Ze zouden haar 's bij Zomergasten moeten uitnodigen.quote:

Wel handig dat ze in de laatste rit zit dan hoeven ze niet nog eens extra te dwijlen.quote:

Zit op Curacao.quote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar is Mart Smeets, met zijn trui, eigenlijk?

Wel prima tijden van De Vries en Nuis.quote:Op zondag 6 november 2011 13:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Tegenvallende tijden voor Kuipers en Tuitert...

Nog nooit zoiets meegemaaktquote:Op zondag 6 november 2011 13:33 schreef TheArt het volgende:
Tuitert 1 duizendste sneller dan Blokhuijsen. Wat is dit voor bizar iets

Ben ik het mee eens, het is ook maar de vraag hoe nauwkeurig de meting van een tijd echt is.quote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die 1000sten slaan nergens op. Stel dat de schaatsers 2 meter van elkaar starten. De schaatser naast de starter zal het startschot bijna 1/100 sneller horen dan de ander (snelheid vh geluid +/- 333 m/s, is 6/1000).

Nederland 1 doet het gewoon.quote:Op zondag 6 november 2011 13:54 schreef Montov het volgende:
Maar goed, ook op de stream nu geen schaatsen? Pff.

Tweede 5000 meter ooit toch? Gewoon heel knap dan.quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Keulstra heeft wel een beetje een grillig schema.

Ze is 18 jaar, en het is haar 2de 5km ooitquote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Keulstra heeft wel een beetje een grillig schema.

Ja, dat sowieso. Maar als je begint met 34,9 en daarna 2 rondjes 33,5 rijdt zit er nog een hoop rek in.quote:Op zondag 6 november 2011 14:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tweede 5000 meter ooit toch? Gewoon heel knap dan.

Komt wel goedquote:Op zondag 6 november 2011 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar als je begint met 34,9 en daarna 2 rondjes 33,5 rijdt zit er nog een hoop rek in.
(edit: en dat schreef ik ook na een rondje of 5. Daarna consolideerde ze heel goed)

Mwa, had ik op voorhand ook gezegd. Maar ik moet zeggen dat ik me niet verveelquote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen dat de 10km voor heren een factor 7,24 interessanter is dan de 5km dames.

Om mee te kunnen met de internationale top, moet je onder deze omstandigheden onder 7:05 rijden. Bij die tijd komen ze niet eens in de buurt.quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Mani89 het volgende:
De 5km voor dames is echt een afgang, ook internationaal zijn er maar weinig die de afstand echt aankunnen.

De factor is 6.28318531 geworden nadat Verweij zich heeft afgemeld en wordt vervangen door Hadders.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen dat de 10km voor heren een factor 7,24 interessanter is dan de 5km dames.

Qua tijd denk ik dat Hadders sneller kan zijn, maar Verweij maakt er wel altijd wat leuks van.quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Montov het volgende:
[..]
De factor is 6.28318531 geworden nadat Verweij zich heeft afgemeld en wordt vervangen door Hadders.

Ja, wat gebeurt er nu eigenlijk met de plek die nu vrijvalt?quote:Op zondag 6 november 2011 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als ivm de afwezigheid van Keulstra Rixt Meijer op dr 29e voor het eerst een WB mag rijden.

Normaal gesproken zal de nummer 6 eerste reserve zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, wat gebeurt er nu eigenlijk met de plek die nu vrijvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |