Bij de vrouwen wordt er in de breedte heel sterk gereden. Het gaat zoveel sneller dan vorig jaar. Deels omstandigheden, maar ook voor een groot deel het niveau. En geen podium op het WK afstanden? Dat hebben we vorig jaar inderdaad gezienquote:Op zondag 6 november 2011 10:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle respect voor de schaatssters, maar 38.4, 1:16.5 en 4:10 zijn subtoptijden. Daarmee ga je bij een WK afstanden niet op het podium komen. Aan de omstandigheden kan het niet liggen, want de mannen hebben laten zien dat die goed zijn.
vroeger met Smit was het nog leukquote:Op zondag 6 november 2011 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Die 5km Dames wordt wel even een zapmomentje.
En nu zegt Dijkstra dat Keulstra een dijk van een 1500 heeft gereden terwijl de tijd maar 15 honderdsten sneller was.quote:Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef franklop het volgende:
wat Herman ook zegt, er zijn jongens op die leeftijd die er moeite mee hebben
Voor een 18-jarige blijft 2:00 een prima tijd hoor...quote:Op zondag 6 november 2011 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nu zegt Dijkstra dat Keulstra een dijk van een 1500 heeft gereden terwijl de tijd maar 15 honderdsten sneller was.
Het was een meer dan prima tijd van Keulstra, maar wat De Jong op 16-jarige leeftijd laat zien, is echt enorm bizar.quote:Op zondag 6 november 2011 12:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nu zegt Dijkstra dat Keulstra een dijk van een 1500 heeft gereden terwijl de tijd maar 15 honderdsten sneller was.
voor die persoon was het een dijk van een 1500quote:Op zondag 6 november 2011 12:15 schreef Felagund het volgende:
Snap ik, maar ik wilde alleen maar de inconsequentie aanduiden. Als 2:00.58 al goed is voor een 18 jarige, dan is 2.00.73 al helemaal goed zijn voor een 16 jarige.
Nu ook gefinisht hier.quote:
Moet dit Nederlands zijn?quote:Op zondag 6 november 2011 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd of ze goud haald op de afstandsschaatsen van de 1500m Wust dan.
Ze zouden haar 's bij Zomergasten moeten uitnodigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |