SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Richt je dit nu serieus aan mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
sommige users zitten hier enkelt voor de leedvermaak/lol. big broffer programmas doen het hem niet meer voor hen waarschijnlijk. dat men daar weer geen erg in heeft ik snap het niet.
Ja, oh oh wat heb ik een leedvermaak hier. Echt ik lig dagelijks dubbel om de mensen hier. Flikker toch op man negatieveling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Nee vanwege de big brother opmerking.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die voor leedvermaak komen, anderen juist weer uit jaloezie.
(Ik voor geen van beiden hoor)
Voel jij je aangesproken dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Richt je dit nu serieus aan mij?
Ja ik had je quote per ongeluk meegenomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee vanwege de big brother opmerking.
Soms gebeuren hier dingen die zijn gewoon te grappig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
Misschien zijn er mensen die voor leedvermaak komen, anderen juist weer uit jaloezie.
(Ik voor geen van beiden hoor)
Ik snapte het al even niet waarom ik ook alweer op je gereageerd had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had je quote per ongeluk meegenomen
Dat hoor ik heel vaak van vrouwen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snapte het al even niet waarom ik ook alweer op je gereageerd had.
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, oh oh wat heb ik een leedvermaak hier. Echt ik lig dagelijks dubbel om de mensen hier. Flikker toch op man negatieveling.
Beter post je gewoon mee, veel gezelligerquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik kwam hier ooit om mijn broeder heloef te steunen en ik ben blijven lurken.
Wat een wijsheid. Lees je ook speltip boekjes over vrouwen versierenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.
flikker jij eens een end op
Ze zijn zelfs leuker om mee te maken dan om te lezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms gebeuren hier dingen die zijn gewoon te grappig.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.
flikker jij eens een end op
Loki is beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Sinji het volgende:
ValHallen doet me denken aan Thor. Thor is een baas
Niemand begrijpt zijn schurftquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Jouw wereldbeeld is zo naar de klote, dit gaat nooit meer verholpen worden.
ken ik niet. ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Lees je ook speltip boekjes over vrouwen versieren
Oh ja toen ik Loka probeerde te hosselen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik kwam hier ooit om mijn broeder heloef te steunen en ik ben blijven lurken.
Jij schijnt nogal eng te zijn, daarom durf ik nooit mee te posten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter post je gewoon mee, veel gezelliger
Misschien is hij z'n medicijnen vergeten, dan word ie paranoïde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Laat me raden. Ze doen niet zo lief tegen je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Schenkstroop het volgende:
ken ik niet. ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles.
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Angst voor afwijzing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vinden jullie het moeilijk om te "versieren" en waarom moet het "versieren" zijn?
Waarom kan je niet iemand wat beter leren kennen en aanvoelen of diegene iets voor jou voelt en het dan eventueel naar diegene toe uitspreken?
Of gaat dit echt over op jacht gaan naar mensen die je niet kent? Zo ja, waarom?
Ik kom hier niet om te trollen ik ben er echt benieuwd naar aangezien het bij mij niet zo ingewikkeld ligt. Ik ben ook absoluut niet van dat moderne met iedereen het bed in duiken, maar heb totaal geen moeite met iemand laten weten dat ik diegene wel zie zitten. Als iemand dan flauw of kinderachtig gedrag gaat vertonen ben ik diegene sowieso liever kwijt dan rijk als diegene niet normaal volwassen kan doen en dan ben ik er ook meteen op afgeknapt omdat diegene zijn karakter dan toch niet is wat het leek, hou er dan ook geen blauwtje gevoel aan over.
Dus, wat is nou het grootste "probleem" van de mensen in dit topic? Enlighten me
Ik ben ook wel beetje een viking, maar dan een goedaardige. Meestal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Sinji het volgende:
ValHallen doet me denken aan Thor. Thor is een baas
Van wie heb je die vuige roddel? I likequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
Jij schijnt nogal eng te zijn, daarom durf ik nooit mee te posten.
Ik ben 17 en ik heb dat zelfs meegemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwen
Gisteren nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwen
hoiquote:
Ik denk dat veel mensen hier nauwelijks contact hebben met het andere geslacht, laat staan dat ze een romantische interesse weten te wekken. Versieren is daarbij niet van toepassing, maar wat dat betreft is de TT ook een beetje misleidend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vinden jullie het moeilijk om te "versieren" en waarom moet het "versieren" zijn?
Waarom kan je niet iemand wat beter leren kennen en aanvoelen of diegene iets voor jou voelt en het dan eventueel naar diegene toe uitspreken?
Of gaat dit echt over op jacht gaan naar mensen die je niet kent? Zo ja, waarom?
Ik kom hier niet om te trollen ik ben er echt benieuwd naar aangezien het bij mij niet zo ingewikkeld ligt. Ik ben ook absoluut niet van dat moderne met iedereen het bed in duiken, maar heb totaal geen moeite met iemand laten weten dat ik diegene wel zie zitten. Als iemand dan flauw of kinderachtig gedrag gaat vertonen ben ik diegene sowieso liever kwijt dan rijk als diegene niet normaal volwassen kan doen en dan ben ik er ook meteen op afgeknapt omdat diegene zijn karakter dan toch niet is wat het leek, hou er dan ook geen blauwtje gevoel aan over.
Dus, wat is nou het grootste "probleem" van de mensen in dit topic? Enlighten me
Makkelijk voor jou gezegd als vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Niet alleen tegen mij hoor ik zei toch "ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles". jij kan niet lezen of leest selectief das alvast duidelijk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze doen niet zo lief tegen je?
waarom makkelijker? ik loopt toch ook gewoon blauwtjes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
Makkelijk voor jou gezegd als vrouw
Denk er maar eens over als man
Beter stel je de vraag: hoe kom je er vanaf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
hoi![]()
maar waarom dan? waar komt die angst vandaan vraag ik me af
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs leuker om mee te maken dan om te lezen
Onzekerheid, kan er niet meer van maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoi![]()
maar waarom dan? waar komt die angst vandaan vraag ik me af
Van een enorme neger met versierproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van wie heb je die vuige roddel? I like
Ja maar wie pakt het initiatief?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom makkelijker? ik loopt toch ook gewoon blauwtjes?
Ik moet juist zoeken naar contact met andere meiden, met jongens gaat het vanzelf eigenlijk. Alleen de volgende stap heb ik nooit kunnen zetten, er zat een soort barrière in de weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier nauwelijks contact hebben met het andere geslacht, laat staan dat ze een romantische interesse weten te wekken. Versieren is daarbij niet van toepassing, maar wat dat betreft is de TT ook een beetje misleidend.
Zooo.. je bent wel erg nieuwschierig om op dit tijdstip dit te vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vraag me dan af waarom ze wel aardig doen tegen mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet alleen tegen mij hoor ik zei toch "ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles". jij kan niet lezen of leest selectief das alvast duidelijk!
Hmm, wat vervelend voor je dat je die ervaring hebt joh. Misschien moet je er eens een topic over openen hoe andere mannen vrouwen zien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet alleen tegen mij hoor ik zei toch "ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles". jij kan niet lezen of leest selectief das alvast duidelijk!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef Strani het volgende:
Schenkstroop, probeer vrouwen niet te begrijpen. Meestal begrijpen ze zichzelf niet eens.
Dat zou een heleboel verklaren maar dan ligt het probleem meer op het sociale vlakquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier nauwelijks contact hebben met het andere geslacht, laat staan dat ze een romantische interesse weten te wekken. Versieren is daarbij niet van toepassing, maar wat dat betreft is de TT ook een beetje misleidend.
Haha ik neem alles aan desnoods via pmquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zooo.. je bent wel erg nieuwschierig om op dit tijdstip dit te vragen.
I present you: kree!
Kree, hier een nieuwe hulpverlener voor je. De oude zijn versleten al versleten zoals je had gemerkt
Heloef, zit je achter de schermen over mij op te scheppen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef ValHallen het volgende:
Van een enorme neger met versierproblemen.
Sorry dat ik je vier haatsmileys stuurdequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom ze wel aardig doen tegen mij.
Ik ben niet enorm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van een enorme neger met versierproblemen.
ikzelf vaak genoeg, ik neem niet echt een blad voor de mond hoor als ik iemand zie zitten dan weet diegene dat snel genoeg. lees mijn iets langere post van net maar eensquote:
Ik heb niet eens wat gezegd tegen die gast.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heloef, zit je achter de schermen over mij op te scheppen?
Maar jij bent in contact met jongens meer one of the guys, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet juist zoeken naar contact met andere meiden, met jongens gaat het vanzelf eigenlijk. Alleen de volgende stap heb ik nooit kunnen zetten, er zat een soort barrière in de weg.
Ik voel wat bloeien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heloef, zit je achter de schermen over mij op te scheppen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is vergeven hoor lieverd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vier haatsmileys stuurde
Ik ben nu weer normaal.
Over het algemeen gaat dat zeker op ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zou een heleboel verklaren maar dan ligt het probleem meer op het sociale vlaken moeten de mensen uit dit topic vaker de deur uit en mingelen
LEUGENSquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet eens wat gezegd tegen die gast.
Ik wil alleen Robin.quote:
Nouja goed ook van je, maar het merendeel van de meiden doet dat dus niet helaasquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ikzelf vaak genoeg, ik neem niet echt een blad voor de mond hoor als ik iemand zie zitten dan weet diegene dat snel genoeg. lees mijn iets langere post van net maar eens
Iedereen is wel over dingen onzeker maar ik snap wel dat het dan inderdaad heel moeilijk kan zijn, maar je moet dan wel oppassen dat je geen muur om je heen gooit denk ik. Anders ben je ook niet toegankelijk als iemand je ziet zittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzekerheid, kan er niet meer van maken.
Ji bent natuurlijk de knuffel-ne... en gedraagt zich zoals het vrouwen goed dunkt. gedomesticeerd ahw. maar vraag ze eens om je aftelebberen vraag me af wat je dan als antwoord krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom ze wel aardig doen tegen mij.
Houdoe man, houdoe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ji bent natuurlijk de knuffel-ne... en gedraagt zich zoals het vrouwen goed dunkt. gedomesticeerd ahw. maar vraag ze eens om je aftelebberen vraag me af wat je dan als antwoord krijgt.
Maar jullie mogen hier allemaal de pijp uit van mij kan me niets schelen. ik ga weer wat anders doen
Je hoeft je niet meer zo nodig te profileren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik was altijd best verlegen met vrouwen..en nu ik getrouwd ben niet meer. Ironisch.
Ik faal ook als wingmanquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snap! Sorry heloef, ik faal wederom als wingman.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ji bent natuurlijk de knuffel-ne... en gedraagt zich zoals het vrouwen goed dunkt. gedomesticeerd ahw. maar vraag ze eens om je aftelebberen vraag me af wat je dan als antwoord krijgt.
Maar jullie mogen hier allemaal de pijp uit van mij kan me niets schelen. ik ga weer wat anders doen
Dus nu mogen we je zogenaamd niet omdat je deels aziatisch bent?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keer neuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klopt, niks meer te verliezen. Dan wordt je vanzelf zekerder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meer zo nodig te profileren.
Ik ben 26 en heb ook een lange relatie gehad van 7 jaar. Ik kan het gewoon niet volhouden hoor gevoelens voor iemand met me mee slepen. dat moet diegene gewoon weten en als het dan een eikel is dan wil ik hem toch niet want ik wil geen eikel als vriendquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja goed ook van je, maar het merendeel van de meiden doet dat dus niet helaas
Hoe oud was je
Probeer dan ook niet zo hard. Dit is geen hosseltopicquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan nou niet zeggen dat ik dat de eerste keer zo erg vond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dagjens, hopelijk verdien je genoeg voor de hoeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keer neuk.
Veel plezier met je faalleven.
Klopt, ik praat gewoon met ze mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij bent in contact met jongens meer one of the guys, toch?
Dat is dan bij jou misschien de reden dat het nooit eerder 'romantisch' is geworden.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben 26 en heb ook een lange relatie gehad van 7 jaar. Ik kan het gewoon niet volhouden hoor gevoelens voor iemand met me mee slepen. dat moet diegene gewoon weten en als het dan een eikel is dan wil ik hem toch niet want ik wil geen eikel als vriend
Oh niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer dan ook niet zo hard. Dit is geen hosseltopic
Ik denk dat ik dan toch zeker een minuut of 5 win door aan hem te denken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alhoewel, liever niet. Dag libido.
Wat doe ik hier dan nog.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer dan ook niet zo hard. Dit is geen hosseltopic
Ik heb wel iets voor jou:quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:52 schreef Strani het volgende:
Oh niet?
* Strani gaat terug naar de forumindex om opnieuw te zoeken.
Dat zal wel helpen denk ik om het langer dan 15 seconden te laten duren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keer neuk.
Veel plezier met je faalleven.
What the... dat bestaat gewoon??quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor jou:
http://www.victoriamilan.nl/
Als ie omhoog blijft wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch zeker een minuut of 5 win door aan hem te denken.
Haha..degene die die site gemaakt heeft, wat zal karma hem/haar hard pakken ooit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is zijn manier om je te versieren, dat je het weet.quote:
OF OF OFquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoor die reclame veel te vaak op de radio en elke keer denk ik: wtf, dit is gewoon op de radioquote:
Dank je voor het falen zonnestraaltje.quote:
Voor deze keer gun ik het hem maar gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk hier eens liefde opbloeien tussen Kree en Moonwalk
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is zijn manier om je te versieren, dat je het weet.
Ik heb voorspellende gaven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
haha je valt wel in mijn leeftijds gebied hahaha
Dus wat doe je en wat doet je vader en wat doet je moederquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
haha je valt wel in mijn leeftijds gebied hahaha
You have right - Consinjiusquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha..degene die die site gemaakt heeft, wat zal karma hem/haar hard pakken ooit.
Hey pssst, ga eens PM/DM'en samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:56 schreef Moonwalk het volgende:
Dus wat doe je en wat doet je vader en wat doet je moeder
Dat doet me een beetje denken aan Tante Esquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus wat doe je en wat doet je vader en wat doet je moeder
He wat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij falen. Period. Ik had gelukkig geen natte dromen over je vannacht.
Heul nie, ik ben gewoon een troll en zit hier puur en alleen voor leedvermaakquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:57 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu dat de rol van Cactus1 in dit topic die van matchmaker is. Matchmaker matchmaker make me a match.
Daar is het ook vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doet me een beetje denken aan Tante Es
Een smerige.quote:
Nee dan gaat hij hier chatlogs plaatsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of nog beter, samen op Paiq zitten.
Ben je zelf niet single dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heul nie, ik ben gewoon een troll en zit hier puur en alleen voor leedvermaak
En dan een oneliner sturen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of nog beter, samen op Paiq zitten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dan gaat hij hier chatlogs plaatsen
Ik mis dit soort dingen altijd weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Intens gesprek op Msn mang. Het werd te intiem.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whehequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch
Vertel tante Es, wie's je vader, wie's je moeder?
Wees blijquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis dit soort dingen altijd weer.
Ach ja EkstraWeekend was toch belangrijker.quote:
Terechtquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:00 schreef Strani het volgende:
Gelukkig zeg, ik ga geen bezette vrouwen beschermen natuurlijk.
Zou het dan toch gebeuren, kree aan de vrouw?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:00 schreef Cactus1 het volgende:
Ze posten allebei niet meer, ik zie dat als een goed teken
Eerder dan ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou het dan toch gebeuren, kree aan de vrouw?
De goden zouden ons gunstig gezind zijn als dat echt waar zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:01 schreef Sinji het volgende:
Laat dit kree's vrouwelijke kree zijn.. Lawd hav mercy on his soul
Ssst, positief over hem posten, want ze leest mee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wacht vast op het topic in R&P: "Vrouw negeert me in DM"quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahahaha nee hij komt hier zo vragen voor een goede openingszin midden in zijn DM conversatiequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht vast op het topic in R&P: "Vrouw negeert me in DM"
Ohh kan ook nog! 'Kom je hier vaker' werkt toch altijd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahaha nee hij komt hier zo vragen voor een goede openingszin midden in zijn DM conversatie
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht vast op het topic in R&P: "Vrouw doet aangifte bij de politie vanwege chat"
Jullie zijn te erg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht vast op het topic in R&P: "Vrouw negeert me in DM"
Hij zou waarschijnlijk klagen over dat ze hem niet direct genoeg afwees en dat dat komt doordat vrouwen in het algemeen raar zijnquote:
Schuif je 'm daarna door naar mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:05 schreef Strani het volgende:
Ik wou ook die kant op maar kon de juiste bewoording niet vinden! Geef 's wat van die vodka?
Ik zou het nog kunnen doen ook.quote:
Eerst moeten zijn verhalen nog op zijn en moet hij klagen dat ze niks terug vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hij zou waarschijnlijk klagen over dat ze hem niet direct genoeg afwees en dat dat komt doordat vrouwen in het algemeen raar zijn
Okee VH tijd om te rellen tegen de kusjekroelers.quote:
Ik kan prima zelf drinkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:07 schreef Strani het volgende:
Insinueer je nou dat ik je dronken moet voeren?
Whehe ondanks het feit dat ik 11 minuten met de bus woon, pas ik.quote:
Kijk kree, zó doe je dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf drinkenMaar ik zal je aanbod in overweging nemen.
En dat is?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef ValHallen het volgende:
Maar nu ik hier toch ben kan ik het net zo goed ook over mezelf hebbenIk ben ook niet zo'n held in het versieren namelijk, en het erge is dat ik weet waar het fout gaat, maar het lukt me maar niet om dat om te buigen.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee VH tijd om te rellen tegen de kusjekroelers.
Man het is GTST niet. Vertel nou maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef ValHallen het volgende:
Maar nu ik hier toch ben kan ik het net zo goed ook over mezelf hebbenIk ben ook niet zo'n held in het versieren namelijk, en het erge is dat ik weet waar het fout gaat, maar het lukt me maar niet om dat om te buigen.
My man! Verklaar je nader.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef ValHallen het volgende:
Was er maar iemand die het daadwerkelijk zo leuk zou vinden als ik terugkwam van vakantie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo'n ontvangst krijg als ik weer eens op Schiphol kom.
Laat je vrouw 3 weken achter en stuur zo weinig mogelijk, dan staat ze vast ook zo op schipholquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:09 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat ik ook zo'n ontvangst krijg als ik weer eens op Schiphol kom.
Heb je het concept al verkocht aan John de Mol?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik alles film en het ga uitzenden?!
Haha ja maar ik kom niet zo vaak in Nederland dus dat is unieker. Gillende meisjes is wel het minste waar ik op hoop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Was er maar iemand die het daadwerkelijk zo leuk zou vinden als ik terugkwam van vakantie.
Volgens mij doe jij je naam in de zoekmachine en dan alles markeren he!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef kree het volgende:
Ik hoor een beetje teveel mijn naam volgens mij
Heb jij FOK! audio?! Das coolquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef kree het volgende:
Ik hoor een beetje teveel mijn naam volgens mij
Op het moment dat ik de diepte in wil gaan klap ik dicht. Ik heb dates en ze verlopen ook altijd wel goed, maar ik durf de volgende stap niet te zetten. Bovendien stel ik te hoge eisen aan mezelf, laat ik me nogal snel opnaaien door buitenstaanders (heloef weet) en twijfel ik teveel.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja maar ik kom niet zo vaak in Nederland dus dat is unieker. Gillende meisjes is wel het minste waar ik op hoop.
Zou het een soapwaardig verhaal zijn, dit topic?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je het concept al verkocht aan John de Mol?
Haha, dan zou dat juist betekenen dat ze me achterna is gevlogen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat je vrouw 3 weken achter en stuur zo weinig mogelijk, dan staat ze vast ook zo op schiphol
Jouw verhaal sowieso.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het een soapwaardig verhaal zijn, dit topic?
En welke stap is de volgende stap? Lichamelijk contact? Zoenen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op het moment dat ik de diepte in wil gaan klap ik dicht. Ik heb dates en ze verlopen ook altijd wel goed, maar ik durf de volgende stap niet te zetten. Bovendien stel ik te hoge eisen aan mezelf, laat ik me nogal snel opnaaien door buitenstaanders (heloef weet) en twijfel ik teveel.
We zijn in gesprek ja. Deel van de onderhandelingen was wel dat ik hem moest pijpen. Naja, maar ff gedaan. Smaakte een beetje naar sigaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
Heb je het concept al verkocht aan John de Mol?
Ik vind het interessanter dan alle soaps bij elkaar, dus dat zegt wel wat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:11 schreef Lokasenna het volgende:
Zou het een soapwaardig verhaal zijn, dit topic?
quote:
De diepte in wil gaan, als in toegeven dat je iemand echt leuk vindt? Of open zijn over je gevoel? Of gaat het meer om het fysieke deel? En waarover laat je je opnaaien dan? Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:11 schreef ValHallen het volgende:
Op het moment dat ik de diepte in wil gaan klap ik dicht. Ik heb dates en ze verlopen ook altijd wel goed, maar ik durf de volgende stap niet te zetten. Bovendien stel ik te hoge eisen aan mezelf, laat ik me nogal snel opnaaien door buitenstaanders (heloef weet) en twijfel ik teveel.
Meestal zoenen ja. Het rare is dat ik niet eens moeite heb met het zoenen zelf, het is meer dat ik van binnen geloof in de ware en op de één of andere manier wil ik ook dat het meisje waarmee ik date dat is. Ik leg mezelf dan zoveel druk op dat ik bezwijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
En welke stap is de volgende stap? Lichamelijk contact? Zoenen?
Tja, misschien wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het interessanter dan alle soaps bij elkaar, dus dat zegt wel wat.
Trusten en niet te lang kusjekroelen jullie 2 he!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, misschien wel ja![]()
Ik ga nog even msn'en met Newbie en dan slapen
Dus welterusten allemaal!
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer nu een hoop in te halen, ookal ben ik pas 18, soms voelt het echt alsof ik enorm achterloop. Voornamelijk omdat mijn vrienden meestal toch wel ouder zijn.
Te hoge verwachtingen dus. Dan moet je absoluut ontspannen en dat hele 'de ware'-verhaal voor later bewaren. Zie zoenen nog als deel van het kennismaken, niets meer dan dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meestal zoenen ja. Het rare is dat ik niet eens moeite heb met het zoenen zelf, het is meer dat ik van binnen geloof in de ware en op de één of andere manier wil ik ook dat het meisje waarmee ik date dat is. Ik leg mezelf dan zoveel druk op dat ik bezwijk.
Wil je het wel graag? Dat zoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meestal zoenen ja. Het rare is dat ik niet eens moeite heb met het zoenen zelf, het is meer dat ik van binnen geloof in de ware en op de één of andere manier wil ik ook dat het meisje waarmee ik date dat is. Ik leg mezelf dan zoveel druk op dat ik bezwijk.
Dus je zoent wel? En is het meisje dan de ware of juist niet en daarom kap je het af?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef ValHallen het volgende:
Daaaag Schenkstroop!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog even dit en dan ben ik echt weg hier. De troll hieronder vind dat ze achterloopt met dr achtien. weinig negatieve dingen meegemaakt in het leven zeker
[..]
Bij jou krijg ik wel heel erg de neiging om je op spelfouten te wijzen. Gewoon omdat je zo irritant bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog even dit en dan ben ik echt weg hier. De troll hieronder vind dat ze achterloopt met dr achtien. weinig negatieve dingen meegemaakt in het leven zeker
[..]
Na hoeveel dates is dat dan? Misschien zou je een date meer kunnen zien als iemand beter leren kennen. Nog een paar dates erachteraan ofzo tot je meer op je gemak bent en erover uit bent of dat meisje wel bij je past ipv het perse willen/hopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voorbeeld: Een tijdje terug zijn heloef en ik naar Schiphol gegaan om een FOK!ster uit te zwaaien die op vakantie ging. We hadden haar nooit gezien. Nouja, we zagen haar en ze zag er echt leuk uit, ik vond haar wel 'interessant'. In die dagen erna heb ik me in het radiotopic compleet laten gaan met als toppunt een dronken bekentenis dat ik verliefd op haar was, terwijl dat helemaal niet zo was. Oh en ze las gewoon meequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De diepte in wil gaan, als in toegeven dat je iemand echt leuk vindt? Of open zijn over je gevoel? Of gaat het meer om het fysieke deel? En waarover laat je je opnaaien dan? Geef eens een voorbeeld.
Bedankt voor deze zinloze quote.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja, Heloef neukt zich helemaal suf GRATIS ook nog. U jelly?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Schenkstroop het volgende:
En heloef heeft al geneukt, waar en met wie (of wat) dan. op de kinderboerderij zeker?
Boehoehoee, mijn schurft is de allerallerergste van de heule wereldquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je kan er van wakke rliggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik wel heel erg de neiging om je op spelfouten te wijzen. Gewoon omdat je zo irritant bent.
Nee, voor het slapen zal ik wel even mediteren om m'n frustraties over jouw spelling enigszins te kanaliserenquote:
Hmm, heb je last van oneitis soms?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:17 schreef ValHallen het volgende:
Voorbeeld: Een tijdje terug zijn heloef en ik naar Schiphol gegaan om een FOK!ster uit te zwaaien die op vakantie ging. We hadden haar nooit gezien. Nouja, we zagen haar en ze zag er echt leuk uit, ik vond haar wel 'interessant'. In die dagen erna heb ik me in het radiotopic compleet laten gaan met als toppunt een dronken bekentenis dat ik verliefd op haar was, terwijl dat helemaal niet zo was. Oh en ze las gewoon mee
Mede Chi-master gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, voor het slapen zal ik wel even mediteren om m'n frustraties over jouw spelling enigszins te kanaliseren
Het klinkt misschien raar maar ik zoen/neuk alleen op vakantiequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wil je het wel graag? Dat zoenen.
Of wacht je serieus op de ware totdat je gaat zoenen?
Ik twijfel te lang waardoor de contacten verwateren of de interesse van haar kant verwatert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je zoent wel? En is het meisje dan de ware of juist niet en daarom kap je het af?
De laatste keer heb ik in totaal zo'n 5 á 6 dates gehad. En ik vond haar serieus leuk, maar het lukte gewoon niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Na hoeveel dates is dat dan? Misschien zou je een date meer kunnen zien als iemand beter leren kennen. Nog een paar dates erachteraan ofzo tot je meer op je gemak bent en erover uit bent of dat meisje wel bij je past ipv het perse willen/hopen
Wat heb jij toch tegen negersquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als het een hollandsche was die jou deed was het een pityy fuck waar ze zeer waarschijnljk spijt van heeft. En anders dacht ze aan coole ne.. die ze op tmf zag (en heeft ze achteraf nog spijt)
dat je uberhaupt gefrustreerd raaktquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, voor het slapen zal ik wel even mediteren om m'n frustraties over jouw spelling enigszins te kanaliseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Je meent het ook nog héquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat je uberhaupt gefrustreerd raakt
Zo mooie TR voor racistische kutpostquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het een hollandsche was die jou deed was het een pityy fuck waar ze zeer waarschijnljk spijt van heeft. En anders dacht ze aan coole ne.. die ze op tmf zag (en heeft ze achteraf nog spijt)
Als je nog getuigen nodig hebt, ik zag 'm ook hoor, die ninja-edit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo mooie TR voor racistische kutpost
De meesten bevestigen zelf alle vooroordelen wat hen lelijk maakt (of tegenwoordig in is, weet ook niet hoe dat precies werkt). Daar kan ik verder niks aan doen..quote:
Zo hey +1 voor jou. nouquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo mooie TR voor racistische kutpost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Je hebt gelijk, jij bent mooi in alle mogelijke betekenissen van het woord. Gewoon een prachtig mens, dat is wat je bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De meesten bevestigen zelf alle vooroordelen wat hen lelijk maakt (of tegenwoordig in is, weet ook niet hoe dat precies werkt). Daar kan ik verder niks aan doen..
Dat heb ik tien jaar geleden ofzo ook gehad, ik denk dat ik daarom ooit alles van me af heb gezet en in die tijd op de (toen) liefde van mn leven ben afgestapt en gezegd hoe het zat ipv vanaf een afstandje toe te kijken en bang te zijn dat een ander het wel zou zeggen. Leverde een relatie van 7 jaar op en sindsdien ben ik gewoon recht door zee. Moet je ook eens proberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet juist zoeken naar contact met andere meiden, met jongens gaat het vanzelf eigenlijk. Alleen de volgende stap heb ik nooit kunnen zetten, er zat een soort barrière in de weg.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij bent mooi in alle mogelijke betekenissen van het woord. Gewoon een prachtig mens, dat is wat je bent.
Zo snel mogelijk fysiek contact maken. Op een vriendelijke en natuurlijke manier. Bij de hand nemen/ hand bij onderrug/ knuffelen etc. Die zoen komt dan heel natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zoen/neuk alleen op vakantieOmdat er dan geen druk is. Hier wil ik inderdaad de ware vinden, ik wil het waarschijnlijk te hard.
[..]
Ik twijfel te lang waardoor de contacten verwateren of de interesse van haar kant verwatert.
[..]
De laatste keer heb ik in totaal zo'n 5 á 6 dates gehad. En ik vond haar serieus leuk, maar het lukte gewoon niet.
Ik vind dat we echt op 1 lijn zitten. Vind je ook niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah, wel bijzonder dat je zelf ook inziet dat dit dus onmogelijk op jou kan slaan.
Klinkt als infatuation?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:24 schreef ValHallen het volgende:
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special. This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.
In other words, get over yourself and your obsession with that girl, because it's just an illusion. And when you get rejected, don't be depressed. Because there's really not much to worry about.
Dude, you definitely have oneitis for that girl. You've been talking about her nonstop for the past week. Don't you realize she's nothing special, and that you are just being fooled? Snap out of it so you won't be so depressed when she rejects you!
Gadver, wat herkenbaar
Beste oplossing ooitquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Nou de oplossing staat er ook in. Veel rondneuken
Met alles wel hè? Ben je verliefd op me ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat we echt op 1 lijn zitten. Vind je ook niet?
Grapjas, ze houd van me smeekt me om vaker te neuken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou het begint te komen hoor! Uit angst voor afwijzing wacht ik nog even met vragen of dat wederzijds is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met alles wel hè? Ben je verliefd op me ofzo
Hmm ja, daar zitten de meeste problemen. Maar je hebt gelijk. Nu iemand vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk fysiek contact maken. Op een vriendelijke en natuurlijke manier. Bij de hand nemen/ hand bij onderrug/ knuffelen etc. Die zoen komt dan heel natuurlijk
Geen grap, je gaat vrouwen dan een stuk minder eng en 'speciaal' vinden. Ze zijn er wel, maar je zult veel kieskeuriger zijn. Maar dan zijn de rollen omgedraaid. They have to work for yóuquote:
Hij heeft wat tegen de voltallige mensheid.quote:
Heel verstandig ben jequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:27 schreef Strani het volgende:
Nou het begint te komen hoor! Uit angst voor afwijzing wacht ik nog even met vragen of dat wederzijds is.
Jij vond haar dus leuk genoeg, zij jou ook ga ik even van uit. Hoe ging dat dan, stop je dan gewoon met bellen ofzo? Nodig je haar dan niet bij je thuis uit, iwat voor signalen lees jij van die dame af?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik zoen/neuk alleen op vakantieOmdat er dan geen druk is. Hier wil ik inderdaad de ware vinden, ik wil het waarschijnlijk te hard.
[..]
Ik twijfel te lang waardoor de contacten verwateren of de interesse van haar kant verwatert.
[..]
De laatste keer heb ik in totaal zo'n 5 á 6 dates gehad. En ik vond haar serieus leuk, maar het lukte gewoon niet.
Zou hij een speciaal plekje in zijn hart hebben voor echte super haat jegens negroide vrouwen dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:27 schreef heloef het volgende:
Hij heeft wat tegen de voltallige mensheid.
Kon ik het maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat heb ik tien jaar geleden ofzo ook gehad, ik denk dat ik daarom ooit alles van me af heb gezet en in die tijd op de (toen) liefde van mn leven ben afgestapt en gezegd hoe het zat ipv vanaf een afstandje toe te kijken en bang te zijn dat een ander het wel zou zeggen. Leverde een relatie van 7 jaar op en sindsdien ben ik gewoon recht door zee. Moet je ook eens proberen
Russel petersquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:24 schreef ValHallen het volgende:
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special. This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.
In other words, get over yourself and your obsession with that girl, because it's just an illusion. And when you get rejected, don't be depressed. Because there's really not much to worry about.
Dude, you definitely have oneitis for that girl. You've been talking about her nonstop for the past week. Don't you realize she's nothing special, and that you are just being fooled? Snap out of it so you won't be so depressed when she rejects you!
Gadver, wat herkenbaar
Klinkt als het proberen waard. Een beetje out-of-the-box denken voor mij maar á la.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen grap, je gaat vrouwen dan een stuk minder eng en 'speciaal' vinden. Ze zijn er wel, maar je zult veel kieskeuriger zijn. Maar dan zijn de rollen omgedraaid. They have to work for yóu
Als je zelfs op FOK zo uitgespuugd wordt.. ik wil dan niet weten hoe erg het irl isquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wat tegen de voltallige mensheid.
Nee godverdomme dat was mijn verliefdheid op Gerrie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:24 schreef ValHallen het volgende:
Gadver, wat herkenbaar
Ik zal er vannacht over mediteren en dan beslissen of ik het doe. Het goddelijke zal me de juiste antwoorden brengen.quote:
Hoe kun jij als vrouwenhater nou 2 chicks quoten in je signature? Hebben ze iets speciaals aangedaan?quote:
in dat geval +1 voor jou. Alleen vraag ik me wel af hoe zij er dan uit ziet. een foto en eerlijkheid das alles wat ik vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Grapjas, ze houd van me smeekt me om vaker te neuken.
Wat een kutoplossing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]![]()
Nou de oplossing staat er ook in. Veel rondneuken
Je moet een zweefthee met Nairua drinken. Jullie kunnen het vast goed vinden samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
Ik zal er vannacht over mediteren en dan beslissen of ik het doe. Het goddelijke zal me de juiste antwoorden brengen.
Haha je gaat met eerst uitschelden en dan vraag je om pics?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
in dat geval +1 voor jou. Alleen vraag ik me wel af hoe zij eruit ziet. een foto en eerlijkheid das alles wat ik vraag.
Haha. Ik heb trouwens wel thee gehad vanavond in een Arabisch tentje (letterlijk) op de jaarmarkt hier in m'n dorp. Heel lekker, je had er bij moeten zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet een zweefthee met Nairua drinken. Jullie kunnen het vast goed vinden samen
Ik stopte niks, zij stopte. Omdat ik te lang wachtte.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij vond haar dus leuk genoeg, zij jou ook ga ik even van uit. Hoe ging dat dan, stop je dan gewoon met bellen ofzo? Nodig je haar dan niet bij je thuis uit, iwat voor signalen lees jij van die dame af?
Ik kan niet wakker liggen van jou hoor blubbaquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha je gaat met eerst uitschelden en dan vraag je om pics?
Rot toch op man.
Hij heeft fapmateriaal nodig want z'n moeder heeft alle pornosites gefilterd thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha je gaat met eerst uitschelden en dan vraag je om pics?
Rot toch op man.
Dit ben ik en ik neuk Heloef minstens 1x in de 2 wekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:30 schreef Schenkstroop het volgende:
in dat geval +1 voor jou. Alleen vraag ik me wel af hoe zij er dan uit ziet. een foto en eerlijkheid das alles wat ik vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en ga nu maar lekker fappen![]()
welke twee chicks "1-itis" is van russel petersquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun jij als vrouwenhater nou 2 chicks quoten in je signature? Hebben ze iets speciaals aangedaan?
Ja dit is belangrijk. Je hebt maar een limited timeframe. Probeer dus in korte tijd zoveel mogelijk ontmoetingen te regelen of langdurigequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik stopte niks, zij stopte. Omdat ik te lang wachtte.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik en ik neuk Heloef minstens 1x in de 2 weken
Nou praten we zelfs al tegelijkertijd over fappen, dit is magie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en ga nu maar lekker fappen
[..]
tuurlijk ik geloof jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en ga nu maar lekker fappen
trollen is je aard zotezien
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
[..]
Niet liegen je bent verslaafd aan mijn leuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en ga nu maar lekker fappen
Jij hebt een dagelijkse beurt nodig.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:33 schreef Strani het volgende:
Nou praten we zelfs al tegelijkertijd over fappen, dit is magie!
Ja, maar jij hebt nooit tijd voor mequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
Niet liegen je bent verslaafd aan mijn leuter.
Jij hebt een dagelijkse beurt nodig.
Vertel mij watquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja dit is belangrijk. Je hebt maar een limited timeframe. Probeer dus in korte tijd zoveel mogelijk ontmoetingen te regelen of langdurige
Ik had geen inspiratie op haar post en las daarna haar ondertitel. ken haar verder niequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar niet meer aardig sinds ze beweerde dat Newbie beter verdient dan mij
Ik heb onenitis ofzo en de remedie schijnt rond neuken te zijn.quote:
Heksehiel en P.F.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:33 schreef Schenkstroop het volgende:
welke twee chicks "1-itis" is van russel peters
Zij dacht dus dat jij haar niet leuk genoeg vond, eigenlijk dus gewoon zonde tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik stopte niks, zij stopte. Omdat ik te lang wachtte.
Haha klinkt net als hepatitisquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb onenitis ofzo en de remedie schijnt rond neuken te zijn.
Onenitis?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet echt, maar ze heeft gewoon wat tegen mequote:Op zondag 30 oktober 2011 04:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie op haar post en las daarna haar ondertitel. ken haar verder nie
Een beetje mijn diagnose jattenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:35 schreef heloef het volgende:
[..]
voer blondjes niet teveel barra en meer van dat vieze vette meuk. wordt ze dik van zoals jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet liegen je bent verslaafd aan mijn leuter.
Jij hebt een dagelijkse beurt nodig.
Zal ik m'n Colombiaanse knokploeg er op af sturen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet echt, maar ze heeft gewoon wat tegen me
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special. This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.quote:
oh die hoertjes. die krijgen hun baarmoederhals-kanker en en hpv nog wel (hoop ik). heeft alleen tijd nodig.quote:
Wij lijken op elkaar, accepteer het.quote:
Nee joh, ik heb verder niets tegen haar hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik m'n Colombiaanse knokploeg er op af sturen?
Krijg Aids.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
voer blondjes niet teveel barra en meer van dat vieze vette meuk. wordt ze dik van zoals jij
Haha ik ben niet dik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
voer blondjes niet teveel barra en meer van dat vieze vette meuk. wordt ze dik van zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |