vreten op aarde, etc etc etc etc etc etc etc.
Wat hij zegt.. Ben nog steeds blij als het weer 2 januari is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:47 schreef FredvZ het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was.quote:
quote:
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:47 schreef FredvZ het volgende:
6 jaar geleden had ik ook geen zin in die hele december maand. Is nu wel anders.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
6 jaar geleden had ik ook geen zin in die hele december maand.
Tuurlijk heb je het zelf in de hand. Alleen wordt het door oa de media opgedrongen dat het een gezellige tijd is. "It's the most wonderful time of the year"quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:08 schreef J3PP4 het volgende:
Waarom heeft iedereen het over gezellig doen. Je hebt het toch zelf in de hand? Ga gewoon doen wat je leuk vindt. De decembermaand is er altijd vanalles te doen overal en bijna iedereen is een aantal dagen vrij. Genoeg mogelijkheden om leuke dingen te doen met leuke mensen.
De periode heeft ook alles in huis om het echt gezellig te maken. Overal buiten koud. Binnen lekker warm. Veel vrije dagen. Overal evenementen...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je het zelf in de hand. Alleen wordt het door oa de media opgedrongen dat het een gezellige tijd is. "It's the most wonderful time of the year"
januari is het ook nog koud, maar daar hoor je niemand over. En vrije dagen kan ik altijd wel nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:29 schreef J3PP4 het volgende:
[..]
De periode heeft ook alles in huis om het echt gezellig te maken. Overal buiten koud. Binnen lekker warm. Veel vrije dagen. Overal evenementen...
Ja maar dan ben je waarschijnlijk de enige die vrij is en is er verder ook geen klap te beleven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
januari is het ook nog koud, maar daar hoor je niemand over. En vrije dagen kan ik altijd wel nemen
Je zegt het goed. Je mag het, maar je moet helemaal niets.quote:De maand waarin je weer "gezellig" hele dagen met je familie door mag brengen.
Je kunt precies hetzelfde eten als in november, of januari. No one cares.quote:De maand waarin we ons weer lekker vol gaan proppen.
Negeer die crap. Doe wat je zelf interessant vindt.quote:De maand waarin menig straatjochie zo stoer mogelijk probeert zijn hand net niet van zijn arm van te knallen.
Ik vind het net zo'n goede maand als de 11 andere maanden. Ik moet en mag precies hetzelfde. Geen last van het gepeupel.quote:En vooral: De maand waar ik nooit zin in heb.
Ik raad het gepeupel aan om 2 keer per jaar zo´n maand houden als ze het zo leuk vinden. Ik doe namelijk ook gewoon wat ik wil en negeer ook wat het gepeupel doet.quote:Dit is het topic voor mensen, die net zoals ik, hopen dat al die gemaakte gezelligheid snel weer over is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |