SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Richt je dit nu serieus aan mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
sommige users zitten hier enkelt voor de leedvermaak/lol. big broffer programmas doen het hem niet meer voor hen waarschijnlijk. dat men daar weer geen erg in heeft ik snap het niet.
Ja, oh oh wat heb ik een leedvermaak hier. Echt ik lig dagelijks dubbel om de mensen hier. Flikker toch op man negatieveling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Verder, users alls cactus gebruiken deze reeks alleen voor de leedvermaak en de lol. das mijn punt meer. dat jullie dat niet zien
Nee vanwege de big brother opmerking.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die voor leedvermaak komen, anderen juist weer uit jaloezie.
(Ik voor geen van beiden hoor)
Voel jij je aangesproken dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Richt je dit nu serieus aan mij?
Ja ik had je quote per ongeluk meegenomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee vanwege de big brother opmerking.
Soms gebeuren hier dingen die zijn gewoon te grappig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Strani het volgende:
Misschien zijn er mensen die voor leedvermaak komen, anderen juist weer uit jaloezie.
(Ik voor geen van beiden hoor)
Ik snapte het al even niet waarom ik ook alweer op je gereageerd had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik had je quote per ongeluk meegenomen
Dat hoor ik heel vaak van vrouwen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snapte het al even niet waarom ik ook alweer op je gereageerd had.
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, oh oh wat heb ik een leedvermaak hier. Echt ik lig dagelijks dubbel om de mensen hier. Flikker toch op man negatieveling.
Beter post je gewoon mee, veel gezelligerquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik kwam hier ooit om mijn broeder heloef te steunen en ik ben blijven lurken.
Wat een wijsheid. Lees je ook speltip boekjes over vrouwen versierenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.
flikker jij eens een end op
Ze zijn zelfs leuker om mee te maken dan om te lezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms gebeuren hier dingen die zijn gewoon te grappig.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mouw! vrouwen-tactiek nr 1080: bekennen in de vorm van een ontkenning.
flikker jij eens een end op
Loki is beterquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Sinji het volgende:
ValHallen doet me denken aan Thor. Thor is een baas
Niemand begrijpt zijn schurftquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Jouw wereldbeeld is zo naar de klote, dit gaat nooit meer verholpen worden.
ken ik niet. ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Lees je ook speltip boekjes over vrouwen versieren
Oh ja toen ik Loka probeerde te hosselen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik kwam hier ooit om mijn broeder heloef te steunen en ik ben blijven lurken.
Jij schijnt nogal eng te zijn, daarom durf ik nooit mee te posten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter post je gewoon mee, veel gezelliger
Misschien is hij z'n medicijnen vergeten, dan word ie paranoïde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Laat me raden. Ze doen niet zo lief tegen je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Schenkstroop het volgende:
ken ik niet. ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles.
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]__!
Angst voor afwijzing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vinden jullie het moeilijk om te "versieren" en waarom moet het "versieren" zijn?
Waarom kan je niet iemand wat beter leren kennen en aanvoelen of diegene iets voor jou voelt en het dan eventueel naar diegene toe uitspreken?
Of gaat dit echt over op jacht gaan naar mensen die je niet kent? Zo ja, waarom?
Ik kom hier niet om te trollen ik ben er echt benieuwd naar aangezien het bij mij niet zo ingewikkeld ligt. Ik ben ook absoluut niet van dat moderne met iedereen het bed in duiken, maar heb totaal geen moeite met iemand laten weten dat ik diegene wel zie zitten. Als iemand dan flauw of kinderachtig gedrag gaat vertonen ben ik diegene sowieso liever kwijt dan rijk als diegene niet normaal volwassen kan doen en dan ben ik er ook meteen op afgeknapt omdat diegene zijn karakter dan toch niet is wat het leek, hou er dan ook geen blauwtje gevoel aan over.
Dus, wat is nou het grootste "probleem" van de mensen in dit topic? Enlighten me
Ik ben ook wel beetje een viking, maar dan een goedaardige. Meestal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:42 schreef Sinji het volgende:
ValHallen doet me denken aan Thor. Thor is een baas
Van wie heb je die vuige roddel? I likequote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef ValHallen het volgende:
Jij schijnt nogal eng te zijn, daarom durf ik nooit mee te posten.
Ik ben 17 en ik heb dat zelfs meegemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwen
Gisteren nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit ruzie gehad met vrouwen
hoiquote:
Ik denk dat veel mensen hier nauwelijks contact hebben met het andere geslacht, laat staan dat ze een romantische interesse weten te wekken. Versieren is daarbij niet van toepassing, maar wat dat betreft is de TT ook een beetje misleidend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vinden jullie het moeilijk om te "versieren" en waarom moet het "versieren" zijn?
Waarom kan je niet iemand wat beter leren kennen en aanvoelen of diegene iets voor jou voelt en het dan eventueel naar diegene toe uitspreken?
Of gaat dit echt over op jacht gaan naar mensen die je niet kent? Zo ja, waarom?
Ik kom hier niet om te trollen ik ben er echt benieuwd naar aangezien het bij mij niet zo ingewikkeld ligt. Ik ben ook absoluut niet van dat moderne met iedereen het bed in duiken, maar heb totaal geen moeite met iemand laten weten dat ik diegene wel zie zitten. Als iemand dan flauw of kinderachtig gedrag gaat vertonen ben ik diegene sowieso liever kwijt dan rijk als diegene niet normaal volwassen kan doen en dan ben ik er ook meteen op afgeknapt omdat diegene zijn karakter dan toch niet is wat het leek, hou er dan ook geen blauwtje gevoel aan over.
Dus, wat is nou het grootste "probleem" van de mensen in dit topic? Enlighten me
Makkelijk voor jou gezegd als vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Moonwalk het volgende:
Niet alleen tegen mij hoor ik zei toch "ik kijk gewoon om mij heen hoe vrouwen zich gedragen das alles". jij kan niet lezen of leest selectief das alvast duidelijk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze doen niet zo lief tegen je?
waarom makkelijker? ik loopt toch ook gewoon blauwtjes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
Makkelijk voor jou gezegd als vrouw
Denk er maar eens over als man
Beter stel je de vraag: hoe kom je er vanaf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
hoi![]()
maar waarom dan? waar komt die angst vandaan vraag ik me af
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs leuker om mee te maken dan om te lezen
Onzekerheid, kan er niet meer van maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoi![]()
maar waarom dan? waar komt die angst vandaan vraag ik me af
Van een enorme neger met versierproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van wie heb je die vuige roddel? I like
Ja maar wie pakt het initiatief?quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
waarom makkelijker? ik loopt toch ook gewoon blauwtjes?
Ik moet juist zoeken naar contact met andere meiden, met jongens gaat het vanzelf eigenlijk. Alleen de volgende stap heb ik nooit kunnen zetten, er zat een soort barrière in de weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hier nauwelijks contact hebben met het andere geslacht, laat staan dat ze een romantische interesse weten te wekken. Versieren is daarbij niet van toepassing, maar wat dat betreft is de TT ook een beetje misleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |