Ik zal zo even kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 03:43 schreef RobinOok het volgende:
Zal er morgen nog eens fris naar kijken, het zal ook vast voor de hand liggen als ik andere recepten bekijk, maar ben benieuwd wat jij dan gebruikt hebt.
Amstelveen, mmm, daar ben ik regelmatig, een keer lunchen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
The Indian Kitchen & Spice in Amstelveen
Ja, nee, sorry voor de onduidelijkheid, maar ik ben daar dus vorige week geweest. Restaurant/take-away (The Indian Kitchen) zit links, toko (Spice) zit rechts. Beide open en operabel. En van dezelfde eigenaren, denk ik, want er zit een open verbinding tussen.
Die site van spice is gewoon niet up-to-date, dat restaurantje is allang open.
Maharadja in Nijmegen, zeer aan te bevelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Authentiek Indiaas is niet te vinden in NL.
Je wilt Piet naar vegaradja sturen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 04:41 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Maharadja in Nijmegen, zeer aan te bevelen.
Welke regio zit je?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet houd zich aanbevolen voor Chinees Chinees, niet voor hollands chinees
Heb nog eens met een frisse blik naar het filmpje gekeken en tot de conclusie gekomen dat ie gewoon Shaoxing rijstwijn gebruikt ja. Pfffff. Blijkbaar is dat een big deal daar in Canada. Hier is dat toch zo'n beetje de standaard chinese rijstwijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken.
Edit: Ik heb gebruikt:
- AH Cremehoning
- Great Harvest Red Bean Curd (voor de rest allemaal Chinese karakters) (bovenste rij, 3e potje)
[ afbeelding ]
- LKK Hoisinsaus uit een pot
- Shaoshing Rice Chiew uit een vierkante fles
- Vijfkruidenpoeder dat in een merkloos zakje te koop was.
- Kikkoman soja saus uit de grote plastic fles
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kun je dan niet beter naar Londen ofzo vliegen en daar gaan eten? In Engeland is grote Indiase gemeenschap aanwezig, daar moet ook wel een authentiek restaurant zijn.
Je wilt lekker Indiaas eten of je wilt het nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt Piet naar vegaradja sturen?
Maar zo smaakt het nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:54 schreef Isegrim het volgende:
De Indiase keuken is voor een heel fors deel vegetarisch. Dat interesseert me echt geen hol als het maar authentiek is.
Edit: De kaart ziet eruit als die van drieduizend andere Indiase restaurants in NL helaas.
Erg fijne mensen, en de lekkerste curry's die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:54 schreef Isegrim het volgende:
De Indiase keuken is voor een heel fors deel vegetarisch. Dat interesseert me echt geen hol als het maar authentiek is.
Edit: De kaart ziet eruit als die van drieduizend andere Indiase restaurants in NL helaas.
Een snelle blik op Google levert geen negatieve resultaten op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef Dunckie het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=741853685&m4n_aid=27026
Zijn dit goede messen trouwens Piet?
Wmf is een degelijk merk, in nl niet zo bekend, maar in duitsland wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef Dunckie het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=741853685&m4n_aid=27026
Zijn dit goede messen trouwens Piet?
Nou, mijn chinees heeft ook agar..quote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Damn, een paar jaar terug vond ik bij een uitdrager een boek met recepten voor het Chinees indisch restaurantbedrijf. Alle recepten voor de Tong Ah's en Rode Muren van deze wereld. Waardeloos dacht ik, maar achteraf had het wel amusementswaarde gehad, het echte gerecht en het maļzena, suiker en wat azijn sausgerecht.
zachtjes wrijven?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef kassav het volgende:
Piet, hoe maak ik jou eigenlijk klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |