Ah, dat is wat betere kwaliteit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Via UFC.tv is het nu ook te volgen, moet je wel reggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja man. Lange benen = automatische win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Hou jij 't maar bij Glee makker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Leuk sarcasme maar helaas wel erg vaak waar
Begint pas om 3 uur maar ik spam je welquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef leeroy het volgende:
mag ik een stream jongens
ik ben jullie dan zeer dankbaar!
die zijn er niet meer, de FBI heeft ze neergehaald volgens uncle danaquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef leeroy het volgende:
mag ik een stream jongens
ik ben jullie dan zeer dankbaar!
Sarcasme? Want ik heb je nog een werkende gestuurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn er niet meer, de FBI heeft ze neergehaald volgens uncle dana
UFC.tv mattie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ja jullie betalen voor iets illegaals, wij kijken gratis naar iets illegaals
lol. wel betrouwbare stram,nooit down ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ja jullie betalen voor iets illegaals, wij kijken gratis naar iets illegaals
DM die eens? Die van mij is nogal blurry.quote:
You trolling?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, prelims.. PPV niet, of je moet dokken.
Daarom heb ik dus 20 dollar betaald.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PPV is niet gratis voor ons op ufc.tv, kost 16euro ofso.
gezien de huidige economie iets van 5 euro.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus 20 dollar betaald.
Nice, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik gratis kan krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus 20 dollar betaald.
Nee, ben nog wel 15 euro kwijtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de huidige economie iets van 5 euro.....
Die 15 euro is voor mij geen probleem en kwaliteit + betrouwbaarheid is zeer goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nice, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik gratis kan krijgen
Moonlight shadow zal niet japans zijn.quote:
Een beetje open deur vraag vind ik ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef rumiii het volgende:
Zijn hier fokkers die martial arts beoefenen?
ik heb een zwarte band in muay thai.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef rumiii het volgende:
Mwa, je kan ook gewoon fan zijn van de sport.. genoeg fokkers die amper buiten komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een beetje open deur vraag vind ik dit
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef rumiii het volgende:
Tuurlijk, maar ik vind het interessant, vandaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:35 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Een beetje open deur vraag vind ik dit
Wat doe je zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind het interessant, vandaar.
Ik doe op het moment niks, ik heb ook niks gedaan aan martial arts.quote:
Doe geen aikido, dat werkt niet echt goed op straat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:51 schreef rumiii het volgende:
Vind zelf 'technieken' wel vet, iemands pols/arm etc blokkeren, you name it![]()
Oke, maar heb je slechte ervaringen of zag je dat iemand na paar jaar aikido toch niet veel uithaalde?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Doe geen aikido, dat werkt niet echt goed op straat.
Only works in Steven Seagal moviesquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef rumiii het volgende:
[..]
Oke, maar heb je slechte ervaringen of zag je dat iemand na paar jaar aikido toch niet veel uithaalde?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Only works in Steven Seagal movies
Ik doe kickboksen en soms boksen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef rumiii het volgende:
honderden topics op sherdog.net over aikido.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef rumiii het volgende:
[..]
Oke, maar heb je slechte ervaringen of zag je dat iemand na paar jaar aikido toch niet veel uithaalde?
jij deed toch mma wedstrijden?quote:
Hij zei iets anders dan Mirko iig, verstond niet precies watquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Zei Steve nou "go back there Michael"
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:21 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Right kick hospital, left kick cementary.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:25 schreef rumiii het volgende:
Crocop..is dat die van de trappen? Death kick ofzo
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:28 schreef slashdotter3 het volgende:
haha oke dan!quote:
Ik wilde het net posten jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:32 schreef Geo3kant het volgende:
Haha Presley krijgt meer aandacht dat de bantamweight champ Cruz![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:39 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
Echt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
4/4 voor mij tot nu toe.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt niet?.
4/4 voor mij tot nu toe.
voor diaz is niks onmogelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Joe Rogan zegt dat Nick Diaz van Alcatraz heeft gezwommen! Iets dat onmogelijk werd geacht
Triathlon EVERY weekend?? Damn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
http://www.alcatraz100.com/club/members/details.asp?amid=1470
is de warm up voor zijn mma training,lolquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:17 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Triathlon EVERY weekend?? Damn!
Ik zie liever Diaz winnen. BJ maakt toch geen kans tegen GSP.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:17 schreef Geo3kant het volgende:
BJ heeft die crazy stare..laten we hopen op een first round KO voor BJ!
Wint GSP tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zie liever Diaz winnen. BJ maakt toch geen kans tegen GSP.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:32 schreef Hooidraad het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Tijd om te slapen, welterusten iedereen!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:54 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Geo3kant het volgende:
Nieuws na ufc 137Wooohoooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ConditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik kon het niet helpen te glimlachen! Wat een aparte gast is het ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:40 schreef slashdotter3 het volgende:
where you at George!! Where you at motherfucker!!
Zucht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Griffin vs. BartimusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hioki vs. RoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jorgensen vs. CurranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CroCop vs. NelsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kongo vs. MitrioneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Penn vs. DiazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nou niet zeggen dat alle hype voor het event het heeft waar kunnen maken.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Griffin vs BartimusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Geo3kant op 30-10-2011 14:25:21 ]![]()
Spoilertags zijn prettig maar je gaat toch niet het internet op en een MMA-topic inkijken als je geen spoilers wil?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gasten nu weet ik al wie het main event heeft gewonnen![]()
Ik laat mijn laptop vaak aanstaan als ik download en deze pagina stond nog open dus ik kijk op mijn laptop en bovenaan de pagina staat dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:45 schreef Fokski het volgende:
[..]
Spoilertags zijn prettig maar je gaat toch niet het internet op en een MMA-topic inkijken als je geen spoilers wil?![]()
Ik mijdt het allemaal. Het scheelt nog dat MMA geen mainstream is in Nederland want anders zou je het internet niet op kunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat mijn laptop vaak aanstaan als ik download en deze pagina stond nog open dus ik kijk op mijn laptop en bovenaan de pagina staat dat.![]()
Niet weer deze discussie hè... Dag na het event gewoon spoilers gebruiken en maandag doet iedereen maar weer wat ie wil.![]()
Voordat het een hele discussie gaat worden even 2 dingen zoals ik het zie.
1. Let op met wat je buiten de spoiler tags neerzet!!
De hele nacht wordt netjes met spoilertags gewerkt en de laatste 5 posts zijn 100% spoilers.![]()
2. Maar jullie begrijpen zelf ook wel dat je niet in het MMA topic moet komen als er een event is geweest!!
Zoals Fokski zegt, als de sport nog meer mainstream was zou je het hele Internet niet meer op kunnen zonder links en rechts tegen spoilers aan te lopenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zijn de uitkomsten van onze voorspellingen al verwerkt?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
das balen,man, maar wat doe je dan in het topic na een ufc event?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gasten nu weet ik al wie het main event heeft gewonnen![]()
Heb ik toch al uitgelegd ik laat mijn laptop aanstaan om het event te downloaden en daarbij stond deze pagina op FOK nog open. Dus ik klap mijn laptop open en bovenaan de pagina zonder er op geklikt te hebben staat al de uitslag. Normaal gesproken ga ik echt niet het topic in voor ik het event heb gekeken maar dit was gewoon onhandigquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das balen,man, maar wat doe je dan in het topic na een ufc event?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oef!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
MMA Playground resultaten voor deze ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Als je Cain tussen die anderen ziet staan lijkt ie een klein ongevaarlijk mannetje ipv de mma heavyweight championquote:
================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 30-10-2011 23:33:10 ]![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als je Cain tussen die anderen ziet staan lijkt ie een klein ongevaarlijk mannetje ipv de mma heavyweight champion
================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Crocop heeft die tik al jaren maar in deze UFC 137 postfight video zie je het vrij duidelijk.
Iets langere versie met face twitches erbij: http://tinypic.com/player.php?v=2rrnbqq&s=5
De geruchten zijn nerve damage en tourette's syndrome...
[ Bericht 9% gewijzigd door slashdotter3 op 30-10-2011 23:43:27 ]![]()
GODDAMMIT...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die chick in t zwart wit is leukerquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
is goed,dan neem ik Mandy welquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die chick in t zwart wit is leuker. jij Minka Kelly
[ Bericht 1% gewijzigd door THEFXR op 31-10-2011 00:01:21 ]![]()
Ik ben serieus de hele dag al in een verdrietige stemming. Twee helden van me niet meer in actieSowieso nooit meer een signature bet voor de CroCop - Alistair rematch...(die Mirko zou winnen overigens)
CroCop die het publiek op stelten zette met die barrage aan stoten of toen hij voor de eerste maal in de wedstrijd zijn befaamde Left High Kick plantte op de baard van Nelson.. Geweldig! Even geheel terzijde, ik wil mezelf niet quoten, maar ik zei dat Roy Nelson echt de man zou zijn als hij gisteravond die baard eraf zou scheren!
Terug naar mijn andere held BJ die met een blik van "10-voor-oorlog" de kleedkamer uit kwam lopen. Een zestal officials bij de uitleg van de ref aanwezig in de ring. Wat een energie kwam er van hem af als hij zo gemotiveerd de ring in stapte! Elk moment is het genieten van hem geweest. Elke keer moesten we horen dat alles terug te lezen valt op BJPENN.com behalve gisteren ...
Als ze beiden echt stoppen (ik hoopte op de Japan card voor Mirko en BJ kan zeker nog meedraaien!) dan heb ik in ieder geval genoten. Wij allemaal wel.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Mandy Moorequote:![]()
Verder niet echt een bijzonder event, had er meer van verwacht.
[ Bericht 29% gewijzigd door WammesWaggel op 31-10-2011 01:45:30 ]![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Crocop heeft die tik al jaren maar in deze UFC 137 postfight video zie je het vrij duidelijk.
Iets langere versie met face twitches erbij: http://tinypic.com/player.php?v=2rrnbqq&s=5
[ afbeelding ]
De geruchten zijn nerve damage en tourette's syndrome...
Damn! Het viel me altijd wel op bij de press conferences maar dat het zo erg was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donald Cerrone vs. Nate Diaz targeted for UFC 141 in Las Vegasquote:The latest UFC 141 card now includes:
Brock Lesnar vs. Alistair Overeem
Donald Cerrone vs. Nate Diaz
Jon Fitch vs. Johny Hendricks
Alexander Gustafsson vs. Vladimir Matyushenko
Dong Hyun Kim vs. Sean Pierson
T.J. Grant vs. Jacob Volkmann![]()
Ik heb er geen verstand van maar dat zier er niet goed uit...quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn! Het viel me altijd wel op bij de press conferences maar dat het zo erg was...![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef n00cL30n het volgende:
MMA Playground resultaten voor deze ronde:Ik zie mijn naam niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Mooi, dat is een leuke match-up. Jammer dat Fitch op de kaart staat, slaapverwekkend altijd...quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
Donald Cerrone vs. Nate Diaz targeted for UFC 141 in Las Vegas
[..]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Saai topic zo als de spoiler tags niet werken(krijg ze niet uitgeklapt om de een of andere reden)
Maarre spoilers zijn nu niet meer nodig toch ?![]()
![]()
Nee, vandaag niet meer
Meestal helpt een keer refreshen om de spoilers weer te kunnen openen.
Tja Crocop, triest, maar ik heb er geen medelijden mee.. ook Diaz zijn hele speech over geen geld hebben en niet uit stockton kunnen verhuizen.. bullshit.. moet je maar beter met je geld om leren gaan, die fighters verdienen met 1 gevecht meer dan een gemiddeld amerikaans gezin..
En dan tel ik de sponsor inkomsten er niet bij.. of blaadjes, producten noem het op. En ja er moeten ook trainer fees af, maar als jij 2 / 3 keer per jaar vecht heb je echt wel 50/100k dollar inkomsten.
CroCop zal veel en veel meer verdiend hebben, je moet gewoon op tijd leren stoppen. (ook al hebben ze dan vaak al brain damage). Ik wou zeggen kijk naar BJ Penn, verstandig, je weet dat je cardio altijd een probleem is, dat wrestlers je neer houden.. misschien is het dan verstandig om te stoppen voordat je legacy een lelijk einde krijgt.
Maar BJ heeft al gezegd 'I'll be back'dus..
Maarja iedereen beslist het voor zijn eigen, maar kan veel doen met je lichaam.. zeker met al die heavy weights die bijna allemaal 1 punch KO power hebben.![]()
Het probleem bij met pensioen gaan, en het blijven, is dat je vaak wel wilt blijven trainen. En als je dat je hele carrière op het hoogste niveau gedaan heb, wil je nu ook vol blijven trainen. En als je dan in de gym merkt dat je veel beter bent dan je sparringpartners, gaat het toch jeuken en wil je weer 'the real thing'. Ik denk dat veel vechters weer terug komen uit pensioen omdat ze het echt leuk vinden, en buiten de competitie hun doelen hebben bijgesteld: ik zal geen top contenter zijn, maar kan wel competitief zijn met de middenklasse.![]()
Van wat ik heb gehoord van fighters uit de UFC is als ze niet meer met de top mee kunnen, dan willen ze ook niet verder.. maar dan spreken we wel over allemaal former champs.
Maar je moet ook kijken wat beter is voor je gezondheid. Maarja het is niet zo makkelijk zoals ik het neer zet, dat snap ik![]()
![]()
![]()
BJ crying on the way into the octagon .. Hij was waarschijnlijk dus al met pensioen voordat hij de ring instapte. Heb het net terug gekeken, lijkt wel behoorlijk op dat hij even heel emotioneel werd.
Nick heeft een motivated BJ Penn verslagen, respect, ik wist ook dat het ging gebeuren.. helaas.![]()
![]()
Zie je wel, dat dacht ik alquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
BJ crying on the way into the octagon .. Hij was waarschijnlijk dus al met pensioen voordat hij de ring instapte. Heb het net terug gekeken, lijkt wel behoorlijk op dat hij even heel emotioneel werd.
Nick heeft een motivated BJ Penn verslagen, respect, ik wist ook dat het ging gebeuren.. helaas.
Maar even later keek hij weer normaal dus dacht ik al dat ik het niet goed gezien had. Maar ik zou zweren dat hij huilde
Kennelijk toch iets te laat om mee te doen dan... denk ik?quote:
Dit is direct van MMAplayground af.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Nou was Hioki ook mijn pick maar denk niet dat ik voor hem gekozen had, als ik in de jury had gezeten aan de hand van die partij...![]()
Goeie site! Prettige layout ook.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door incognitoomuch op 31-10-2011 17:40:17 ]![]()
www.mmaheadliner.com voor al het laatste nieuwsAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
MMAfighting.com
PS: Nick maar zeuren over dat geld.. heeft wel even 200.000$ verdiend OP PAPIER aan UFC137. Dat is dus zonder sponsor inkomsten of lockerroom bonusses.![]()
![]()
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is goed,dan neem ik Mandy wel. jij Minka Kelly
Tussenstand na ronde 1
Denk je dat er iets niet klopt, DM me even en ik zal het nakijken!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Classic Diaz:
Meer foto's van UFC137:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar Diaz over klaagde was in mijn optiek wel terecht. (je moet het ook maar verstaan en begrijpen) Dit is in ieder geval wat ik begreep. Andre Ward, pro-boxer, had een trainingscamp belegd voor zijn title fight. Diaz maakte daar ook deel van uit, Sparren met top boxers dus. Ward kreeg een blessure en had zijn camp niet meer nodig. Diaz vroeg aan die partners om door te gaan, want hij had ook een gevecht waar hij zich op voorbereidde. Dat wilden ze niet zonder compensatie. Zulke bedragen verdient Diaz bij lange na niet. Op zijn niveau moet je je wel omringen met deze mensen en dat is niet gebeurd, waardoor hij niet de optimale voorbereiding heeft gehad. Dat is onder meer waar hij over klaagde.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Diaz moet zijn bek houden.
Hier hoor je andere fighters ook niet over en daarbij komt dat hij eind februari miljonair wordt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
cerrone is fucked, Nate in de kleine versie van zijn broer, 350 punches in 3 rounds!quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
Donald Cerrone vs. Nate Diaz targeted for UFC 141 in Las Vegas
[..]![]()
![]()
Hij wil gewoon veel meer en ik vind het terecht. Die kerel wordt wakker en gaat slapen met MMA, is staand en op de grond een beest en heeft een cardio waar je van schrikt. Hij zou zo'n beetje ieder mens in zijn gewichtsklasse en meer aan kunnen. Dan snap ik best dat je meer wil voor jezelf en je naasten. Ik denk nou niet dat hijzelf nu echt voor zichzelf miljoenen nodig heeft maar zo als ik het aanhoor wil hij meer kunnen doen voor zijn familie en zijn trainingspartners. Ik gun het hem wel. Als GSP durft te vechten en niet een takedown en knuffelen tactiek hanteert dan gaat het ook gebeuren. Penn was een held, die vocht om te winnen. Staand was hoe dan ook de beste wijze om Diaz te verslaan, verslaan als in de intentie hebben om de gevecht af te maken niet een sluwe manier om de judges te paaien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
MMAfighting.com
PS: Nick maar zeuren over dat geld.. heeft wel even 200.000$ verdiend OP PAPIER aan UFC137. Dat is dus zonder sponsor inkomsten of lockerroom bonusses.![]()
Nate is goed maar hij is geen Nick. Een toffe partij maar ik ga toch voor Cerrone.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cerrone is fucked, Nate in de kleine versie van zijn broer, 350 punches in 3 rounds!![]()
Het was ook duidelijk in zijn partij. Hij was lang niet zo accuraat al gewoonlijk al was dat deels ook dankzij Penn's kwaliteiten. Maar ik denk dat hij in goede doen Penn had gestopt binnen 3 r-ronden. Wat een wedstrijd zou dit zijn geweest als het 5 ronden zou zijn geworden. Dan zag ik de corner van Penn de handdoek in de ring gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef roepdeman het volgende:
Waar Diaz over klaagde was in mijn optiek wel terecht. (je moet het ook maar verstaan en begrijpen) Dit is in ieder geval wat ik begreep. Andre Ward, pro-boxer, had een trainingscamp belegd voor zijn title fight. Diaz maakte daar ook deel van uit, Sparren met top boxers dus. Ward kreeg een blessure en had zijn camp niet meer nodig. Diaz vroeg aan die partners om door te gaan, want hij had ook een gevecht waar hij zich op voorbereidde. Dat wilden ze niet zonder compensatie. Zulke bedragen verdient Diaz bij lange na niet. Op zijn niveau moet je je wel omringen met deze mensen en dat is niet gebeurd, waardoor hij niet de optimale voorbereiding heeft gehad. Dat is onder meer waar hij over klaagde.![]()
Nick Diaz heeft andere verwachtingen van zichzelf. Andere vechters kunnen niet doen wat hij met Penn deed. Dit gebeurde zelfs niet in zijn partij tegen Machida.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Diaz moet zijn bek houden.
Hier hoor je andere fighters ook niet over en daarbij komt dat hij eind februari miljonair wordt.![]()
Nick wordt dadelijk wrestlfefucked door GSP en zijn stockton daalt hard.. en dan krijg je Kos of Fitch tegen of wellicht Ellenberger.. en die kunnen hem wss ook tegen de grond houden.. en dan?
Laten we niet vergeten dat meneer een miljoenen deal heeft gekregen maar ZELF zijn deal verpest heeft door niet naar de beautypagiants te komen.. Hij heeft niet gelijk, hij zeurt alleen.. hij had zijn kans, had zijn million dollar deal maar doet ignorant over ja ik wist dat helemaal niet blabla.. ga toch weg kerel, je wilt gewoon niet volwassenen worden tegen en als een kind overal tegen aan schoppen.
Ook had hij naar een andere gym kunnen gaan waar wel high level strikers trainen om daar gebruik van te maken, want van Shields ga je niks leren, ook niet van Cesar.. Maar meneer wil niet weg uit Stockton. AKA gasten hebben hun striking aanzienlijk verbeterd terwijl het veel wrestlers zijn, het is niet alleen geld.. ook je camp/gym.
Sorry maar ga nou niet doen alsof Nick allemaal gelijk heeftDana had gelijk, Diaz was zijn merk in een slecht daglicht aan het zetten en schopte overal tegen aan, die kerel mag blij zijn dat hij in de UFC vecht en toch weer die title shot krijgt.
![]()
Ronde 1 was toch helemaal voor BJ als je het mij vraagt, op alle gebieden.
Niks om van de prestatie van Nick af te doen hoor.. Penn zwicht altijd onder druk, en dat is een van de sterkste punten van Nick.![]()
257 dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef THEFXR het volgende:
Nick you're a MOFO met je 436 strikes![]()
[ afbeelding ]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Iedereen praat over Caesar Gracie Jiu Jitsu als begrip, omdat het óók een topcamp is. Waarom zou je dan naar een andere camp gaan, als je mensen ook naar jou toe kan laten komen? Komen ze naar jou toe dan hebben je medecampgenoten er ook meer aan. Het verschil tussen Nick en andere vechters is het niveau waar ze op moeten acteren. Dat is dus een persoonlijke situatie waar iemand zich in verkeert en daar kan ik begrip voor opbrengen, omdat dat gewoon veel meer kost en vergt.
Om maar even een tegengeluid te geven: Nick heeft Marijuana nodig, iets wat hij in zijn buurt makkelijk op doktersrecept in zijn staat kan krijgen. Dat is niet in alle staten zo. Dat zal dan ook een reden kunnen zijn waarom hij niet zomaar naar een andere gym gaat. Maar goed dat weet ik niet. Ik steun hem verder ook niet in alles, want hij wilde tevens extra airtime voor zijn trainingspartners![]()
Ik denk dat het echte probleem van Nick Diaz schuilt in het niet hebben van de juiste belangenbehartiger. Deze jongen heeft iemand nodig die zakelijk gewiekst genoeg is om met kampioenen om te gaan en sowieso alles wat zich daaromheen gebeurt in goede banen kan leiden. Ook de rare uitspattingen van Diaz. Toch heb ik niet het idee dat Diaz een Chuck Liddell leventje leidt gevuld met feestjes en sterren zoals Tito ook doet. Diaz vecht vaak, is altijd in uitstekende vorm en behalve zijn animositeit jegens tegenstanders en media is het gewoon een pure vechter. Die titleshot verdient hij gewoon om zijn prestaties.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Niemand submit Fitch. Die zou Nick gewoon keihard dryhumpen naar een UD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou het mooi vinden als Nicky na z'n verlies tegen GSP tegen Fitch moet en hem dan subt![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk hoe Joe Rogan altijd zo gefocused mee kijkt...
Heb het vaker gezien...
Achteraf gezien snap ik niet waarom ik dacht dat Mitrione van Kongo kon winnen. Veel meer ervaring, betere worstelaar, betere competitie gevochten ook. Ik ben een beetje in de meatheadhype getrapt. Hierdoor mijn betje van 15 euro verloren helaas. Volgende keer beter
[ Bericht 1% gewijzigd door Lesnar op 31-10-2011 20:30:18 ]I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
Ik had some nice cash met Kongo te pakken, maar aan de andere kant weer verloren met Siver
en ik maar denken dat Cerrone niet op dat niveau was en er tevens te makkelijk over dacht
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik had ook Siver, vond het wel een mooie underdog, dacht dat hij staand beter zo zijn dan cowboy en z'n sub defence goed genoeg wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik had some nice cash met Kongo te pakken, maar aan de andere kant weer verloren met Siver
en ik maar denken dat Cerrone niet op dat niveau was en er tevens te makkelijk over dacht
Ik had ook Vera x Nelson, ik kneep hem wel bij die prelim![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat ik ook picks had geplaatst, of gaat dat niet via dit topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouw
Tussenstand na ronde 1
[ afbeelding ]
Denk je dat er iets niet klopt, DM me even en ik zal het nakijken!![]()
![]()
Jawel, gaat via dit topic
Linkje naar je post? Dan pas ik hem meteen aan
Ah, ok!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Jawel, gaat via dit topic
Linkje naar je post? Dan pas ik hem meteen aanHier, helemaal onderaan: [Centraal] MMA topic #93 Penn vs Diaz
edit: Haha, Hatsu HiokipTypo..
![]()
![]()
![]()
Aangepast, sorry Brawler
Top!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepast, sorry BrawlerGeeft niet
![]()
![]()
Silva & Belfort to coach TUF: Brazil+ Cerrone vs. Diaz @ UFC 141 nu officieel via UFC.comquote:Globo is the paper that reported Silva & Belfort as coaches. It is part of the same company that won UFC broadcasting rights in Brazil.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Trouwens erg brute Primetime![]()
Zeker voor de nieuwe kijkers om zodoende kennis te maken met JDS en Cain
Gaan Silva en Belfort nu weer tegen elkaar vechten na afloop van tuf brazil? Zit toch geen hond op te wachten?![]()
Ik hoop eigenlijk dat Diaz van GSP wint, eindelijke vermakelijke titlefights dan
Zal wel speciaal zijn om de Braziliaanse markt verder te veroveren. Ik denk dat buiten Brazilie, hier weinig fans op zitten te wachten. Sonnen vs Silva II daarentegen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gaan Silva en Belfort nu weer tegen elkaar vechten na afloop van tuf brazil? Zit toch geen hond op te wachten?I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
Daar krijg je nog geen kartonnen doos voor om in te slapen in Stocktonquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
MMAfighting.com
![]()
UFC 142: Jose Aldo defends his featherweight title against Chad Mendes on Jan. 14 in BrazilAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand trouwens een linkje naar die primetime uitzending?![]()
quote:!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv wasquote:
Overigens is linken daarnaar verboten op FOK! Erom vragen eigenlijk ook al
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv was
Overigens is linken daarnaar verboten op FOK! Erom vragen eigenlijk ook alJe kan wel merken dat ik er een tijdje uit ben geweest
![]()
![]()
De aflevering is gewoon op de UFC youtube channel te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het filmpje van een uur. De aflevering van Primetime die zondag op tv was
Overigens is linken daarnaar verboten op FOK! Erom vragen eigenlijk ook al
![]()
Toch een nare nasmaak aan de retirement van BJ toch een van de mensen waardoor ik MMA ben gaan volgen![]()
Jezelf een beetje bovenaan zetten ;-).quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Minka Kelly > iedereen, wat een vrouw
Tussenstand na ronde 1
[ afbeelding ]
Denk je dat er iets niet klopt, DM me even en ik zal het nakijken![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hij gaat nog niet met pensioen hoor (waarschijnlijk). En people come and go...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch een nare nasmaak aan de retirement van BJ toch een van de mensen waardoor ik MMA ben gaan volgenAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Dat weet ik niet hoor BJ lijkt mij niet zo'n persoon die terug komt op zijn uitspraken. We zullen het zien het blijft een held voor mij en ik zou hem niet graag zoals Chuck of Wanderlei willen zien neergaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hij gaat nog niet met pensioen hoor (waarschijnlijk). En people come and go...![]()
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor BJ lijkt mij niet zo'n persoon die terug komt op zijn uitspraken. We zullen het zien het blijft een held voor mij en ik zou hem niet graag zoals Chuck of Wanderlei willen zien neergaan.
Maar goed, BJ heeft nooit veel klappen ontvangen (behalve in het Diaz gevecht) en CC is vaker dan gezond voor je is KO gegaan, waarvan nu 3x op rij.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
CC had 5 gevechten geleden al moeten stoppen ipv te blijven zeggen dat hij beter,sterker en fitter dan ooit te voren is. Doet toch afbreuk aan je legende om zo neer te blijven gaan en dat gun ik Penn gewoon niet. Die kerel heeft 11 tittle fights in de UFC dat is toch bijzonder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.
Maar goed, BJ heeft nooit veel klappen ontvangen (behalve in het Diaz gevecht) en CC is vaker dan gezond voor je is KO gegaan, waarvan nu 3x op rij.![]()
Jup, ik ben altijd diegene die zegt stop op tijd.. laat je niet 4 keer KO slaan als je niet meer mee kunt.. Nou is dat niet zo makkelijk, maar als BJ merkt met kind + een onderweg, ik focus me niet goed genoeg meer.. stop er dan mee, laat je legacy intact ..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Of erger nog, CroCop met z'n nerve damage.
Maar goed, BJ heeft nooit veel klappen ontvangen (behalve in het Diaz gevecht) en CC is vaker dan gezond voor je is KO gegaan, waarvan nu 3x op rij.Ja, helaas voor mij heel wat gerecyclede beelden vanuit de coundown maar hij was mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens erg brute Primetime![]()
Zeker voor de nieuwe kijkers om zodoende kennis te maken met JDS en Cain
Zo laat je ook zien dat de monsters die elkaar de koppen in slaan ook hele aardige/normale mensen zijn.. JDS die vroeger nooit vocht en zelf altijd in elkaar geslagen wordt, als je hem ziet dat bedenk je niet![]()
Mooie show voor nieuwe fans inderdaad![]()
![]()
Oh, en ik ga er vanuit dat de rematch tussen Silva - Sonnen dus niet doorgaat? Wordt rematch Silva vs Belfort? Omdat ze TUF gaan coachen?![]()
Zou zijn naam wel even goed spellen btw. Velasquez.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Moeilijk kiezen tussen Junior en Cain.. Beiden waren in hun laatste gevecht veel beter dan ik dacht dat ze waren, dus het kan een hele mooie partij worden.
Ik denk dat ik toch neig naar Junior, op basis van twee dingen: de takedown defense die hij tegen Carwin liet zien, en Cain's gevecht tegen Kongo. Kongo had hem een paar keer flink in de problemen, en Dos Santos slaat veel harder.![]()
Zo denk ik er ook over..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Moeilijk kiezen tussen Junior en Cain.. Beiden waren in hun laatste gevecht veel beter dan ik dacht dat ze waren, dus het kan een hele mooie partij worden.
Ik denk dat ik toch neig naar Junior, op basis van twee dingen: de takedown defense die hij tegen Carwin liet zien, en Cain's gevecht tegen Kongo. Kongo had hem een paar keer flink in de problemen, en Dos Santos slaat veel harder.![]()
Ik geef het nog steeds een 50/50
Cain is een beest die zwaar hongerig zal zijn na meer dan een jaar layoff. Al zal dat aan de andere kant ook weer een minpunt zijn.
Laten we overigens niet Henderson VS Guida vergeten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel nee man, Guida by demolishment!![]()
Net zoals hij Pettis sloopte zeker?![]()
![]()
Happy UFC Halloween 2011
https://www.facebook.com/(...)6.411055.46299886275
Al die gasten met hun UFC belt
Die Kimbo's zijn leuk![]()
![]()
Agent: Carlos Condit did 'not step aside' for Nick Diaz's UFC title shot. Lol @ Dana's commentaar onderaan. All politics baby!![]()
![]()
Dadelijk krijg je de Pettis situation of de Evans situation
Mensen op sherdog waren al aan het speculeren na Cesar's interview dat GSP wellicht zijn blessure aan het faken is..
Als er hier al een scheme in zit is het gewoon by UFC design, GSP hoeft niet Diaz te ducken want hij is niet bang.. ook zal hij als hij Condit kreeg daarna Diaz moeten verslaan dus..
Hoe ver vooruit dit al gepland is weet ik niet, maar als het later aangepast is door GSP's blessure denk ik dat Dana dit heeft gedaan:
GSP ligt er een paar weken uit, Diaz verslaat BJ Penn en heeft zelf geen blessures.. dan heeft Diaz zich bewezen tegen UFC caliber tegen een legende in BJ Penn (wel een goede match up voor hem maargoed)..
Zijn waarde als fighter stijgt, je voegt de drama toe post fight.. 'where you at George', je zegt dat GSP nu echt HEEL boos is en smeekt om Diaz te vechten.. Meer PPV's en mooie drama plus je bent weer terug bij je originele plan van DIAZ vs GSP.
Ze moesten alleen afwachten of Diaz zonder blessures uit het gevecht zou komen (plus winnen natuurlijk). Ik denk dat het allemaal op gezet is, maargoed we weten al langer dat er geen eerlijk rankings toegepast worden op de fights en dat titleshots gegeven worden aan fighters die meer PPV's verkopen.. dus als fan kun je blij zijn om toch Diaz vs GSP te zien, maar het is niet zoals een sport omgaat met ranglijsten.![]()
Exact, Condit vs GSP zit vooralsnog niemand op te wachten. GSP zegt wel elke keer dat elke tegenstander weer de gevaarlijkste is op dat moment, maar Condit vs GSP... kom op zeg, dat zou gewoon een kopietje van GSP vs Hardy worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:14 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk krijg je de Pettis situation of de Evans situation
Mensen op sherdog waren al aan het speculeren na Cesar's interview dat GSP wellicht zijn blessure aan het faken is..
Als er hier al een scheme in zit is het gewoon by UFC design, GSP hoeft niet Diaz te ducken want hij is niet bang.. ook zal hij als hij Condit kreeg daarna Diaz moeten verslaan dus..
Hoe ver vooruit dit al gepland is weet ik niet, maar als het later aangepast is door GSP's blessure denk ik dat Dana dit heeft gedaan:
GSP ligt er een paar weken uit, Diaz verslaat BJ Penn en heeft zelf geen blessures.. dan heeft Diaz zich bewezen tegen UFC caliber tegen een legende in BJ Penn (wel een goede match up voor hem maargoed)..
Zijn waarde als fighter stijgt, je voegt de drama toe post fight.. 'where you at George', je zegt dat GSP nu echt HEEL boos is en smeekt om Diaz te vechten.. Meer PPV's en mooie drama plus je bent weer terug bij je originele plan van DIAZ vs GSP.
Ze moesten alleen afwachten of Diaz zonder blessures uit het gevecht zou komen (plus winnen natuurlijk). Ik denk dat het allemaal op gezet is, maargoed we weten al langer dat er geen eerlijk rankings toegepast worden op de fights en dat titleshots gegeven worden aan fighters die meer PPV's verkopen.. dus als fan kun je blij zijn om toch Diaz vs GSP te zien, maar het is niet zoals een sport omgaat met ranglijsten.
GSP vs Diaz = gewoon $$$Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
![]()
Je zult je vriendin bij thuiskomst maar zo aantreffen
Dan wil je meteen haar in een leglock leggen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult je vriendin bij thuiskomst maar zo aantreffen![]()
UFC 138: Paul Taylor vs Anthony Njokuani canceled
Nu klikbaar
[ Bericht 19% gewijzigd door Tazmaniac op 01-11-2011 19:06:03 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
En boyUK krijgt echt een kut card (op papier).
![]()
Loretta Huntquote:On the phone right now to Amsterdam, some interesting info on Fedor comingAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nice!quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Belfort vs. Rumble announced for UFC 142
Rumble eindelijk een divisie omhoog naar Middleweight en hiermee ook de geruchten van Silva vs. Belfort
voor TUF Brazil de wereld uit.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Die penis op de borst van Lesnar blijft vreemd!quote:I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Die penis op de borst van Lesnar blijft vreemd!![]()
![]()
Urgh, snel maar weer predictions maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef THEFXR het volgende:
voor diegene die het nog niet weten, UFC 138 is deze zaterdag alweer!
Blijft trouwens een leuke gif:
Die card is al zwak, hoop dat de toko nog een beetje vol komt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu klikbaar
Anthony Johnson vs Vitor Belfort is geweldig nieuws!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Hè bahquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Urgh, snel maar weer predictions maken.![]()
![]()
Zeer goed nieuws.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Belfort vs. Rumble announced for UFC 142
Rumble eindelijk een divisie omhoog naar Middleweight en hiermee ook de geruchten van Silva vs. Belfort
voor TUF Brazil de wereld uit.![]()
UFC 138 is free, dus geen gekloot met wegvallende streams.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die card is al zwak, hoop dat de toko nog een beetje vol komt.
Anthony Johnson vs Vitor Belfort is geweldig nieuws!![]()
Vorige stream werkte prima.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mooi karakter!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult je vriendin bij thuiskomst maar zo aantreffen
Leer spaties gebruiken!
Ik hoop het.. Brock is gevaarlijk en Alistair is al vaker geKO'd.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Overeem wint dat in de eerste ronde met een KO
Ik weet wel dat de amerikanen dan weinig geloof hebben in Overeem aangezien meeste ook al geen fan van Brock zijn![]()
![]()
Het is één brok Amerikaan. Dat is voor de fans al goed genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
aangezien meeste ook al geen fan van Brock zijn
En laat onze Overeem nou voor die upset zorgen!![]()
Overeem is de betting favorite. Zou dus geen upset zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het is één brok Amerikaan. Dat is voor de fans al goed genoeg.
En laat onze Overeem nou voor die upset zorgen![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Inderdaad, niet heel ruim maar hij is wel de favoriet. Verbaast mij toch een beetje, de meeste Amerikanen zien Brock dit gemakkelijk winnen (net zoals Rogers van Alistair zou winnenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Overeem is de betting favorite. Zou dus geen upset zijn.).
Alistair all the way, Brock gaat hierna waarschijnlijk toch met pensioen.
Wat wordt de volgende TT?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: