Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
ik luister evy , anders lukt het mij niet om te sporten
iemand dus enig idee hoe lang die sportbroek van de kruidvat valt? ben maar 1.62 namelijk..
Ja ik heb die gekocht. Normaal heb ik maat XS/S (H&M) maar voor deze broek heb ik maat M gekocht omdat die elastiek anders veeel te strak zit. De broek (maat M dus) is mij ongeveer 5-10 cm te lang maar ik sla die om naar de binnenkant. Ik ben 1.64
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ja ik heb die gekocht. Normaal heb ik maat XS/S (H&M) maar voor deze broek heb ik maat M gekocht omdat die elastiek anders veeel te strak zit. De broek (maat M dus) is mij ongeveer 5-10 cm te lang maar ik sla die om naar de binnenkant. Ik ben 1.64
Hmm oke. Ik twijfel dan nog welke maat ik moet nemen. Ik ben bang dat het te strak valt maar zon dikke kont / heupen heb ik niet. Heb je toevallig omvang maten waarmee ik het kan vergelijken of niet?
Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef Vincent17 het volgende: Iedereen moet hardlopen hier in een schema met kinderen etc proppen. Ik mag het in een schema met school, bijbaan, sport, vrienden proppen
Ik heb geen doorsnee kantoorbaan, is echt niet te vergelijken met school en bijbaan.
Hmm oke. Ik twijfel dan nog welke maat ik moet nemen. Ik ben bang dat het te strak valt maar zon dikke kont / heupen heb ik niet. Heb je toevallig omvang maten waarmee ik het kan vergelijken of niet?
Waar de elastiek bij mij komt te zitten (taille?) is bij mij 80 cm. En mijn breedste stuk (heupen) is 90 cm.
Ik ben dan ook niet voor het afvallen begonnen met hardlopen
Waar de elastiek bij mij komt te zitten (taille?) is bij mij 80 cm. En mijn breedste stuk (heupen) is 90 cm.
Ik ben dan ook niet voor het afvallen begonnen met hardlopen
Heupen is bij mij 93 cm, en taille 75.. Maar goed jij hebt dus normaal een xs/s ? Ik een m. Maar ik denk dat ik dan toch een M pak, aangezien de maten overeenkomen.
Oh GotC, misschien is het leuk om het bestaan van het Fok!-Endomondo team te noemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Ik moet het wel combineren met een 'doorsnee' kantoorbaan, maar tot nu toe lukt dat aardig ben alleen laat thuis, omdat ik niet in m'n eigen stad werk helaas
Heupen is bij mij 93 cm, en taille 75.. Maar goed jij hebt dus normaal een xs/s ? Ik een m. Maar ik denk dat ik dan toch een M pak, aangezien de maten overeenkomen.
Zou ik wel doen, zit erg comfortabel die broek en ik heb geen last van die stukken die ik omgeslagen heb aan de onderkant.. Bonnetje bewaren, je mag ruilen!
Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Guppyfriend het volgende: Oh GotC, misschien is het leuk om het bestaan van het Fok!-Endomondo team te noemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Ik moet het wel combineren met een 'doorsnee' kantoorbaan, maar tot nu toe lukt dat aardig ben alleen laat thuis, omdat ik niet in m'n eigen stad werk helaas
Sowieso is het nadeel van werken tov school dat het meestal elke dag laat is. Bij school heb je soms een middag vrij ofzo. Als je fulltime werkt is dat een luxe die je zelden hebt Als je dan ook nog regelmatig een avond weg moet voor je werk of regelmatig naar het buitenland wordt het nog een tikkie moeilijker.
En in mijn vrije tijd heb ik dan nog 3 kinderen die ook wel eens wat met papa willen doen. Tegenwoordig gaan ze regelmatig een rondje mee fietsen als ik hardloop. Kan ik het mooi combineren
Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Guppyfriend het volgende: Oh GotC, misschien is het leuk om het bestaan van het Fok!-Endomondo team te noemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd